Empire of the Sub Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Selger omtrent ALT jeg ikke trenger på AH. Er level 15, har 100gull. Edit: Å nei, jeg mener ikke 10. Endret 22. oktober 2005 av jhj
Chrynarx Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 det er fortsatt BULLSHIT at du som lvl 15 har fått noe som har verdi som blir solgt på AH! med mindre du selger strange dust osv.. da kanskje du kunne hadd 5-10g på lvl 15 men ikke FAEN om du ahr 100! hvis bilde som bevis sier jeg
War Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Her er nå min, ikke bra men det jeg har fått tak i til min lvl Har kjøpt 5 -16 slotsbager så pengene minsker. Alt det grønne ekstragreiene på armoren er satt på nå, ikke testet det enda. Endret 22. oktober 2005 av War
Jørgen Sørheim Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Kom deg opp til 40+ og fis gjennom SM graveyard. Har du noen du kan resette instancen med, får du fint 25-50g per time der. 5043897[/snapback] Tror du det går ganske greit i lvl 43-44? Er mage btw.. 5044005[/snapback] Med en ok spec, absolutt. Tror nok frost funker best der. Drit i folkene i torturkammeret, løp rett til gravplassene. Samle sammen 2-3 klynger med fettered spirits (nonelite), frys dem ned med Frost nova og hiv Blizzard på dem to ganger. De er level 30, og har bare 1000 hp, så det skal være grei skuring. Brukte ca. 10-15 minutter per run med priesten min (på lvl50), og den har bare dots. Skulle tro det går vesentlig kjappere med AoE-spells.
Adversary Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Er fire spec, menmen .. får grille dem da. AE funket bedere Endret 22. oktober 2005 av mini me
Tåkefyrste Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Jeg og en guildmate Warrior grinder definitivt kjappest i Tyr's hand og heartglen. Tror vi drar inn 100g hver på en 5-6 timer. Har blitt værre nå etter de nerfa respawnraten på elites i tyr's, men det går fortsatt sinnsykt kjapt når man tar 3-4 lvl 53-55 Elites samtidlig. (tok 7 lvl 56 elites samtidlig i heartglen ) Warrior + Paladin = Muligens det beste 2manns teamet som finnes, både i Grinding og PvP Endret 22. oktober 2005 av apollox
Musty Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 (endret) da jeg var lvl 39 tjente jeg ca 50gull på en 5-6 timers spilling. Jeg er miner/blacksmith og var sammen med en skinner/leatherworker. vi gikk i yeti-hulen i hillsbrad foothills og drepte alt, hun skinnet, og jeg tok all iron. Når hulen var tom, gikk vi opp og langs vestsiden av alterac mountains der vhor alle yetiene var. Der gikk vi opp og ned, om og om igjen i et par timer. Yetiene dropper Large fangs som LW bruker for å lage barbaric bracers, som så ble solgt for 3-5g i AH. i tillegg til at de skinner til heavy leather. LW laget også en haug med Green Leather armor til meg, slik at jeg kunne lage Green Iron Hauberk med all iron jeg hadde fått. Jeg solgte 10 hauberker den dagen, hver for ca 5g. I tillegg dropper de av og til noe grønt som kan selges for en gull eller to.. Der spawner også litt mithril i det området. edit: spawner, ikke respawner Endret 22. oktober 2005 av Musty
M@R7!N Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Shaman + warrior er nok bedre i pve grinding 24%crit, 6% chance to get an extra attack og wf totem + sweepingstrikes og whirlwind = IMBA
Tbau5 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Bruker legshi satyrs jeg og, pga. at de dropper felcloth som jeg bruker som tailor. Prøvde på Jadefire run en stund, men der er det fullt av alliance på serveren min (sylvanas).
Alucard_21 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg fant ut at silithus er et bra sted å tjene penger på.. Jeg bare surrer rundt og dreper bare skorpioner, de dropper noe vendor trash som selger for 20s. Og skulle du trenge runecloth så er det bare å drepe noen humanoids der. Klarer fint å dra inn 30-50g på et par timer
gamer73 Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Jeg tjente raskt 60gull på å selge slike planer, schematics og lignende som man finner på spesielle plasser og som man bare kan kjøpe en av hvert 10 min elelr noe. Det var spes en greie som jeg kjøpte for 20-30 sølv og solgte den på AH for 8-10gull pr. stykk. Fikk klager fra folk som mente jeg var grisk hehe...men det er jo bare business da! Og med å hente og selge så har jeg brukt ca 1 time på å tjene dem 60 gulla, men da over mange dager (da man bare leger en og en ut på very long time) Akkurat nå er det litt nedgangstider da flere har begynt å gjøre som meg, men dem selger til 2-3 gull. så jeg venter litt på "bedre" tider. Eller prøvde jeg SM trikset som ble nevnt her med min 52lvl war. Det var jo greit nok det, men litt mye arbeid for gulla hehe... Det som er best for meg er at jeg holder på å levle opp en alt og alt han finner selges og gull går ret til main. Dvs alt over 10 gull sendes til main. Han jeg levler opp kjøper jeg ingenting til. alt han har på seg er lotet elelr quest rewards. Han får helelr ikke mount hehe, men han er hunter da..så fart har han uansett.
Jørgen Sørheim Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 www.thottbot.com + Legashi satyr = http://i73.thottbot.com/m/b/15160.jpg
Shaper^ Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 2 gull på en halvtime suger.!! Nei, stikk heller til Tanaris, å grind skilpadder! De dropper faen så mye najs! Ellers stikker du til Badlands midt på natta, fikk sånn 20grønne items der på ca en time.. Det blir det penger av
csboy Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Kom deg opp til 40+ og fis gjennom SM graveyard. Har du noen du kan resette instancen med, får du fint 25-50g per time der. 5043897[/snapback] Jeg skjønner ikke åssen det er mulig å få 50 g / hr i sm. Jeg ender vel opp med 10 :/
Jørgen Sørheim Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 10g? Hvis du grinder effektivt og har en fyr som resetter instancen etter hver gang? Jøss. Det kommer jo selvfølgelig helt an på drops, men man skal da vitterlig få minst 2g i cash + en del vendortrash til et par gull også. Til slutt har man bossen, som dropper enten orb eller shoulders, og begge resulterer et tosifret antall sølv. Gjenta 5 ganger per time, og det skal bli litt.
Griznah Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 en kar fortalte meg at nå dropper spøkelsene bare copper :/ Ikke sjekket selv men.
Jørgen Sørheim Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Næsj, var innom et par ganger i går med roguen. Gadd ikke å renske hele gravplassen, men det var alt fra ~80c til 5s + silk.
likferd Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Men hva i svarte er det blizzard har gjort med tyr's hand ? Måtte jo loke rundt og vente på respaw selv om jeg og en kompis var nesten alene..
John Keats Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 for og resette instancen < Lag en macro: /invite Pelle /uninvite smeagoldfish be han om og skaffe seg en addon som autoaccpeter invites. gjorde dette da jeg farma DM etter planter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå