Gå til innhold

Tarja fikk sparken fra Nightwish

Sidious

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Etter en møkka dag på jobben grunnet flass fra skyene, så er jo dette er gladmelding :w00t:

Edit: Kunne jo ha gjort dette før det voldtok Gary Moore's Over The Hills And Far Away...

Endret av Manx
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet (endret)

Nå mangler det bare at Ville Valo fra Valle blir påkjørt av en søppelbil (oh teh irony!).

Dette er en vakker dag. :thumbs:

5047924[/snapback]

en gledelig nyhet, ikke noe mer pjall fra den kanten :D

5047972[/snapback]

hehehhe glade nyheter jo :thumbup:

5048344[/snapback]

Dagens gode nyhet!

5048363[/snapback]

Også ble vi alle glad :D

5048431[/snapback]

Aahaha, dette var jo bare digg. :D

Nightwish har nå levd alt for lenge mener nå jeg.

5049067[/snapback]

ENDELIG!! :D Nå kan det bare bli bedre...

5049821[/snapback]

*sprette sjampis*

Håper sminka renner i strie strømmer nedover trynene til alle landets pedogothere.

En perfekt avslutning på en flotters helg. :)

5050520[/snapback]

må nesten feire med ei pils....endelig kvitt styggedommen...:)

5050655[/snapback]

Håper resten dør, eller blir sparket.

5050756[/snapback]

Etter en møkka dag på jobben grunnet flass fra skyene, så er jo dette er gladmelding :w00t:

5057260[/snapback]

Det var da svært til entusiasme over at Tarja har fått sparken... Kan jeg spørre hvorfor?

Endret av Slettet-IBL5Pam9QB
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet
fordi de ikke liker goth metal og den stilen generelt?  :hmm:

5057328[/snapback]

Så hvorfor bry seg i det hele tatt?

Er det noe å feire? Virker som om dere misliker Nightwish, og om det stemmer så er det bare å ikke å høre på musikken.

5050723[/snapback]

Skrevet

Hmm, jeg har hørt en del på nightwish å jeg tror ikke det blir det samme uten Tarja... Sleepwalker, She is my sin, stemmen hennes er perfekt, blir ikke det samme uten :cry:

offtopic:

noen som har eksempler på lik musikk/like sanger som er omterent like bra?

Skrevet
fordi de ikke liker goth metal og den stilen generelt?  :hmm:

5057328[/snapback]

Så hvorfor bry seg i det hele tatt?

Er det noe å feire? Virker som om dere misliker Nightwish, og om det stemmer så er det bare å ikke å høre på musikken.

5050723[/snapback]

5057476[/snapback]

Hvorfor henge på et debattforum når man ikke tåler å høre noen som er uenige?

Gode nyheter. Another one bites the dust. :thumbup:

Skrevet

Det heter også at man ikke skal si noe hvis man ikke har noe konstruktivt å si. I min mening blir det bare spam hvis man kommentrer ting man absolutt ikke har noen interesse av bare for å si at man ikke har interesse... :thumbdown:

Skrevet
Det heter også at man ikke skal si noe hvis man ikke har noe konstruktivt å si. I min mening blir det bare spam hvis man kommentrer ting man absolutt ikke har noen interesse av bare for å si at man ikke har interesse... :thumbdown:

5057823[/snapback]

Så enig, så forbannet enig.

Skrevet

5057823[/snapback]

Så forklar meg hva som er så konstruktivt med "huff, det var synd, håper de finner en ny en."

Skrevet (endret)

Jeg innrømmer at det ikke er særlig mye mer konstruktivt i så forstand, men utifra posten så viser det iallefall at man er intressert, i motsetning til folka som bare stikker innom for å spamme dritt som "Håper resten dør, eller blir sparket." uten å poste videre grunn til at de synes det ville være en fin ting. Hvis du overhode ikke har en interesse for emnet, kan du også la være å poste dritt, det er det jeg ville frem til.

edit: Leif

jeg poster f.eks. ikke dritt i trance/dance/techno tråder...

Endret av MrLee
Skrevet

Selv synes jeg det kan være bra for Nightwish å få inn nytt blod, de har ikke akkurat blitt bedre med årene.

Angels Fall First - 1997 - [11 reviews, average 90%] 

Oceanborn - 1998 - [15 reviews, average 96%] 

Wishmaster - 2000 - [12 reviews, average 86%]

Century Child - 2002 - [12 reviews, average 79%]

Once - 2004 - [18 reviews, average 63%]

Skrevet (endret)
fordi de ikke liker klissete overpompøs kjedelig power metal og den stilen generelt?  :hmm:

5057328[/snapback]

FIXED.

Nisje Olm: Enig, og skal en dømme ut i fra brevet så hadde hun ikke akkurat en god innflytelse på bandet.

Endret av TLZ
Skrevet

Og ----- DER ---- Snakker vi om nightwish og sparkingen av tarja, ikke om hva som er konstruktivt og ikke, hold dere on topic :). Dere må gjerne starte noe i politikk religion og samfunn om debattering og lignende. Men ikke her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...