storken Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 jeg trenger et program for å lage spill i java bare småspill altså. kan jeg skrive noe mer?
tasjlbaill Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 (endret) brukte eclipse da jeg hadde oo-programmering i vår. prosjektoppgaven var å lage et spill, og det gikk som smurt med eclipse du kan gjøre om .java-filene dine til en .jar-fil som vil være en kjørbar fil med alle .java-filene komprimert inn. dette kan du gjøre i eclipse, bare husk at referering til bilde- og lydfiler blir litt annerledes enn vanlig dersom du skal gjøre spillet om til en .jar-fil. Du finner det ut Endret 20. oktober 2005 av tasjlbaill
Alastor Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 feilpostet, denne passer bedre i programmeringsdelen av forumet. Flyttes.
storken Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Skrevet 21. oktober 2005 googlet etter eclipse og fikk bare opp bilen eclipse har du en link som funker. BTW: takk for flytt
Grom Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 www.eclipse.org Hvis du trenger UML- plugin: http://www.omondo.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå