StarGazer Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Har komt så langt at jeg må velge en av delene. Og har aldri hatt Engineering som yrke før. Hva ville dere annbefalt for en warrior? Cheers
csboy Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg valgte gnomish og er glad for det. Du får blant annet deathray ( ranged angrep som tar alt fra 500-8000 dmg ) Mind control cap, trinket som kaster ut nett osv. Goblin er mer bomber og lignene
.V. Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Gnomish kanskje? For imba gadgets, du gjør mer enn nok damage som warrior..
MysticoN Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 jeg har testa begge.. må si at jeg likte goblin best.. vart veldig skuffa over deathray
digitalglenn Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 hvordan kan du være skuffa over deathray? det er jo wtfpwned du må bare time det litt... sånn som jeg venter med og bruke det til personen jeg spiller mot "blackouter" (spiller prest) det er også digg og ha hvis du får 1 for mye add når du grinder
csboy Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 (endret) hvor kos er det ikke å pwne en lvl 60 som lvl 35 med gnomish deathray ? =D Edit: Btw ny crit rec: 3717 dmg Endret 23. oktober 2005 av csboy
digitalglenn Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 har enda ikke vært over 1700 dmg jeg og har enda ikke hat EN critt. venter i spenning
.V. Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Death Ray er VELDIG gøy på lowlevel (spesielt om du har kompiser som også har den, kjekt å wtfpwne 60 paldins på lvl35), men så godt som ubrukelig på lvl60.
csboy Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Death Ray er VELDIG gøy på lowlevel (spesielt om du har kompiser som også har den, kjekt å wtfpwne 60 paldins på lvl35), men så godt som ubrukelig på lvl60. 5048792[/snapback] Det vil jeg ikke si. F. eks on du blir silenca er den kjekk og ha, og critter du med 2 k dmg er den jo enda bedre.
.V. Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Death Ray er VELDIG gøy på lowlevel (spesielt om du har kompiser som også har den, kjekt å wtfpwne 60 paldins på lvl35), men så godt som ubrukelig på lvl60. 5048792[/snapback] Det vil jeg ikke si. F. eks on du blir silenca er den kjekk og ha, og critter du med 2 k dmg er den jo enda bedre. 5048809[/snapback] Den er rett og slett for upraktisk på lvl60. Du har gjerne andre nyttige trinkets, og som du kanskje vet kan ikke du bytte trinkets i kamp. Tar også ganske lang tid å kaste den + du blir skada selv. Om du ikke critter er den totalt ubrukelig. Men gnomish har såpass mange andre godbiter, som f.eks. net og MC, at det er definitivt best i mine øyne.
different Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Goblin kan bruke Gnomish ting, og vice versa. Så lenge det ikke er BoP.
.V. Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Goblin kan bruke Gnomish ting, og vice versa. Så lenge det ikke er BoP. 5049438[/snapback] Men de beste tinga er nettopp BoP/requires goblin/gnome. MC-hatt kan begge bruke, men kun gnomish lage. Slikt nett som rooter i 10sec kan KUN gnomish få. Death Ray kan KUN gnomes få. Tror goblin kan få en slags AoE-trinket som er BoP. Goblin kan også lage goblin mortar, som ikke er BoP i seg selv, men kun goblin kan reloade den, så det blir ekstremt dyrt (2-3g per 4-5 skudd) for gnomish å skaffe den. Charge-helmet (disorients for 30sec) kan vel kun goblin lage, men gnomish kan (med litt slit) skaffe seg den. Samme greia som den som dropper i Uldaman, men er cloth slik at alle kan bruke den. Endret 23. oktober 2005 av E-Ton
csboy Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Goblin kan bruke Gnomish ting, og vice versa. Så lenge det ikke er BoP. 5049438[/snapback] Men de beste tinga er nettopp BoP/requires goblin/gnome. MC-hatt kan begge bruke, men kun gnomish lage. Slikt nett som rooter i 10sec kan KUN gnomish få. Death Ray kan KUN gnomes få. Tror goblin kan få en slags AoE-trinket som er BoP. Goblin kan også lage goblin mortar, som ikke er BoP i seg selv, men kun goblin kan reloade den, så det blir ekstremt dyrt (2-3g per 4-5 skudd) for gnomish å skaffe den. Charge-helmet (disorients for 30sec) kan vel kun goblin lage, men gnomish kan (med litt slit) skaffe seg den. Samme greia som den som dropper i Uldaman, men er cloth slik at alle kan bruke den. 5049561[/snapback] Jeg er gnome engineer og har charge hjelmen. Tok meg ikke lang tid og skaffe den (men kosta meg rundt 15 g =( ) Av det du skriver opp her høres det ut som gnomish er best synes jeg da og ja det finnes bedre trinketer, men det nettet kan jo også lande på deg selv :/
.V. Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Ja, det er ikke spesiellt stabilt nei, men det gjelder vel stort sett alt du kan lage med engineering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå