Walts Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Finnes det eller er det for tidlig? hehe.. håper på litt updates på paladin, sidne det sjeldent skjer noe for paladins..
Keylar Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Etter det jeg har forstått så er det paladins sin review som er i 1.9 altså talent review etc. 1.9 patchen kommer til å bli svær så den kommer nok ikke før jul
Algron Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Quote fra http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post48602 : The developers have reviewed the paladin class concerns summary we sent them and they wanted to convey to you the general approach they will be taking, in respects to the revision paladins will be receiving in 1.9. The developers will be looking into providing more controllable DPS for the paladin. This is a concern that is brought up by many players and the designers will look to devise methods to give paladins more options in combat and base combat damage less on "luck" Blessing Durations have been brought up time and again. Usually it is in the context of raid dungeons, with paladins disappointed in the fact that most blessings do not have a very long duration. Once they have completed buffing the raid party, they must recast all buffs. The developers are quite concerned about making blessings more effective for a raid setting. A large part of the paladin review should consist of adjusting the Seal/Judgment mechanics. This should touch on a number of points, such as efficiency and the "fun factor" And, of course, no class revision would be complete without a talent review. They plan on going over these again to provide better balance for the class. The developers will go over the class concerns summary and will possibly incorporate the suggestions as the game mechanics or time permits. Not all of the suggestions are viable, however they took interest to some of them. In case you have not read the Paladin class concerns summary that we sent to the developers, you can read it here: Ahn-Quiraj kommer også i 1.9.
Amd_Barton Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Etter det jeg har forstått så er det paladins sin review som er i 1.9 altså talent review etc. 1.9 patchen kommer til å bli svær så den kommer nok ikke før jul 5024623[/snapback] Hehe, skal dem få Paladin til å bli morro å spille må den nok være veldig stor
Walts Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Skrevet 18. oktober 2005 Etter det jeg har forstått så er det paladins sin review som er i 1.9 altså talent review etc. 1.9 patchen kommer til å bli svær så den kommer nok ikke før jul 5024623[/snapback] Hehe, skal dem få Paladin til å bli morro å spille må den nok være veldig stor 5025296[/snapback] hmm, syntes paladin er dritt fett å spille jeg..
Islanbadsj Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Var en i guildet som snaket om mangen av de tinga der. Gleder meg veldig mye akkurat nå. Skal bli Utrolig gøy.
Dʋgɢtung Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Det blir fint med ny patch, ja - men jeg synes virkelig ikke at det var så utrolig stas med Zul'Gurub som jeg trodde. Jeg vet heller ikke om jeg kommer til å delta spesielt mye i Ahn-Quiraj, selv om det sikkert er greit å ha noe å variere i til tider. Det jeg gleder meg aller mest til er den etterlengtede paladinbuffen. Ikke at jeg er misfornøyd med noen aspekter ved paladinen som det er nå, men det kan jo hende vi blir litt mer ettertraktet i grupper/raid hvis vi får litt ekstra power. Selv håper jeg at det tar en god stund før det kommer, da ting er noenlunde balansert slik som de er nå. Jeg håper Blizzard får orden på serverene sine før de lanserer en ny content-patch, for det er virkelig uakseptabelt med så ustabile servere, og så høy ms som det har vært i det siste.
dnthalhuk Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 I 1.9 kommer vel paladins også til å få valget mellom å heale bra eller super dps slik som druid. Alle classene blir jo forandret på. Lurer på når Priestene får sin tur.
preskatv Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 I 1.9 kommer vel paladins også til å få valget mellom å heale bra eller super dps slik som druid. Alle classene blir jo forandret på. Lurer på når Priestene får sin tur. 5026453[/snapback] Syntes mages fortjener en liten buff før det. Blir jo outdamaged av warriors, warlocs, hunters og rogues, sikkert prester også hvis de prøver. Eneste vi er gode for er Aoe, vann og portal... Preist har jo alt, eier i pvp og healer best..
Walts Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Skrevet 18. oktober 2005 paladins som fortjener å bli bedre, å det blir det.. hehe
likferd Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Jepp, paladiner er helt ubrukelige de, 1k crits mot plate er alt for lite må dere vite.. Oh noes, ze warriors are ze hit so hard with teh waepons! Omglolol paladins are ze holy warriors, we must do teh imba dps!!11 Jævla sytepaver.
StorPeder Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg syntes Mage fortjener en gjennomgang snart! Når en Hunter kan ta Mage uten Pet, så er jo det litt teit ... ? Greit med saks og papir, men det får være måte på? Auto-shot > Mage
.V. Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg syntes Mage fortjener en gjennomgang snart!Når en Hunter kan ta Mage uten Pet, så er jo det litt teit ... ? Greit med saks og papir, men det får være måte på? Auto-shot > Mage 5026692[/snapback] PvP is all about rock-papers-scissors. Rogues are scissors. Warrior is rock. Hunters, shamans, priests, druids, paladins and mages are paper. Warlock is mushrooms. Scissors beat paper. Scissors also occasionally beat rock, untill rock gets to level 60 and becomes an unstoppable killing machine, then rock beats paper and would beat scissors, if rock could just find scissors. Litt off-topic, måtte bare når du nevnte stein/saks/papir.
Sneglen Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Det jeg har fått med meg er Paladin-fix, Ahn'Quiraj og ny grafikk til tier 2 settene. Så får vi se hva mer de finner på
Cappo Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Vil bare legge til at denne patchen vil komme før jul.
Radhoo Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Det jeg gleder meg aller mest til er den etterlengtede paladinbuffen. Ikke at jeg er misfornøyd med noen aspekter ved paladinen som det er nå, men det kan jo hende vi blir litt mer ettertraktet i grupper/raid hvis vi får litt ekstra power. Paladins er jo helt imba i raids da. BoS, Bok, BoM, BoW. Og dere kan heale som noen guder hvis dere skaffer rett utstyr. Cloth, leahter, mail og plate utstyr. Alt behøver ikke å være plate, selv om dere tror det. Har en i guilden som ser ut som et jævla juletre med salig blanding av cloth, leather, mail og plate. Men han healer som en gud. Får han litt aggro, så er det opp med skjoldet og vente på at warrioren skal komme å ta aggro.
.V. Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Greit nok at paladin har helt imba buffs, men jeg kan ikke forestille meg hvor grusomt det må være å skulle re-buffe et raid hvert 5.min. Sliter nok med å refreshe GotW en gang i timen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå