Gå til innhold

Final Fantasy 7 final boss.. hvordan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Summon Knights of the Round.. Burde knerte han... Og hvis du i tillegg bruker mime med de andre folka dine burde det svartne for han ganske kjapt.. For du har vel Knights of the Round, har du ikke?

5044833[/snapback]

damn... har ikke det nei:(.... hvor får jeg tak i det?

5044887[/snapback]

 

I den nordøstlige delen av verden er det en ovalformet øy omringet av trær og fjell. Øya er ikke avbildet på kartet, så du må lete litt etter den. Du må gå dit med en Golden Chocobo. Der finner du Knights of the Round.

 

Men så skal det også nevnes at det er fullt mulig, og enda mer imponerende å ta siste bossen uten å bruke denne summonen. ;)

Lenke til kommentar

Du kan registrere deg på www.midgar.no og stille alle final fantasy-relaterte spørsmål der. :D

 

For å svare på spørsmålet ditt, jeg ville anbefale deg å skaffe knights of the round og omnislash. Knights of the round får du ved å breede fram en golden chocobo, men dette tar TID. 4xcut er også kjekt å ha. Counter er også veldig bra, siden du får et gratis 4xcut om du blir angrepet. W-item, w-magic og w-summon er også viktig. Knights of the round 2 ganger dreper det det skulle være.

 

//edit: Ja, og seff mime. Det er viktig.

 

//edit2: Siste bossen heter Sephiroth.

Endret av slash
Lenke til kommentar
Eh..blander ikke du sammen FF VII og FF VIII nå? For på level 99 med Cloud og resten av partyet på FF VII, så tar det et par runder så er han død. Han rakk nesten ikke skade meg engang, så nei, tror ikke bossen blir sterkere.

5094769[/snapback]

 

Det er fakta. Safer Sephiroth blir sterkere når Cloud har passert level 98. Men det er klart, han er enkel uansett dersom du bruker Knights of the Round summon, mime, final attack, omnislash osv. Men prøv å ta han uten noen av disse hjelpemidlene.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Eh...er det meg du snakker til nå Cetramarius? Så pga jeg ikke skrev navnet Sephiroth, betyr det automatisk at jeg ikke visste navnet hans?

Ja, selvfølgelig må det være derfor! Det finne jo ingen som helst annen grunn...jeg mener, hvorfor skal man bruke ordet boss eller fiende når man kan bruke Sephiroth..ikke sant? :roll:

Lenke til kommentar
Når du kommer til Sephiroth i vanlig form (Siste boss nesten ikke boss i det hele tatt) blir limit braken til cloud full automatisk. Du tar Omnislash og han dør. Jeg synes det var den letteste bossen i hele spillet!

5109487[/snapback]

 

Den regnes ikke som boss engang. Det er bare en kamp som er en del av historien. Du vinner den uansett. Umulig å tape. Tar du Omnislash så dør han, venter du så angriper han deg, og da slår du tilbake med Omnislash automatisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...