Gå til innhold

X1800XT Beats SLI With 2 7800GTXs

klomp1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du klarer å få x1800xt innen en uke nå blir du hw.no kjendis, vi må nokk pent vente en måned, men slik det ser ut nå blir det nokk heller et 7800gtx extreem 512 1.1ns :thumbup:

Med tanke på at det var "release" i starten av oktober kan ikke dette kalles annet en direkte dårlig

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er er mer nærliggende å tro at ati har drevet og optimert driverne for akkuratt 05 testen.. 7800 er helt klart et kraftigere kort. Det blir spennende å se hva ati kan svare med utpå nyåret..

Skrevet
Vel, eg bruker tørris så å si vær dag for å krympe materialer slik at

man kan få presspasninger på ulike deler såm sga settes sammen for å så bli monter inn i en flymotor... Men ke dette har  me grafikk å ATI å jøre har eg enda iche funnet ud, mn vet at tørris e kaldt, utorli kaldt......å at d e kladt lenge..

Ligger det ikke på rundt -40 grader da? Pass på å ha ventilasjon... For mye co2 er farlig (for lite o2)

Skrevet
Nei, det er er mer nærliggende å tro at ati har drevet og optimert driverne for akkuratt 05 testen.. 7800 er helt klart et kraftigere kort. Det blir spennende å se hva ati kan svare med utpå nyåret..

5218655[/snapback]

3DMark05 er mest vertex fetch begrenset og her har ATi en fordel.

Skrevet
Vel, eg bruker tørris så å si vær dag for å krympe materialer slik at

man kan få presspasninger på ulike deler såm sga settes sammen for å så bli monter inn i en flymotor... Men ke dette har  me grafikk å ATI å jøre har eg enda iche funnet ud, mn vet at tørris e kaldt, utorli kaldt......å at d e kladt lenge..

Ligger det ikke på rundt -40 grader da? Pass på å ha ventilasjon... For mye co2 er farlig (for lite o2)

5218710[/snapback]

Det er nok litt kaldere enn som så... Tørris sublimerer ved -78.5c.

Skal være et lite rom før co2 blir et problem. Har benchet med tørris på et 18-19kvm stort rom, og det eneste vi gjorde var å lukke opp vinduet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...