Gå til innhold

Interstate82 (battlefield 1942

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ein mod eg anbefaler med handa på hjarta.

Her er du kledd i dressar frå 80 tallet.

Du kjører råne bilar med våpen på, bretta er fantastisk kule, ofte fleire byar på eit kart.

Du har politibilar og sivilbilar og fly. alle bilane har 2 våpen, 1 vanlig og 1 spesiall.

Genialt på lan til å ha det gøy med.

På det eine kartet er det ein bar der dei spelar songen : Ymca - Born to be alive!

den får du dillo på!

nyaste versjonen inneholder snøscooter

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

kutt ut dialekten greier nesten ikke lese hva du skriver

sikter spesielt til:

På det eine kartet er det ein bar der dei spelar songen : Ymca - Born to be alive!

den får du dillo på!

Endret av -Bassaddict-
Skrevet

sikter spesielt til:

den får du dillo på!

5040066[/snapback]

Noen gang hørt om nynorsk? Det er ikke dialekt, men en bit av språket vårt. Utrolig rart at folk faktisk ikke forstår nynorsk. Å skrive nynorsk helt rett for meg og mange andre er sikkert ikke så lett, men det er da ikke så jævlig vanskelig å lese at man må begynne å sutre for det!

BTW: Har spilt Interstate '82 utrolig mye. Digger det skikkelig. Genialt å lage en slik mod. Selv om at BF kanskje ikke er det beste spillet å ta utgangspunkt i en slik mod, men de har klart det veldig bra.

Men det er noe du sier her som er feil. Ikke ALLE bilene har våpen. Det finnes de som bare har turbo og jetpack. Dessuten kan man også fly helikopter, stå på snowboard, kjøre båt og mye mer.

Dessuten har folka bak modden sagt at de skal lage en Interstate til BF2 også. Gleder meg villt! :D

Skrevet

sikter spesielt til:

den får du dillo på!

5040066[/snapback]

Noen gang hørt om nynorsk? Det er ikke dialekt, men en bit av språket vårt. Utrolig rart at folk faktisk ikke forstår nynorsk. Å skrive nynorsk helt rett for meg og mange andre er sikkert ikke så lett, men det er da ikke så jævlig vanskelig å lese at man må begynne å sutre for det!

BTW: Har spilt Interstate '82 utrolig mye. Digger det skikkelig. Genialt å lage en slik mod. Selv om at BF kanskje ikke er det beste spillet å ta utgangspunkt i en slik mod, men de har klart det veldig bra.

Men det er noe du sier her som er feil. Ikke ALLE bilene har våpen. Det finnes de som bare har turbo og jetpack. Dessuten kan man også fly helikopter, stå på snowboard, kjøre båt og mye mer.

Dessuten har folka bak modden sagt at de skal lage en Interstate til BF2 også. Gleder meg villt! :D

5040354[/snapback]

Når ble dillo ett ord? var faktisk ett ord jeg måtte tenke litt på for å forstå i det hele tatt hva det sto der for..

Skrevet

Oki oki. Muligens ikke ren nynorsk (ikke vet jeg). Dillo hadde jeg nå aldri problemer med å forstå. Jeg er en trønder, har aldri sagt "dillo" og har heller aldri vært noe flink i nynorsk, men forsto nå med en gang at han mente "dilla", som forøvrig heller ikke er et rent bokmålsord.

Skrevet

sikter spesielt til:

den får du dillo på!

5040066[/snapback]

5040354[/snapback]

offtopic så det holder men jeg sutra da ikke? sa at jeg nesten ikke skjønte hva han skrev, siden det er et forum er det vel i hans interesse at flest mulig skjønner hva han mener så han får bra svar tilbake. hvorfor du drar i gang en forsvarstale for nynorsk er uklart for meg, tyder vel heller på hvor mye tid du har

til overs.

når det er sagt, legg ut noen bilder da snorre så får vi se hva du mener

Skrevet

Så da så da, folkens. Det er ingen som tvinger dere til å lese eller for den saks skyld forstå Nynorsk, så om dere ikke har lyst, så kan dere like godt la være.

Enda mindre poeng er det i å kverullereog krangle om det i denne tråden. Så lenge HW-folka tillater bruk av Nynorsk har dere ingen ting å si på det, uansett hvor mye dere måtte hate "språket".

Men vær så snill å kom tilbake til topic nå da, og slutt med den sutringa der. Fortsett heller krigen deres via PM, mail, eller en OT-tråd. ;)

Skrevet

Eg har no fjerna nokre poster med sutring over nynorsk. Har du eit problem med bruken av norsk på forumet, kan du godt halde det for deg sjølv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...