Gå til innhold

hvordan bli kvitt negativt rykte?

Anbefalte innlegg

Skrevet
wow burde hatt 18 års grense ;)

5006517[/snapback]

Det mente du ikke før du ble 18?

5006582[/snapback]

tror vel ingen som er under 18 år som vil at det skal være 18 års grense ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hans egen skyld... men noen kan rapportere han og si at navnet er diskrimerende mot en eller annen tro og han får nytt nick. Mao, blanke ark...

Men han fortjener dårlig rykte når han tigger.

5006281[/snapback]

får vel fortelle han det :D det er også risiko for at han blir kastet ut etter å ha slengt en kraftig salve gloser mot en som vant mot han igjen og igjen :tease:

5006293[/snapback]

han er 11... han kan ikke tenke orntlig (flame me :D )

5006310[/snapback]

Og du er kanskje også 11?

Hvis han skjerper seg, slutter med å slenge disse bombene med gloser på folk som eier han, får han muligens respekten tilbake. Ikke at jeg bryr meg.

5006399[/snapback]

hvis du spør meg er jeg 16...

uansett poenget mitt er at mange barn, ja barn, er vant til å få det de peker på, og de som spiller wow er gjerne folk med noe stabil økonomi og når de da ikke får alt de peker på og tror at alle bare vil hjelpe dem hele tia og slippe alt de har imellom henda osv blir det gjerne litt korte ukurante setninger. (norsk suger, sorry).

uansett, jeg ser på meg selv som en hjelpsom person ingame, og er jeg innom et lowbie sted for et quest eller lignende og noen spør om hjelp til et quest jeg vet er vanskelig og få gruppe til tar jeg meg bryet med å gi denne personen den hjelpen han trenger, og kanskje noen quest i nærheten. Men hvis jeg sier til denne personen at jeg skal gjøre noe først og han begynner å skjelle meg ut er det rett ut i /ignore. "YOU SAD YOUD HELP ME! HELP ME NOW JERK!! FUCK YOU!!" osv.

det siste avsnittet hadde ikke noe med saken men det passet så fint inn :tease:

Skrevet

5006517[/snapback]

Det finnes spillere under 18 år som klarer å oppføre seg...

5006606[/snapback]

egentlig sant det :blush: , har vært for mye i the barrens og hørt chatten der :p og da får man visse fordommer :p

Skrevet
hans egen skyld... men noen kan rapportere han og si at navnet er diskrimerende mot en eller annen tro og han får nytt nick. Mao, blanke ark...

Men han fortjener dårlig rykte når han tigger.

5006281[/snapback]

får vel fortelle han det :D det er også risiko for at han blir kastet ut etter å ha slengt en kraftig salve gloser mot en som vant mot han igjen og igjen :tease:

5006293[/snapback]

han er 11... han kan ikke tenke orntlig (flame me :D )

5006310[/snapback]

Og du er kanskje også 11?

Hvis han skjerper seg, slutter med å slenge disse bombene med gloser på folk som eier han, får han muligens respekten tilbake. Ikke at jeg bryr meg.

5006399[/snapback]

hvis du spør meg er jeg 16...

uansett poenget mitt er at mange barn, ja barn, er vant til å få det de peker på, og de som spiller wow er gjerne folk med noe stabil økonomi og når de da ikke får alt de peker på og tror at alle bare vil hjelpe dem hele tia og slippe alt de har imellom henda osv blir det gjerne litt korte ukurante setninger. (norsk suger, sorry).

uansett, jeg ser på meg selv som en hjelpsom person ingame, og er jeg innom et lowbie sted for et quest eller lignende og noen spør om hjelp til et quest jeg vet er vanskelig og få gruppe til tar jeg meg bryet med å gi denne personen den hjelpen han trenger, og kanskje noen quest i nærheten. Men hvis jeg sier til denne personen at jeg skal gjøre noe først og han begynner å skjelle meg ut er det rett ut i /ignore. "YOU SAD YOUD HELP ME! HELP ME NOW JERK!! FUCK YOU!!" osv.

det siste avsnittet hadde ikke noe med saken men det passet så fint inn :tease:

5006605[/snapback]

han er vant til å få hva han vil når han kommer fra en familie som tjener over 100,000 i måneden ja :tease:

Skrevet
han er vant til å få hva han vil når han kommer fra en familie som tjener over 100,000 i måneden ja :tease:

Men likevel tigger han...?

5006853[/snapback]

I WoW så gjør han det

Skrevet

5006517[/snapback]

5006606[/snapback]

Og det finnes mange *over* 18 som ikke klarer det.

Skrevet

5006517[/snapback]

5006606[/snapback]

Og det finnes mange *over* 18 som ikke klarer det.

5007663[/snapback]

nehei! :cry:

Skrevet
han spiller på Emerald Dream, BTW, nicket hans er ganske enkelt "Wilhelm"

5006248[/snapback]

Nå har du hjulpet han veldig mye...

5007725[/snapback]

quote the name ftw :dribble:

skal ikke glemmes :cool:

Skrevet

5006517[/snapback]

5006606[/snapback]

.. og det er folk over 18 år som ikke klarer å oppføre seg.

(meg)

Skrevet

be han begynne med leet-speak... alle elsker leetspeak troll. Mest mulig "!!111oneoneleven" osv for å utrykke at du er sint, glad, kjeder deg, vel egentlig hva som helst. Bare troll ivei alle elsker det.

Skrevet
da er vi vel alle enige om at han skal starte på blanke ark med ny character :)

5006495[/snapback]

Om jeg ikke tar helt feil utifra profilen din var du praktisk talt ikke atten i går, men ble det i dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...