Gå til innhold

warriors, dere burde være stolte

Anbefalte innlegg

Skrevet

warrior, hva hadde WOW vert unten warrior? skulle all gå runt å være rouge og warlock? det hadde vert teit. blizzard har tilpasset warrior å skape aggro, det gjør dem i motsetnig til andre raser, til det perfekte partymember fro nesten alle andre raser. dere burde ikke snakke negativt om warrior da. warrior er som å ta et stort ansvar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg er warrior, og meget stolt av det. føler herlt klart at jeg er viktigere enn de fleste andre klasser. warrior er nødvendig.

hill krigerne

5045707[/snapback]

så han stakkars priesten som står bak deg og holder deg i live fortjener ingenting? eller mage, hunter, warlock, druid og resten som står bak og dreper det som banker løs på deg fortjener heller ingenting?

hvor lenge hadde du overlevd i instancene uten de andre klassene?

Skrevet
jeg er warrior, og meget stolt av det. føler herlt klart at jeg er viktigere enn de fleste andre klasser. warrior er nødvendig.

hill krigerne

5045707[/snapback]

Når MT dør et det priesten sin skyld, når andre party-members dør er det MT sin skyld fordi han ikke holdt aggro. Warrior og priest er de to eneste klassene som har oppgaver. :yes:

Nei, slettes ikke. Oppgaven din er kansje viktig, men å gjøre damage og få de ned er minst like viktig. Som mage med instant AE har jeg alltid høyest DPS. I 5-mans party kan jeg gjøre oppi mot 40% av partyets damage og uten den ville kampene vare mye lengre!

"og meget stolt av det", /laugh.

Skrevet

Ser på healer som en større nødvendighet i instances enn warriors. Klarer fin å holde aggro med min pala, og spar dere for det der "pala suger i alt, nerf dem."

For å holde aggro bruker jeg bare:

Seal of fury->judgement->consecration->SoC og så tar jeg hele rekka om igjen til judgement cooldown er ute. Så enkelt er det...

Skrevet

hill krigerne

5045707[/snapback]

Du er så kortenkt Henrik, alle klasser er viktige....

Skrevet

Det er ikke nødvendigvis priest sin feil hvis Maintank dør..

Kan være han som ikke holder aggro så mobs banker livskiten ut av presten mens han står der og tvinner tommeltotter..

Skrevet

Seal of fury->judgement->consecration->SoC og så tar jeg hele rekka om igjen til judgement cooldown er ute. Så enkelt er det...

5045819[/snapback]

Du mener:

-du tar hele rekka om igjen til du er tom for mana fordi du bruker tankegear, eller

-du tar hele rekka til du er død fordi du bruker paladin gear blottet for tankestats.

Skrevet

5045819[/snapback]

Du mener:

-du tar hele rekka om igjen til du er tom for mana fordi du bruker tankegear, eller

-du tar hele rekka til du er død fordi du bruker paladin gear blottet for tankestats.

5046687[/snapback]

ehm... når du e i instances så har du no blitt så buffa at mana ikke e et problem me tankgear. Dessuten så vare no ikke kampan så lenge

Skrevet

Er utrolig sjelden jeg går tom for mana, viss jeg skal tanke bruker jeg ikke mana på noe annet enn netopp det. Må buffe av og til, men man kan nå drikke litt...

En ting jeg har lurt litt på er egentlig om du Likferd har vært i high lvl instances med en pala som tank?

Skrevet

Tre roller setter ramma i gruppa, de andre fyller bildet.

Tanken holder kontroll, healere holder liv i gjengen, og support (pally/shammy) gir livsviktig støtte spesialisert på den enkelte.

Ta vekk en av disse og ting blir brått veldig vaklevorent.

De andre gjør jobben med å få ned mobs, fort, fortere og gjerne enda litt til. Uten disse går ting forferdelig sakte, og ting blir fort kjedelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...