Gå til innhold

pingen hopper opp og ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg spiller counter-strike 2.6 online. hopper pingen min fra 40 til 600. hvordan får jeg fiksa det? jeg har adsl 700 kbit. det funker å laste ned ting opptill 70 kb/s.

ser ut som det bare er cs som er klikkers

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du laster ikke ned mens du spiller vel ??

Eller at noen i familien din laster ned, surfer, kanskje henter noen store mailer.

5017495[/snapback]

Hvis det er noen som laster ned 1-3 sanger hjemme til meg mens jeg spiller så hopper pingen min mellom 0 og 1000.

Jeg som har samme linje som deg.

Skrevet

Laster du ned bare med 70kBs med ei 700 linje er det noe galt. Du bør ligge på rundt 85-88 ved full fart.

Har du noen programmer i bakgrunnen som sjekker etter updates? En eller annen crappy brannmur? Programmer som oppdaterer ting via nett er farlige.

Skrevet

nei, jeg laster ikke ned noe, ingen på samme linje som meg heller. men jeg sjekket hastigheten på itavisen.no. viste den bare ca. 250 kbit linje. nor jeg laster ned en ting kan d gå i 10-20 kb/s men jeg kan laste ned 5 tinger samtidig som har en fart på 10-20 kb/s hver. det er rart

Skrevet
Få deg 1000kbit linje

5023466[/snapback]

Hva skulle det hjelpe for? :ermm:

Prøv å lukke alle programmer du ikke bruker og se om det hjelper, virker som om det er noe som blokker. Sjekka for virus?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...