Gå til innhold

Er WOW på vei til å bli det nye CS?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
en  Venn av meg er fra år 1992

og han er i lvl 60 rogue?

fjortisser kan alså spele wow men ikke alle

5053954[/snapback]

fjortiss er ingen alder...

man kan være 14 år og oppføre seg. men også 14 og være en med stor sans for z og x'er i alle mulige ord =P

5054095[/snapback]

En kan være 20 og oppføre seg som en 14- åring

Skrevet
Du sier mye der, CS er svært tilfeldig, og jeg føler at wow ikke burde være slik. Det er klart, hadde jeg spilt på en annen server ville det vært mye bedre. Vurderte også RP, men føler kanskje at det blir hakket for seriøst. Jeg har prøvd å huske på de personene jeg har likt å spille sammen med, og de jeg ikke har trivdes med, men som regel så må jeg bare takke ja til ei gruppe jeg ikke liker, bare fordi jeg vil gjøre det og det oppdraget.

5049791[/snapback]

det blir helt feil og dømme folk etter navn folk kan spille seriøst uansett navn det som teller er og finne det ut ved å gjøre noe med dem eller høre på hva de sier, forhåndsdømming liker vi ikke :thumbdown:

Skrevet
wow blir aldri så populært som cs fordi i wow kan man ikke vinne penger.

5056339[/snapback]

dagens :lol:

frjotrizz lololol

Alle som skriver litt "merkelig" smeller jeg rett på ignore lista mi, enkelt og greit. :)

Skrevet

Det finnest folk fra 10 - 16 år, og di er som regel "fjortissene" i spillet!

Det kan hende du støtter på en lvl 17-19 som er litt skadet eller bare kjeder seg, og det er jo noe vi ikke kan gjøre noe med, akkurat som med fjortissene!

Di er i alle spillene, uansett sjanger!

Skrevet

Det kan hende du støtter på en lvl 17-19 som er litt skadet eller bare kjeder seg, og det er jo noe vi ikke kan gjøre noe med, akkurat som med fjortissene!

5056419[/snapback]

ikke alltid. Broren min er 11 og han oppfører seg mye mer voksent enn en god del andre jeg har spillt med. Eneste som avslører ham litt er engelsken. :tease:

Skrevet

5056419[/snapback]

ikke alltid. Broren min er 11 og han oppfører seg mye mer voksent enn en god del andre jeg har spillt med. Eneste som avslører ham litt er engelsken. :tease:

5056449[/snapback]

Bra jeg skrev Som regel da!

For jeg klarer lett å se om folk er mellom 10 og 16 år!

Skrevet

Jeg synest ikke det. Jeg er 16år og alle de jeg spiller med er 20+, selvølfelig vil du finne en del fjortisser, men det er som oftest de som er low lvls og tigger penger ;)

5048201[/snapback]

du er altså en 14tis?:p

Skrevet

fjortiser på wow er kjipt.. whiner om penger og spammer guild chat å alt sånt.. blir irritert, derfor jeg hater guilden min for den er full av fjortiser...

Skrevet
wow blir aldri så populært som cs fordi i wow kan man ikke vinne penger.

5056339[/snapback]

dagens :lol:

frjotrizz lololol

Alle som skriver litt "merkelig" smeller jeg rett på ignore lista mi, enkelt og greit. :)

5056357[/snapback]

Fakta er fakta, bruk hodet så kanskje du fatter hvordan ting virkelig er.

Du skriver at jeg oppfører meg som en fjortiss ?

Vær smart å dropp flere innlegg her.

Skrevet

Sånn som jeg har følt det er det mye mindre "fjortiser" og folk med "1337" holdninger på RP serverene enn på PVP serverene, så jeg foreslår at alle som er lei av folk som oppfører seg som drittunger, og prøve å starte char's på RP eller RPpvp serverene.

Skrevet

Jeg (20) og en Guildmate (24) ble anklaga for å være 14 år en gang i ungoro crater, bare fordi vi ikke hjalp han da han ble meid ned av en gjeng med lvl 60 hordes som var klart flertall. Han ignorerte oss før vi fikk svart.

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Har opplevd MASSER av "fjortiss-talk" gjennom min WoW periode og det er egentlig ikke til å holde ut. Det fikk meg nesten til å slutte en gang.

En gang ble det så ille at når jeg var i Scholo og SC cap droppet (jeg er rogue), så tok en støgg feral druid "need" på den noe som gjorde at jeg ble forbanna. Han vant og jeg sa mange ting jeg ikke husker, men det var da han to hearthstone, løp rundt i IF og skrek at jeg var ninja ! :p

Og du skulle sett språket han brukte:

K0rdoch NINJAD SC CAP!1 AlLL 1gnore!

Bare tenk dere selv i den situasjonen.. Du kan tro jeg var "pissed".

Edit: Men når jeg tenker tilbake, så tror jeg at jeg bare lo. Feral DRUID sier i IF at jeg ninjaet SC cap, han har den selv på seg... Hadde noen faktisk sjekket det så hadde det blitt omvendt ja. Men det er eneste gangen en ninja har anklaget meg for å ninja det han ninja. :dontgetit:

Endret av Edmund Blackadder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...