Gå til innhold

EA kjøpt opp retighetene til HL2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg skriver noe som er annonsert for LENGE siden, men her for et par dager siden tok jeg turen innom PlayCom (platon) og hadde tenkt å punge ut hl2 silver pack (evnt gold pack hvis den var i butikken) også sa han mannen bak skranken at EA har kjøpt opp retighetene til Half Life og at spillet kom tilbake til butikkene (med EA logoen) på førstkommende torsdag

Det lureste er vel og vente til torsdag og se, men jeg skjønner ikke at noe sånt kan fly rett forbi meg.

Har jeg bare vært EKSTREMT uoppmerksom på spillfronten i det siste, eller er det bare bull. :p

(tilgi en n00b hvis dette er utenkelig dumt å si) :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

gud jeg hater EA... men bra at de ikke skal blande seg inn i ukviklingen da..

men håper ikke de starter slik: **FORT dere og gjøre ferdig spillene, så vi kan slippe de ut.. samme om de er bare 70% ferdige.. vi lager bare en patch om 3 år, så der er ikke så farlig**

dette er jo vanlig i EA verdnen :nei:

edit: leif

Endret av *Magnus*
Skrevet
Dette gjelder kun Xbox-versjonen av spillet.

(Såvidt jeg vet. :p)

5010313[/snapback]

Det var enda godt :yes:

Men de pleide å ha silver pack på Playcom før, skal de slutte med det? noen som vet?

Skrevet

men håper ikke de starter slik: **FORT dere og gjøre ferdig spillene, så vi kan slippe de  ut.. samme om de er bare 70% ferdige.. vi lager bare en patch om 3 år, så der er ikke så farlig**

dette er jo vanlig i EA verdnen  :nei:

edit: leif

5009716[/snapback]

Eksempel? I de spillene jeg har spilt av EA (som utgiver/utvikler) har jeg ikke lagt merke til noen spesielle bugs, eller uferdige features. Og patch-supporten til EA er da ikke dårlig, bare ca. midt på treet, varierer fra spill til spill selvsagt.

Jeg er bare lei av all dissinga av EA uten noen spesiell grunn. :\ (Er ikke min favorittutgiver/utvikler, men har aldri gjort meg noe)

Skrevet

Hater EA, så enkelt er det. De kjøper opp konkurenter med populære spill, lager millioner av ekspansions til de og etterfølgere etter etterfølgere.

Men men. Får bare håpe at EA ikke får komme lengre enn som så med Valve. Vis ikke skifter vel valve navn til valvEA, steam blir stEAm (kredit til *Magnus*) og coveret til valve spillene blir fylt av en EA logo, liten valvEA logo og kanksje en liten tittel på spillet vis det passer.

Skrevet (endret)

Huff, triste nyheter dette.. Men for satse på at EA holder seg passiv. Går utifra dette er resultatet etter rettsaken mellom Vivendi (tidligere distributør for Valve) og Valve.

Endret av Stikk-kont@kten
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Altså, dersom EA har fått kjøpt seg inn som Valve distributør, er jeg temmelig sikker på at dette skjer på Valve sine premisser - jeg vet ikke om hvor god folks hukommelse er, men Vivendi Universal Games var jo ikke veeeldig fornøyde med at Valve skulle distribuere over Steam, og det førte jo til en rettsak som Valve vant.

Tror nok Valve beholder full kontroll på egne prosjekter, og at EA utelukkende blir distributør uten noe kreativ kontroll overhodet. La oss nå iallefall håpe det.

Skrevet
Altså, dersom EA har fått kjøpt seg inn som Valve distributør, er jeg temmelig sikker på at dette skjer på Valve sine premisser - jeg vet ikke om hvor god folks hukommelse er, men Vivendi Universal Games var jo ikke veeeldig fornøyde med at Valve skulle distribuere over Steam, og det førte jo til en rettsak som Valve vant.

Tror nok Valve beholder full kontroll på egne prosjekter, og at EA utelukkende blir distributør uten noe kreativ kontroll overhodet. La oss nå iallefall håpe det.

5013087[/snapback]

wow! endelig noen som har skjønt forskjellen på utgiver og distributør.

EA distributerer spillene til både capcom og novalogic, uten at det har noen negativ virkning

Skrevet (endret)

men håper ikke de starter slik: **FORT dere og gjøre ferdig spillene, så vi kan slippe de  ut.. samme om de er bare 70% ferdige.. vi lager bare en patch om 3 år, så der er ikke så farlig**

dette er jo vanlig i EA verdnen  :nei:

5009716[/snapback]

OG ikke glem dette: La oss gi ut halve spillet først og resten i expansion pack så tjener vi mer penger! Også typisk i EA verdenen!

Jeg tror EA sakte men sikkert kommer til å spise seg innover til utvilklingen av spillene og til slutt har de full makt. :no:

Endret av Sebbe
Skrevet
:cry:

Skal EA blande seg inn i Steam og skal tru?

5009958[/snapback]

nå blir det kallt: stEAm

:tease:

5009981[/snapback]

:!:

5010282[/snapback]

:!: :wallbash: :!: :wallbash::wallbash: :!: :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...