Gå til innhold

Vinn UFO: Aftershock og t-skjorte (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virkelig fint at dere har slike konkurranser så ofte her på Gamer.no. Får bare håpe jeg vinner på en av disse konkurransene da (jeg som aldri vinner noe :( ).

Anyways, utrolig fint tiltak. Stå på! :thumbup:

Skrevet

Utrolig morsomt at dere har slik konkuranser så ofte på gamer.no, meget bra.

Håper å på premie, men tror neppe det da, er ikke mest kjent for flaks :p

Skrevet

Jeg vinner aldri på sånt, men håper så inderlig at jeg fikk rett på svarene og er med i trekningen. Trenger noe gratis, nå som jeg er så fattig.

Good luck til alle som har svart. :)

Skrevet

første spørsmålet er litt tricky ja, men google er din venn ;)

det andre spørsmålet fant du svar på på same sida som du svarte på spørsmåla på, så det var rimelig simpelt...

Skrevet
første spørsmålet er litt tricky ja, men google er din venn ;)

det andre spørsmålet fant du svar på på same sida som du svarte på spørsmåla på, så det var rimelig simpelt...

5060345[/snapback]

*hysjer på* ;)

Skrevet

Første spm. er ikke "tricky" det er heller mere mot Idiotisk, spesiellt hvis svaret/løsningen blir slik jeg tror den blir...

Men skal ikke si noe mere, tar det så fort konkuransen er over :)

Skrevet

Første spørsmål er definitivt problematisk og google er i grunn ikke til noen hjelp i så måte. Noen har gjort en ørliten tabbe her... ;)

Skrevet

Vær forsiktige med å anklage oss for å være idioter eller begå tabber, før vi kårer vinnere av konkurransen. Det er mange veier til Rom, som dere vet :-)

Skrevet

Jeg ser første spørsmål er endret nå. Tydeligvis noen som har tenkt seg om. ;)

Men som en som har vært med en stund, od spillte det første spillet på Amgia, så vet jeg selvsag hva som er rett og galt. :yes:

Vet ikke hva jeg gjør om jeg vinner da. Kommer til å kjøpe spillet når jeg er i England i helga uansett. Men t-skjorte blir bra uansett.

Skrevet
Jeg ser første spørsmål er endret nå. Tydeligvis noen som har tenkt seg om. ;)

5066176[/snapback]

Spørsmålet er ikke endret. Jeg har bare endret alternativ to fra X-COM: UFO Enemy Unknown til UFO: Enemy Unknown.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...