password Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Det jeg tar opp her er overraskende nok moralen til mange spillere. Jeg begynner å bli veldig-veldig irritert på de som er gjerne lvl ?? for meg, og kanskje 3 stk., og angriper når jeg står å slår på mobs. (og har 30 % helse igjen). Har en mistanke om at de som driver med dette er av de yngste spillerne btw... Jeg har i utgangspunktet et prinsipp som tilsier at jeg ikke angriper (horder i mitt tilfelle), som er i combat med mobs, eller som er flere lavere levler enn meg. Men for hver gang jeg blir offer for de som ikke deler mitt prinsipp, fader da mitt prinsipp gradvis bort. Har uansett ikke sunket så lavt enda at jeg overskrider mine "moralske regler" i spillet. Angriper jeg noen, skal jeg vite at den som er mitt offer, har en god sjanse til å slå tilbake og forsvare seg. ( Selvfølgelig kan den jeg da angriper, ha en bråte med highlvl rouges som rundjuler meg etterpå, men da er det min egen feil) Ellers hilser jeg "offeret" varmt adjø! Noen synspunkter?
different Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Selv venter jeg til de er ferdig med mob'en sin. MEN, du spiller tross alt på en PvP server. Det er og vil alltid være folk som ganker deg, gjærne flere stykk. Edit: Skrivefeil. Endret 18. oktober 2005 av emes
chokke Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 morsomste er folk som tror de kan gruse deg, min warlock på lvl 34 morer seg med warriors/rogues på lvl 35-36 som charger/ambusher, fear og putt på alle dotter og hold warrioren i combat . Gjerne drukn de og.
usæl-gesæl Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 (endret) ENIG selv har jeg merket meg den holningen spesielt hos human og night elf spillere på stormrage servern hvor det er som i første post eller bare en slik alle på en mentalitet er ikke helt enkelt og beskrive men..min oppfatning av en del spillere ville best kunne beskrives som "feig" "barnselig" spesielt 3 typer karakterer uannsett horde/alliance finner man ROUGE PALADDIN og HUNTER som det virker som de av os me "svakest" sinn spiller.... (spilt en stund nå både som alliance og horde) masse skriveleifer.. Endret 18. oktober 2005 av usæl-gesæl
Dxbb Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 morsomste er folk som tror de kan gruse deg, min warlock på lvl 34 morer seg med warriors/rogues på lvl 35-36 som charger/ambusher, fear og putt på alle dotter og hold warrioren i combat . Gjerne drukn de og. 5025452[/snapback] Og eg liker warlocks som tror det hjelper å fear'e meg, uten å merke att dei går tom for mana:P Viper sting
chokke Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 (endret) heh, merker mest shamaner og warriors på haumarush, men gjerne folk som hopper av epic mountene sine og slakter meg rett ned. jaja, ranged bare setter jeg meg ned og venter på å daue, suger i pvp, gleder meg til BG pvp på lvl 60 Endret 18. oktober 2005 av chokke
password Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Skrevet 18. oktober 2005 Skal bare skyte inn et par ting... -Jeg snakker uavhengig av om man er horde eller alliance. -Helt korrekt at man spiller på en PvP server, men-------Enkelte tilfeller av ganking er bare enkelt og greit unødvendig, hvor hverken den ene eller den andre parten får noen form for credit for det som skjer. Vil også trekke fram en sammenlikning: -Jeg ser på en hendelse hvor en lvl 50 dreper en lvl 35 som et unødvendig overlagt drap. Barnslig og feigt... -Et raid derimot, hvor en gruppe feier over rubbel og bit av "det andre laget", er mer en storm, jordskjelv e.l. som plutselig skjer. Kjipt, urettferdig, men sånn er (WoW)-verden!
Dʋgɢtung Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg tenkte også slik som trådstarter gjorde en gang. Jeg ble forbannet da level ?? folk ganket meg mens jeg questet, og det blir jeg vel forsåvidt ennå - bare i mindre grad. Jeg starter de fleste nye characterene mine på PvE-server, da jeg har funnet ut at det passer meg bedre på lavere level. Jeg ønsker å queste, mine etc. - mens jeg tar meg av PvP i battlegrounds. Likevel skal jeg ikke nekte for at det gir en viss tilfredsstillelse å dismounte fra Chargeren, drepe et fullt party med rogues, shamans og andre hordejævler - uansett om de er level 20 eller 40. For the record: Jeg er paladin
Tåkefyrste Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Selv synes jeg det er latterlig å drepe lvl 30 characters når man er lvl 60, men slikt er nok desverre noe man bare må finne seg i på PvP servere. Jeg bruker bare å ta en /wave når jeg ser en lav level horde jeg, får mye mer respekt av slikt.
Demonfudge Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Angriper aldri de som står med en mob osv, synes det bare blir for feigt egentlig. Hadde en episode i Southshore da jeg møtte en lvl 26 undead (jeg var da lvl 24) og personen hadde ca 30% av livet sitt, og var opptatt med en mob. Jeg sto og så på en god stund, helt til personen var ferdig. Jeg tar /hello og /dance, mens personen healer seg opp. Så angriper personen meg, og dreper meg. Ble såklart irritert, men hvis personen synes det er så fristende og drepe meg der, værsågod. Har vel drept 1 person sålangt. En priest angrep meg, og jeg angrep tilbake. Da er det egentlig rettferdig synes jeg. Ellers så har faktisk de som er ?? for meg bare dratt forbi meg. Ofte og /wave og lignende.
IntelAmdAti Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg levlet ifra lvl 1 til lvl 60 med holy-speccet undead prest. Aldri angrep jeg alliance, jeg hadde ikke tid til PvP eller gank ettersom jeg prioriterte å queste. Det var aldri noe problem å bli drept innimellom, ble det mye alliance hvor jeg questet gikk jeg til et annet sted, eller lvl60 venner satte follow på meg så jeg fikk queste ifred. Nå som jeg er lvl 60 springer jeg mye rundt og dreper folk rundt lvl 20-30. Noe spesielt vanskelig er det ikke, en instant spell tar knekken på de aller fleste. Ellers er wand fin og ha, slipper å bruke mana på de da. Ganking er morsomt, det er litt action og å være lav level når en vet at en når som helst kan bli ambushet av en lvl60 rogue.
Coaxmetal Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Spiller selv horde og hadde det samme problemet, hovedsakelig med rogues i ashenvale, de campa den questen med borak eller.no med assautl på den basen. Nå hender det seg ofte at jeg rir gjennom ashenvale og dreper de roguene jeg ser. Gir meg faktisk litt tilfredstillelse Andre klasser lar jeg gå i fred, roguer også hvis de er i combat.
Canute Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Hvis jeg møter en person som er mye lavere level enn meg avgjør det veldig hvilket humør jeg er i. - noen ganger bare hopper jeg av og dreper han/hun med en gang - noen ganger slenger jeg på sw: pain og venter å ser om de dauer, overlever de får de leve. - noen ganger mind controller jeg personen og slenger på pw: fortitude, for så å bukke og gå videre - noen ganger bare går jeg rett forbi de uten å bry meg. Endret 18. oktober 2005 av Zevz0r
StorPeder Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Opplevde noe gøy en gang. Jeg var lvl 20 Tauren warrior i Hillsbrad. Ble ganket av 100 lvl 60 om og om igjen. De ble ferdige og jeg fikk fortsette. Da kom en lvl ?? mage og dismounta, sheepa meg, slo _ett_ slag med staffen, mounta og red videre! Morsom måte å vise at han eier meg på
password Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Skrevet 18. oktober 2005 Opplevde noe gøy en gang. Jeg var lvl 20 Tauren warrior i Hillsbrad. Ble ganket av 100 lvl 60 om og om igjen. De ble ferdige og jeg fikk fortsette. Da kom en lvl ?? mage og dismounta, sheepa meg, slo _ett_ slag med staffen, mounta og red videre! Morsom måte å vise at han eier meg på 5026048[/snapback] Hehe...Ja det der er alltid like morsomt for begge parter!
Nstin Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg dreper aldri hordes som driver med en mob, fordi jeg får mer honor når de ikke gjør det. Men hvis de har ganket meg først.. så smeller jeg dem rett ned. Helst på den måten at de dør av en mob så de mister 10% durabillity
JRL Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 en kompis av meg har lånt seg en konto, med en 60 rogue på. han for til tarren mill å ganket lvl 20ish horde. må si vi flirte godt, sikkert det som får folk til å gjøre det...og de fleste har opplevd det selv, så tar på en måte hevn.
Zippio Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Prøver så godt eg kan å ikke ganke, men eg har nå startet å drepe gnomes on sight. (er orc warrior) siden eg blei corpse campa og ganke utalige ganger av gnome rogue,warrior, mage's. Ser eg en gnome så bryr eg meg lite om han er i kamp eller ikke.
usæl-gesæl Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 det er egentli så enkelt som wow har lagd det selv THERRE IS NO HONOUR IN KILLING PEOPL 10 LEVELS UNDER YOU ... ellers kan man bare gjøre som man vill..har man pvp på så får man ta konsekvensene ... men slik 3 på 1 opplegg synes jeg er motbydelig feigt..
dnthalhuk Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Dreper alle rogues jeg ser hvis de lavere level enn meg. (Gidder ikke yppe på 60 rogues som disc/holy priest). Grunnen til dette er mange episoder som involverer meg, rogue og mob, hvor jeg ikke ser roguen før jeg har 50 % hp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå