Gå til innhold

Sylvester Stallone i ny Rocky film!

Kenneth Solfjeld

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er rett og slett standardopplegget; filmene blir verre og verre. Det skjedde med Politiskolen, det skjedde med Nightmare on Elm Street og Friday the 13th, det skjedde (imo) med Alien og det har skjedd, og vil fortsette å skje, med Rocky.

Skrevet
Nei, kom an! :( Rocky-filmane er geniale, no blir dei mest sannsynlegvis øydelagde av denne siste filmen.

5029325[/snapback]

Hvis du tror den blir dårlig trenger du ikke å se den.

Skrevet
Steffyboy, ikke nevn Friday the 13th i den sammenhengen. Der snakker vi kvalitet over hele linja! :)

5029757[/snapback]

Det var veldig bra sagt :yes:

Når det gjelder Friday the 13th, så er det vel egentlig bare orginalen som var noe litt kvalitet over. De andre er bare slashere med Jason Voorhees som varemerke.

Machete + tenåringer + skrekkelig musikk = oppskrift.

Men for all del, det har sin sjarm. Jeg må innrømme jeg likte de filmene en stund. The Final Chapter husker jeg var tøff.

Enda mer off-topic: Skulle ikke Quentin Tarantino lage en remake av Friday the 13th? :w00t:

Skrevet
Steffyboy, ikke nevn Friday the 13th i den sammenhengen. Der snakker vi kvalitet over hele linja! :)

5029757[/snapback]

Jeg tenkte ikke så mye på selve utførelsen, men melking av et konsept. Vi bruker Cube som eksempel:

Cube: Kongefilm. Spennende lavbudsjettsfilm med høy klaustrofobifølelse og sjarm, i tillegg til et meeeget interessant konsept.

Hypercube: Melking av konseptet; utførelsen var for lik den forrige til at den kunne bli noe særlig.

Cube Zero: Den beste av de tre, rett og slett fordi den tar konseptet og snur det på hodet, ved å vise det fra det motsatte perspektivet.

Friday the 13th var skummel, gøy og original, alt etter det var bare kloner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...