Gå til innhold

Halloween, på WOW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å feire Halloween i wow syns jeg faktisk er litt dumt. Det skal være en annen verden, en annen tid og en helt annen setting. Tror ikke Halloween er en del av Warcraft Lore akkurat. Dette er bare noe de har gjort for å gjøre amerikanske brukere fornøyd og de burde holdt det til amerikanske servere. Det var litt morsomt de første dagene, men personlig så er jeg ganske lei nå.

 

Å velge jente når man er gutt har kun fordeler, slik jeg ser det. Du får en character som er mye penere å se på. Det er jo deg selv du ser mest gjennom spillet, så hvorfor ikke? Og på den andre siden så er det mange som tror at jenter alltid velger jenter og at gutter alltid velger gutter. Man behandler jenter bedre og når man møter folk og de tror det er en jente som sitter og spiller, så blir hele spilleopplevelsen mye, mye bedre.

 

Et typisk eksempel er når man spør om hjelp. Med male character fikk jeg ofte svar som "Can't now, sorry", "Maybe later", "STFU noob" (<-- ja, faktisk) o.l. når jeg spurte om hjelp til ting, mens jeg i 90% av tilfellene får hjelp med en gang når de vet det er en female character som spør.

Lenke til kommentar

Synes det er et bra foretak jeg. Og det heter forresten Hallows eve eller noe lignende. Synes det bør bli flere world events som dette :) Og hva vet vel vi om hvilke religiøse tradisjoner de har :tease:

 

Angående å velge jente: Grunnen min var at UD female hadde mye bedre cast-illustrering. Og fordi UD female ser skummelt målbevisste ut.

Lenke til kommentar

Å spille dame kan ha sine fordeler ja..Min AH/Vendor hore (lvl 1 warrior female som jeg bruker som ekstra bagplass og som selger) fikk 2 gull av en spiller i wow da jeg flørtet litt hehe....følte meg litt teit etterpå, men herregud, hadde jeg vært kvinne i RL ville jeg helt sikkert solgt kroppen min for gull :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...