Gå til innhold

Finnest det en legende i CS?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som sagt, før var før og nå er nå. Trokke HeatoN har blitt noe dårligere liksom, men det er flere og flere personer som har blitt bedre.

 

La oss si at Maradonna hadde spilt fotball idag og var like god som han en gang var. Tror liksom at de fleste fotballspillere hadde slått han nå. Bare et eksempel liksom.

 

But anyways, Naikon er min legende i CS. <3

5117426[/snapback]

HeatoN er intet dopvrak, og CS-spillere blir ikke rammet av alder på samme måte som fotballspillere gjør.

 

Hvordan vet dere at HeatoN var så "uovervinnelig" før? Har dere sett det berømte klippet mot 4K? Han døde et par ganger i 1.3-tiden også, le0m.

 

Daniel :)

Endret av sosohal
Lenke til kommentar
Som sagt, før var før og nå er nå. Trokke HeatoN har blitt noe dårligere liksom, men det er flere og flere personer som har blitt bedre.

 

La oss si at Maradonna hadde spilt fotball idag og var like god som han en gang var. Tror liksom at de fleste fotballspillere hadde slått han nå. Bare et eksempel liksom.

Bortsett fra at de fleste cs-spillere ikke hadde slått HeatoN, selv den dag i dag. Selvfølgelig, han har langt fra like bra aim som mange andre, men når det gjelder å tenke taktisk og lede et lag, så er han fortsatt en av de beste.

 

Husk, det er ikke kun aim som betyr noe. Det betyr egentlig utrolig lite, sammenlignet med alt annet.

Lenke til kommentar

Ta HeatoN han er enda en som eier gankse vilt i CS, men grunnen til at folk ikke ser på han som en gos spiller er jo frodi folk er blitt bedre,

 

Sammenlign han med Muhammed Ali han var god og kan enda og bokse, men folk vil ikke se på det han gjorde i sin tid som bra idag hvis vi skal sammenligne det med hva de Profesjonelle bokserene presterer idag, så det er bare at alle andre har blitt bedre :)

 

AmmO, hvordan kan du vite at han ikke cheater? er jo fult mulig det, men skal bli spennende og se en demo av han.. Gleder meg ;)

Lenke til kommentar

Jeg spilte på en CZ-server, og der var innehaveren av rank 1. "HeatoN". Dette er vel bare en wannbe tenker jeg for det var en svensk n00bserver, og statsen hans var ca 3000-1000...

 

For min del synes jeg FPS Doug og Teh Pwnerer er de beste :tease: *BoOm HeadShoOt* :w00t::thumbup: -etter Sing da :hmm: .. .. neida .. :innocent:

Lenke til kommentar
Jeg vil tro at HeatoN ikke er så dårlig som en lag leder, hvorfor skulel ellers NIP hatt han med :)

 

Fordi det er han som starta det opp sammen med Potti, som er hans beste venn. Dessuten har han fortsatt en sinnsyk aim, som er god nok for hvilken som helst clan her i verden.

Og dere sier han er lagleder i NiP? Trodde det var walle som var det, hvertfall han som tok taccs og slikt... Eller er det jeg som sitter på feil informasjon nå? Var i hvertfall Vilden som tok taccs i gamle NiP (ikke gamle gamle, men det med SK.swe lineup'en.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...