Gå til innhold

Goblin or Gnomish Engineering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg valgte gnomish og er glad for det. Du får blant annet deathray ( ranged angrep som tar alt fra 500-8000 dmg ) Mind control cap, trinket som kaster ut nett osv. Goblin er mer bomber og lignene

Skrevet

hvordan kan du være skuffa over deathray?

det er jo wtfpwned

du må bare time det litt... sånn som jeg venter med og bruke det til personen jeg spiller mot "blackouter" (spiller prest) det er også digg og ha hvis du får 1 for mye add når du grinder

Skrevet (endret)

hvor kos er det ikke å pwne en lvl 60 som lvl 35 med gnomish deathray ? =D

Edit: Btw ny crit rec: 3717 dmg ;)

Endret av csboy
Skrevet

Death Ray er VELDIG gøy på lowlevel (spesielt om du har kompiser som også har den, kjekt å wtfpwne 60 paldins på lvl35), men så godt som ubrukelig på lvl60.

Skrevet
Death Ray er VELDIG gøy på lowlevel (spesielt om du har kompiser som også har den, kjekt å wtfpwne 60 paldins på lvl35), men så godt som ubrukelig på lvl60.

5048792[/snapback]

Det vil jeg ikke si. F. eks on du blir silenca er den kjekk og ha, og critter du med 2 k dmg er den jo enda bedre.

Skrevet

5048792[/snapback]

Det vil jeg ikke si. F. eks on du blir silenca er den kjekk og ha, og critter du med 2 k dmg er den jo enda bedre.

5048809[/snapback]

Den er rett og slett for upraktisk på lvl60. Du har gjerne andre nyttige trinkets, og som du kanskje vet kan ikke du bytte trinkets i kamp. Tar også ganske lang tid å kaste den + du blir skada selv. Om du ikke critter er den totalt ubrukelig.

Men gnomish har såpass mange andre godbiter, som f.eks. net og MC, at det er definitivt best i mine øyne.

Skrevet (endret)
Goblin kan bruke Gnomish ting, og vice versa. Så lenge det ikke er BoP.

5049438[/snapback]

Men de beste tinga er nettopp BoP/requires goblin/gnome.

MC-hatt kan begge bruke, men kun gnomish lage.

Slikt nett som rooter i 10sec kan KUN gnomish få.

Death Ray kan KUN gnomes få.

Tror goblin kan få en slags AoE-trinket som er BoP.

Goblin kan også lage goblin mortar, som ikke er BoP i seg selv, men kun goblin kan reloade den, så det blir ekstremt dyrt (2-3g per 4-5 skudd) for gnomish å skaffe den.

Charge-helmet (disorients for 30sec) kan vel kun goblin lage, men gnomish kan (med litt slit) skaffe seg den. Samme greia som den som dropper i Uldaman, men er cloth slik at alle kan bruke den.

Endret av E-Ton
Skrevet
Goblin kan bruke Gnomish ting, og vice versa. Så lenge det ikke er BoP.

5049438[/snapback]

Men de beste tinga er nettopp BoP/requires goblin/gnome.

MC-hatt kan begge bruke, men kun gnomish lage.

Slikt nett som rooter i 10sec kan KUN gnomish få.

Death Ray kan KUN gnomes få.

Tror goblin kan få en slags AoE-trinket som er BoP.

Goblin kan også lage goblin mortar, som ikke er BoP i seg selv, men kun goblin kan reloade den, så det blir ekstremt dyrt (2-3g per 4-5 skudd) for gnomish å skaffe den.

Charge-helmet (disorients for 30sec) kan vel kun goblin lage, men gnomish kan (med litt slit) skaffe seg den. Samme greia som den som dropper i Uldaman, men er cloth slik at alle kan bruke den.

5049561[/snapback]

Jeg er gnome engineer og har charge hjelmen. Tok meg ikke lang tid og skaffe den (men kosta meg rundt 15 g =( ) Av det du skriver opp her høres det ut som gnomish er best synes jeg da :) og ja det finnes bedre trinketer, men det nettet kan jo også lande på deg selv :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...