Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009


sdf123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da fikk jeg billetten min! JAAA :D for 700 kr :D kjøpte igår av kamerat

HEi jeg solgte nettopp en billett til en kamerat for den prisen. Du heter vel ikke tilfeldigvis André?

 

Når må man være der for å få god plass, og når slutter konserten (ca?) Tenker på flybilletter ... Hvor lang tid tar det fra gardemoen og bort?

- Når de kommer på scenen. Det beste stedet å stå er der hvor de som sitter og styrer lyden sitter, omtrent midt i. Dit er det lett å komme seg. Er du helt foran med alle fjortissene og de hardcore fansen som prøver for hardt så må du stå opp ned i 12 timer uten tilgang å øl eller dass. Kan garantere at opplevelsen blir like fet (eller fetere) selv om du ikke står helt foran. Dørene åpner 17:00 tror jeg. Konserten starter sikkert i åtte ni tiden og er ferdig i tolv tiden. Bestill fly hjem igjen som går etter klokka 3 på natta. faen som du stresser a. Du kan jo bare chillern på en pub i mens. Damn as. Uansett så bruker du 20min med flytoget til oslo s. og ca 11 min til Helsfyr T-bane hvor Valle Hovin ligger like ved.

 

Hilsen Sentrum OSlo gutt. Stefaren min har jobbet med det å rigge scener og alt sånt siden han var 18 år. Han er 45 nå. Og jeg begynner å komme meg i gamet jeg og. Så du har nå fått ord fra fægfolk

 

En annen ting: Ser at det er folk som vil bestille taxi (hehe) De fleste har hotell eller skal videre fra sentrum. Dit er det bare å gå. Tar 20-30 min. Lurer du på veien? Bare følg strømmen som går i nedoverbakkene, det er mennesker flinke til BTW.

Lenke til kommentar
Når må man være der for å få god plass, og når slutter konserten (ca?) Tenker på flybilletter ... Hvor lang tid tar det fra gardemoen og bort?

- Når de kommer på scenen. Det beste stedet å stå er der hvor de som sitter og styrer lyden sitter, omtrent midt i. Dit er det lett å komme seg. Er du helt foran med alle fjortissene og de hardcore fansen som prøver for hardt så må du stå opp ned i 12 timer uten tilgang å øl eller dass. Kan garantere at opplevelsen blir like fet (eller fetere) selv om du ikke står helt foran. Dørene åpner 17:00 tror jeg. Konserten starter sikkert i åtte ni tiden og er ferdig i tolv tiden. Bestill fly hjem igjen som går etter klokka 3 på natta. faen som du stresser a. Du kan jo bare chillern på en pub i mens. Damn as. Uansett så bruker du 20min med flytoget til oslo s. og ca 11 min til Helsfyr T-bane hvor Valle Hovin ligger like ved.

Ok, så jeg burde være på Valle i 7-tiden?

Det tar altså ca 40 minutter i reise (utenom venting på tog, gåing fra helshyr til valle osv) fra Gardemoen til T-banen med Valle??

Lenke til kommentar

1: Skal jeg ta flytog fra Gardemoen og direkte til Valle?

2: Har jeg god tid om jeg ankommer 17:15 på Gardemoen? Med tanke på at jeg vil være på Valle Hovin ca kl 19

3: Hvor mye koster det ca med en natt på motell, og hvor blir det mest praktisk å ligge om jeg skal være på Gardemoen i 6-tiden? Blir ikke mange timer med soving, men kan jo ikke vandre rundt i Oslo's gater i 4 timer midt på natten ...

 

Hilsen bondetamp :D

Lenke til kommentar
1: Skal jeg ta flytog fra Gardemoen og direkte til Valle?

2: Har jeg god tid om jeg ankommer 17:15 på Gardemoen? Med tanke på at jeg vil være på Valle Hovin ca kl 19

3: Hvor mye koster det ca med en natt på motell, og hvor blir det mest praktisk å ligge om jeg skal være på Gardemoen i 6-tiden? Blir ikke mange timer med soving, men kan jo ikke vandre rundt i Oslo's gater i 4 timer midt på natten ...

 

Hilsen bondetamp :D

Du tar flytoget som går til Oslo S, det tar 20min tror jeg. Så tar du tbanen fra jernbanetorget til Helsfyr. Du kan ta inn på en pub et par timer og når pubben stenger kan du dra til Gardermoen. Byen stenger 3 og toget første flytog får i 4-5tiden. Så du kan chillern på oslo S .i to timer

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Hvordan er det lurest å gjøre det med parkering når man skal kjøre innover til konserten? Vil tro det er en idé å parkere et stykke unna Valle Hovin?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hurra!! :D

 

"Hei og gratulerer

 

Du ble trukket ut som en av vinnerne å vår WHOLE LOTTA ROSIE quiz. Premien er 1 billett til valgfri konsert med WHOLE LOTTA ROSIE (du må si fra hvilken konsert du ønsker å gå på), 1 stk Whole Lotta Rosie t-shirt og et møte med jentene i bandet.

 

12.06 EIDSVOLL - Mac'n

13.06 TØNSBERG - Nye Brygga

14.06 OSLO - Smuget

15.06 OSLO - Rockefeller

18.06 MOSS - Tivoli Amfi

19.06 FREDRIKSTAD - Hawk

20.06 PORSGRUNN - Kafe K

 

Rune

www.eternal-terror.com"

Lenke til kommentar
Hører det går buss direkte fra Gardemoen og til konserten, stemmer det? Når går den, og hvor mye vil den koste?

Flybussen går ihvertfall nesten helt til Valle. Stopper ved Teisenkrysset og Helsfyr (usikker på hva som er nærmest :p )

Mener den går hvert 20 minutt (hel, ti på halv, ti over halv). Usikker på pris.

Lenke til kommentar
Hører det går buss direkte fra Gardemoen og til konserten, stemmer det? Når går den, og hvor mye vil den koste?

Flybussen går ihvertfall nesten helt til Valle. Stopper ved Teisenkrysset og Helsfyr (usikker på hva som er nærmest :p )

Mener den går hvert 20 minutt (hel, ti på halv, ti over halv). Usikker på pris.

Kan man gå fra "Teisenkrysset" til konserten? Hvor lang tid vil det ta? Hvor lang tid bruker bussen?

 

Takker for hjelp, det er virkelig nyttig :)

 

EDIT: Ser at reisen tar ca 32 minutter (link). Ser også ut som at den koster 50 for student og 100 for voksen, men jeg er ikke sikker. (link)

Endret av Todda7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...