afghx Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Mulig jeg skriver noe som er annonsert for LENGE siden, men her for et par dager siden tok jeg turen innom PlayCom (platon) og hadde tenkt å punge ut hl2 silver pack (evnt gold pack hvis den var i butikken) også sa han mannen bak skranken at EA har kjøpt opp retighetene til Half Life og at spillet kom tilbake til butikkene (med EA logoen) på førstkommende torsdag Det lureste er vel og vente til torsdag og se, men jeg skjønner ikke at noe sånt kan fly rett forbi meg. Har jeg bare vært EKSTREMT uoppmerksom på spillfronten i det siste, eller er det bare bull. (tilgi en n00b hvis dette er utenkelig dumt å si)
stengah Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 EA har bare rettighetene til å gi ut spillet i butikker, ikke noe annet. Så det er ingen grunn til bekymring
Glipp Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 (endret) gud jeg hater EA... men bra at de ikke skal blande seg inn i ukviklingen da.. men håper ikke de starter slik: **FORT dere og gjøre ferdig spillene, så vi kan slippe de ut.. samme om de er bare 70% ferdige.. vi lager bare en patch om 3 år, så der er ikke så farlig** dette er jo vanlig i EA verdnen edit: leif Endret 15. oktober 2005 av *Magnus*
Novocaine Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Dette her likte jeg dårlig. Som *Magnus* sier er EA veldig på å pushe utviklere til å gi ut halvferdige spill. Og bare se for dere HL2 i et EA cover! *griner*
Glipp Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Skal EA blande seg inn i Steam og skal tru? 5009958[/snapback] nå blir det kallt: stEAm
Sirius Cobra Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Ea har kun rettigheten til å gi ut butikk versjonen av hl2. Hl2 silver pack og Gold pack kan kun fåes via Steam.
TCi Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Skal EA blande seg inn i Steam og skal tru? 5009958[/snapback] nå blir det kallt: stEAm 5009981[/snapback] :!:
Hawko Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Dette gjelder kun Xbox-versjonen av spillet. (Såvidt jeg vet. )
afghx Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Skrevet 15. oktober 2005 Dette gjelder kun Xbox-versjonen av spillet. (Såvidt jeg vet. ) 5010313[/snapback] Det var enda godt Men de pleide å ha silver pack på Playcom før, skal de slutte med det? noen som vet?
Idioteque Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 gud jeg hater EA... men bra at de ikke skal blande seg inn i ukviklingen da.. men håper ikke de starter slik: **FORT dere og gjøre ferdig spillene, så vi kan slippe de ut.. samme om de er bare 70% ferdige.. vi lager bare en patch om 3 år, så der er ikke så farlig** dette er jo vanlig i EA verdnen edit: leif 5009716[/snapback] Eksempel? I de spillene jeg har spilt av EA (som utgiver/utvikler) har jeg ikke lagt merke til noen spesielle bugs, eller uferdige features. Og patch-supporten til EA er da ikke dårlig, bare ca. midt på treet, varierer fra spill til spill selvsagt. Jeg er bare lei av all dissinga av EA uten noen spesiell grunn. :\ (Er ikke min favorittutgiver/utvikler, men har aldri gjort meg noe)
Bear^ Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Hater EA, så enkelt er det. De kjøper opp konkurenter med populære spill, lager millioner av ekspansions til de og etterfølgere etter etterfølgere. Men men. Får bare håpe at EA ikke får komme lengre enn som så med Valve. Vis ikke skifter vel valve navn til valvEA, steam blir stEAm (kredit til *Magnus*) og coveret til valve spillene blir fylt av en EA logo, liten valvEA logo og kanksje en liten tittel på spillet vis det passer.
MrLee Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 det er allerede en "Hate EA tråd", fortsett der er min anbefaling
The Stig Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Huff, triste nyheter dette.. Men for satse på at EA holder seg passiv. Går utifra dette er resultatet etter rettsaken mellom Vivendi (tidligere distributør for Valve) og Valve. Endret 17. oktober 2005 av Stikk-kont@kten
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Altså, dersom EA har fått kjøpt seg inn som Valve distributør, er jeg temmelig sikker på at dette skjer på Valve sine premisser - jeg vet ikke om hvor god folks hukommelse er, men Vivendi Universal Games var jo ikke veeeldig fornøyde med at Valve skulle distribuere over Steam, og det førte jo til en rettsak som Valve vant. Tror nok Valve beholder full kontroll på egne prosjekter, og at EA utelukkende blir distributør uten noe kreativ kontroll overhodet. La oss nå iallefall håpe det.
zeox Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Altså, dersom EA har fått kjøpt seg inn som Valve distributør, er jeg temmelig sikker på at dette skjer på Valve sine premisser - jeg vet ikke om hvor god folks hukommelse er, men Vivendi Universal Games var jo ikke veeeldig fornøyde med at Valve skulle distribuere over Steam, og det førte jo til en rettsak som Valve vant. Tror nok Valve beholder full kontroll på egne prosjekter, og at EA utelukkende blir distributør uten noe kreativ kontroll overhodet. La oss nå iallefall håpe det. 5013087[/snapback] wow! endelig noen som har skjønt forskjellen på utgiver og distributør. EA distributerer spillene til både capcom og novalogic, uten at det har noen negativ virkning
Heatsink Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Skulle ikke forundre meg om de ga det ut på gamecube og pressa aldresgrensen ned til 11år
Laughing Madcap Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 (endret) gud jeg hater EA... men bra at de ikke skal blande seg inn i ukviklingen da.. men håper ikke de starter slik: **FORT dere og gjøre ferdig spillene, så vi kan slippe de ut.. samme om de er bare 70% ferdige.. vi lager bare en patch om 3 år, så der er ikke så farlig** dette er jo vanlig i EA verdnen 5009716[/snapback] OG ikke glem dette: La oss gi ut halve spillet først og resten i expansion pack så tjener vi mer penger! Også typisk i EA verdenen! Jeg tror EA sakte men sikkert kommer til å spise seg innover til utvilklingen av spillene og til slutt har de full makt. Endret 21. oktober 2005 av Sebbe
0069 Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Skal EA blande seg inn i Steam og skal tru? 5009958[/snapback] nå blir det kallt: stEAm 5009981[/snapback] :!: 5010282[/snapback] :!: :!: :!:
Piratpjokken Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 å fy eg ble redd da eg såg topic tittel.... EA må absolutt blande seg inni alt! FYSJ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå