Gå til innhold

Artig sak om den nye 3g-reklamen til Telenor.


Anbefalte innlegg

Mange har vel sett reklamen der hvor en mann er i et kjøpesenter, så ringer telefonen. Han løper da febrilsk rundt og leter etter en seng han kan kaste seg i og "fake" sykdommen for sjefen.

 

Det jeg la merke til var dette: Mobilen han bruker er en Nokia N70. Det er rimelig lett å se, MEN selve mobilbildet med batterimåler og signalstyrke er SonyEricsson.

Snodig greie, egentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det med Nokia meldingslyd i Cæsar er neppe tilfeldig. De aller fleste tenker SMS når de hører Nokias klassiske pip pip. Om de skulle brukt nymotens melodier fra SE og andre ville ikke like mange, spesielt i eldre aldersgrupper, skjønt at det var SMS med en gang.

 

De har mange fine mobiler i Cæsar. Har vel vært blant annet 8310, P800 og S65.

Lenke til kommentar

Det som også er rart i Telenors 3G reklame, er at kamera-dekselet er oppe og igjen helt plutselig...

Plutselig er det åpent, i neste øyeblikk er det lukket, uten at han mannen har vært nær det! Skada at de ikke har tenkt mer nøye gjennom det...

 

 

Knallbra reklame, hvertfall!! :thumbup::thumbup:

Endret av SuperEmil
Lenke til kommentar
Det som også er rart i Telenors 3G reklame, er at kamera-dekselet er oppe og igjen helt plutselig...

Plutselig er det åpent, i neste øyeblikk er det lukket, uten at han mannen har vært nær det! Skada at de ikke har tenkt mer nøye gjennom det...

5051935[/snapback]

Åj, tror seriøst det må være den første feilen i tv og filmens historie!

:p

Lenke til kommentar
Når det gjelder hotel Cæsar og ringetoner så kan man jo si at de som eier Sony Ericsson mobilene har lastet ned sms ringelyden til Nokia, det er jo en mulighet. Husker jeg hadde den ringelyden som midi-fil en gang.

5060376[/snapback]

 

Eller at mobilene aldri ringer i virkeligheten, ved at sms-lyden blir klippet inn senere..

Lenke til kommentar
Når det gjelder hotel Cæsar og ringetoner så kan man jo si at de som eier Sony Ericsson mobilene har lastet ned sms ringelyden til Nokia, det er jo en mulighet. Husker jeg hadde den ringelyden som midi-fil en gang.

5060376[/snapback]

 

Eller at mobilene aldri ringer i virkeligheten, ved at sms-lyden blir klippet inn senere..

5060463[/snapback]

Trur jeg og!

Lenke til kommentar

Et merkelig svar pologutt. Selvfølgelig skal Telenor tjene penger. Ingen legger skjul på det. Samtidig vil de også informere mannen i gate om mulighetene med 3G. Å betale ned det 3Gutbyggningen kostet vil sannsynligvis aldri gå, men det er et mål for Telenor vil jeg tro.

 

Spørsmålet er hvor mye penger ting skal koste. Dette blir som med wap. Da det i sin tid ble lansert med brask og bram var det så dyrt at ingen brukte det. TV2 lanserte masse tjenester men prisen var for høy. Når den etterhvert sank ble det allemannseie. Dette vil også skje med 3G, selv om 3G ikke egentlig kan sammenlignes med wap.

 

At lyden også blir bedre burde de også ha med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...