Gå til innhold

jeg hater snøen :(

Sweet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker snøen. Endelig får jeg en über god unnskyldning til å dra på hytteturer med foreldrene mine... Heh, not... Mene det jeg prøver å si er at det er den årstiden jeg er absolutt i best humør ute så og si hele dagen, står på ski (når jeg har muligheten) og har det jævlig gøyt :D :D

Sommeren greier så vidt ikke å slå vinteren :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jo kanskje :p men når man akkurat har fått lappen for ped, så er det kos og kjøre den ogs? ;)

5042777[/snapback]

Jeg mangler bare et par timer ++ på øvelseskjøringa da.. :cry:

Skrevet
sny er konge , men ikke sån slaps som der er her i sør , må være sikklig sny , sånn 1-2 meter på flatmark  :yes:

5042976[/snapback]

Enig, slaps sucks bigtime. Men kunne jeg fått velge, så ville jeg hatt sommer her hele året, også skulle det vært brukbart med snø på fjellet for de som en eller annen gang i blandt ønsket seg en iskald opplevelse. :love::p

Skrevet
satt på en Gammel Merce 318 2.3 16v igår på sørpa, det fikk meg til og like snøen litt mer  ;)

5042761[/snapback]

Jøsses, hva er det for en mystisk bil. :dontgetit:

Snø = win!

Skrevet

Snø er great! sånn vær det er nå derimot suger hardt! ikke bare er det stygt, det er også livsfarlig. Igår kjørte jeg av med scootern så det sang! pga den stygge isen som lå på veien, men som var umulig å se.. :hrm:

Skrevet

By the powers of God you shall burn in hell...

Snø er vakkert... ditt svin veldig vakkert...

Jeg gleder meg til snøen kommer... jeg bor i Bergen og flytter Nord over når jeg har penger og utdannelse... ;)

Ikke ta ordbruken personlig :!:

Skrevet
Det snør det snør, tidelibom.

Tommi får ikke kjørt tidelibom.

Nå snør det mye mer en før, tidelibom, moped må snu :p

5043295[/snapback]

jævla kølle!! :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...