Zeph Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Fellesnevnar for WoW og CS? Begge har enorme mengder spelarar. Ergo vil du alltid kunne støte på det meste.
V-by Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 en Venn av meg er fra år 1992 og han er i lvl 60 rogue? fjortisser kan alså spele wow men ikke alle 5053954[/snapback] fjortiss er ingen alder... man kan være 14 år og oppføre seg. men også 14 og være en med stor sans for z og x'er i alle mulige ord =P 5054095[/snapback] En kan være 20 og oppføre seg som en 14- åring
MoFFaSSa£ Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Fjortis er ingen alder. Det er en tillstand.
Grabby Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Du sier mye der, CS er svært tilfeldig, og jeg føler at wow ikke burde være slik. Det er klart, hadde jeg spilt på en annen server ville det vært mye bedre. Vurderte også RP, men føler kanskje at det blir hakket for seriøst. Jeg har prøvd å huske på de personene jeg har likt å spille sammen med, og de jeg ikke har trivdes med, men som regel så må jeg bare takke ja til ei gruppe jeg ikke liker, bare fordi jeg vil gjøre det og det oppdraget. 5049791[/snapback] det blir helt feil og dømme folk etter navn folk kan spille seriøst uansett navn det som teller er og finne det ut ved å gjøre noe med dem eller høre på hva de sier, forhåndsdømming liker vi ikke
fenris1911 Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 WOW er i likheit med CS eit softcore spel som følgeleg vil tiltrekke seg ein del ungt rask.
Empire of the Sub Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 wow blir aldri så populært som cs fordi i wow kan man ikke vinne penger.
Potetdamen Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 wow blir aldri så populært som cs fordi i wow kan man ikke vinne penger. 5056339[/snapback] dagens frjotrizz lololol Alle som skriver litt "merkelig" smeller jeg rett på ignore lista mi, enkelt og greit.
AvaloN - TLW Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Det finnest folk fra 10 - 16 år, og di er som regel "fjortissene" i spillet! Det kan hende du støtter på en lvl 17-19 som er litt skadet eller bare kjeder seg, og det er jo noe vi ikke kan gjøre noe med, akkurat som med fjortissene! Di er i alle spillene, uansett sjanger!
zbegra Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Det finnest folk fra 10 - 16 år, og di er som regel "fjortissene" i spillet!Det kan hende du støtter på en lvl 17-19 som er litt skadet eller bare kjeder seg, og det er jo noe vi ikke kan gjøre noe med, akkurat som med fjortissene! Di er i alle spillene, uansett sjanger! 5056419[/snapback] ikke alltid. Broren min er 11 og han oppfører seg mye mer voksent enn en god del andre jeg har spillt med. Eneste som avslører ham litt er engelsken.
AvaloN - TLW Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Det finnest folk fra 10 - 16 år, og di er som regel "fjortissene" i spillet!Det kan hende du støtter på en lvl 17-19 som er litt skadet eller bare kjeder seg, og det er jo noe vi ikke kan gjøre noe med, akkurat som med fjortissene! Di er i alle spillene, uansett sjanger! 5056419[/snapback] ikke alltid. Broren min er 11 og han oppfører seg mye mer voksent enn en god del andre jeg har spillt med. Eneste som avslører ham litt er engelsken. 5056449[/snapback] Bra jeg skrev Som regel da! For jeg klarer lett å se om folk er mellom 10 og 16 år!
hennigolsen Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg synest ikke det. Jeg er 16år og alle de jeg spiller med er 20+, selvølfelig vil du finne en del fjortisser, men det er som oftest de som er low lvls og tigger penger 5048201[/snapback] du er altså en 14tis?
Walts Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 fjortiser på wow er kjipt.. whiner om penger og spammer guild chat å alt sånt.. blir irritert, derfor jeg hater guilden min for den er full av fjortiser...
Co[]V[]bster Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Ser det er mange her som ikke forstår hva "fjortiss" er for noe. Det er IKKE en alder, det er en holdning/oppførsel.
Empire of the Sub Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 wow blir aldri så populært som cs fordi i wow kan man ikke vinne penger. 5056339[/snapback] dagens frjotrizz lololol Alle som skriver litt "merkelig" smeller jeg rett på ignore lista mi, enkelt og greit. 5056357[/snapback] Fakta er fakta, bruk hodet så kanskje du fatter hvordan ting virkelig er. Du skriver at jeg oppfører meg som en fjortiss ? Vær smart å dropp flere innlegg her.
Thel Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Sånn som jeg har følt det er det mye mindre "fjortiser" og folk med "1337" holdninger på RP serverene enn på PVP serverene, så jeg foreslår at alle som er lei av folk som oppfører seg som drittunger, og prøve å starte char's på RP eller RPpvp serverene.
Gromit Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Jeg sitter på Aszune og lite med 1337 stfu n00bs der
PantZman Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Jeg (20) og en Guildmate (24) ble anklaga for å være 14 år en gang i ungoro crater, bare fordi vi ikke hjalp han da han ble meid ned av en gjeng med lvl 60 hordes som var klart flertall. Han ignorerte oss før vi fikk svart.
Edmund Blackadder Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 (endret) Har opplevd MASSER av "fjortiss-talk" gjennom min WoW periode og det er egentlig ikke til å holde ut. Det fikk meg nesten til å slutte en gang. En gang ble det så ille at når jeg var i Scholo og SC cap droppet (jeg er rogue), så tok en støgg feral druid "need" på den noe som gjorde at jeg ble forbanna. Han vant og jeg sa mange ting jeg ikke husker, men det var da han to hearthstone, løp rundt i IF og skrek at jeg var ninja ! Og du skulle sett språket han brukte: K0rdoch NINJAD SC CAP!1 AlLL 1gnore! Bare tenk dere selv i den situasjonen.. Du kan tro jeg var "pissed". Edit: Men når jeg tenker tilbake, så tror jeg at jeg bare lo. Feral DRUID sier i IF at jeg ninjaet SC cap, han har den selv på seg... Hadde noen faktisk sjekket det så hadde det blitt omvendt ja. Men det er eneste gangen en ninja har anklaget meg for å ninja det han ninja. Endret 19. desember 2005 av Edmund Blackadder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå