Gå til innhold

Halloween, på WOW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste halloween gjør er å skape insane mye lagg..

Etter 1.8 var laggen i IF helt borte, så kom halloween og det var tilbake til det samme gamle.

Skrevet

Syns haloween we littt morsomt. Spesielt med random wand. F.eks kan du slenge et kostyme på maintank under en boss fight. Blir kjempemorsomt hvis tanken går i whispeform :>

Skrevet

Jeg kommer til å savne halloween i wow :(

Raids er så sinnsykt mye enklere når jeg får sappa alle de digre oksene og orcene om til gnomer..

Om dere som spiller alliance bare hadde visst hvor irreternde digre taurenromper som blokkerer halve skjermen er :(

Skrevet

Ja, jeg liker også Hallow's End...

Irriterer meg over at det er aldri er noen stinkbomber å finne i Soutshore da =/

Og at man ikke kan mounte/fly når man har kostyme på.

Kjedelig å ta det av når man er ferdig i IF :p

Laggen er kontinuerlig hos meg uansett, så jeg har ikke merka så mye forskjell.

Alt i alt, jeg er fornøyd.

Skrevet
Jeg synes Halloween i WoW er bare moro :p

Håper det blir feiret jul også, det hadde vært kjekt  :thumbs:

5051514[/snapback]

Hadde vært koselig :hmm: -> :dribble:

5051551[/snapback]

Tenk deg et digert juletre i midten av The Forge i IF, og Magni Bronzebear utkledd som julenisse... Det hadde vært saker :love:

Skrevet
Det ble feiret jul i betaen husker jeg.. var juletre i orgrimmar og man kunne kaste snøballer.

Også var det noe quests osv.

5051829[/snapback]

Oh yeah! Da blir det sikkert noe av også :w00t:

Skrevet

Jeg har spilt i cirka et år nå, spilte amerikanske servere fra spillet åpnet. Julefeiring var kjempegøy i fjor. De hadde lagt inn masse quests, gav oppskrifter som gjorde deg om til en snømann osv :D

Men, håper de gjør noe nytt i år..

Skrevet

Det gjelder mer enn bare julaften skjønner du :)

Hva med romjulen og tiden rett før julaften? Jeg kommer garantert til å spille litt da, og da kan det være koselig å feire jul i Undercity :green:

Skrevet

når jeg sier "trick or treat!" til innkeeperen, og ikke får godteri, er det ikke egentlig han som skal bli gjort om til en liten diablo eller en flaggermus da? :hrm:

sett bort ifra den lille glippen der syntes jeg halloween er helt greit. slipper å kjøpe vann for 1.5g per stack hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...