Gå til innhold

Finnest det en legende i CS?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med norske team 9 sin XeqtR han virket rå i skills og en venn av meg sier ubekreftet at han er verdens beste?

 

Jeg har og hørt navnet  Naikon som svært husker etter hva jeg skjønt. Noen som kan bekrefte noe?

5100105[/snapback]

 

Er en stund sida XeqtR spilte i team9... IQ er no dritt! :tease: Neida, men for å være litt seriøs... Det er umulig å finne 1 legende i cs, cs er blitt ganske stort med åra, men det er fortsatt bare et dataspill. ;)

 

Men om det er noen som muligens kunne blitt kalt en legende er det HeatoN, som såvidt jeg vet, har vært blant de aller beste i alle år. :yes:

Lenke til kommentar
Hva med norske team 9 sin XeqtR han virket rå i skills og en venn av meg sier ubekreftet at han er verdens beste?

 

Jeg har og hørt navnet  Naikon som svært husker etter hva jeg skjønt. Noen som kan bekrefte noe?

5100105[/snapback]

 

Er en stund sida XeqtR spilte i team9... IQ er no dritt! :tease: Neida, men for å være litt seriøs... Det er umulig å finne 1 legende i cs, cs er blitt ganske stort med åra, men det er fortsatt bare et dataspill. ;)

 

Men om det er noen som muligens kunne blitt kalt en legende er det HeatoN, som såvidt jeg vet, har vært blant de aller beste i alle år. :yes:

5101569[/snapback]

Om HeatoN er legenden innen cs, så er i hvert fall eolithic den mest legendariske cs-klanen.

Lenke til kommentar

Team Nip her jo utrolig gode da.. Så på en frag movie av de og ble overasket over hvor råe skills de har...

 

Hvorfor spiller de ikke mot randoms da? hadde jo vært morr oog kommet inn på en server der de var ;) en venn av meg spilte mot XeqtR for en stund siden på en ukjent server og han ble "litt" eid der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...