cyberPanda Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 er det noen andre som har opplevd at team-menmbers har rød skrift over seg akkurat som de skulle vert på det andre laget. dette iriterer med så sinsykt. ble akkurat snyt for en gullmedalje når en server kikka meg etter to eller tre teamkills
TheDarkListener Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 er det noen andre som har opplevd at team-menmbers har rød skrift over seg akkurat som de skulle vert på det andre laget. dette iriterer med så sinsykt. ble akkurat snyt for en gullmedalje når en server kikka meg etter to eller tre teamkills 5004906[/snapback] Irritererer meg så grenseløst! Halvparten av teamkillsa mine kommer av nettopp dette.
Endre visningsnavn Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Hvorfor ble ikke dette fikset i 1.03? Jeg har opplevd det samme mange ganger
Markaren Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Det er faktisk litt morsomt når det er DU som er fyren med rødt nametag.. Teammatene dine ser rart på deg, og skyter deg kanskje.. Da bruker jeg å punishe Det er kanskje stygt gjort, men man må jo lære!
AiKi Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Så det er derfor jeg får teamkill, jeg skjønte ikke så mye når jeg fikk minusstats etter å ha spilt en stund. Og det satt faktisk på en med rød tag på i jeepen jeg kjørte i går .
Endre visningsnavn Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Så det er derfor jeg får teamkill, jeg skjønte ikke så mye når jeg fikk minusstats etter å ha spilt en stund. 5005125[/snapback] Jeg hater når jeg føler at jeg har hatt en ok runde, så ser jeg på statsen så har jeg plutelig fått minuspoeng. Eller når jeg det står at jeg blir punishet for teamkill, helt uten videre. En annen ting: På Wake-only serveren til Battlefield.no her om dagen så falt ikke folk som var døde på bakken, men ble hengende i lufta Pluss at en gang jeg snek meg bak en fiende og sulle skyte han, så ville han ikke dø. Jeg tømte et magasin med G36C i hodet hans uten at det skjedde noe, så oppdaget han at ble skutt på snudde seg rundt og et par skudd med G3 så var jeg død Merkeligste opplevelsen min BF2 til nå.
omartinfly Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg opplever forholdsvis ofte at det ikke står noen nametag over FI. Tidvis hender det også med teammates, og da er det fort gjort å teamkille....
sixx Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 enda verre når fiender er blå da! så jeg har lært at alle med mørke klør er midt østen og de med lyse klær er amerika....bare litt problematisk på langt hold da :!:
Arne_F Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Istad kjørte jeg over tre på laget, fordi det var rød tekst. Alle trykte på Page Up!
MrLee Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 er det merkelig da? de tror jo at du kjører over dem med vilje (noe du da gjør ) hjelper lite å forklare det etterpå.
TheDarkListener Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Hadde det litt morsomt på karkand i går. Var en på laget mitt som fulgte etter meg og drev å fyrte av et par skudd med pistolen sin på meg. Mistenker at jeg hadde rød name-tag . Så ut som om han lurte fælt.
PT Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg opplever forholdsvis ofte at det ikke står noen nametag over FI.Tidvis hender det også med teammates, og da er det fort gjort å teamkille.... 5005639[/snapback] Akkurat det sliter jeg også kraftig med :/ Fikk nettopp tre teamkills på grunn av de i forrige runde. Er vanskelig å avgjøre om jeg skal ta sjansen og risikere teamkill, eller vente og se ekstra god etter og risikere å dø
Griffin Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Hmmm....denne buggen har jeg aldri lagt merke til... dog jeg har noen runder der jeg syntes det var snodig at jeg har noen minuspoeng...f.eks. team-points... Kanskje jeg bare ikke har lagt merke til den som en bug...bare tatt det for gitt at jeg har vært skyldig i noe?
MaX [NOR] Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Har sett røde kammerater flere ganger. Mistenker dem for å ha tatt et fiende våpen, og at fargen følger våpenet.
cyberPanda Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Skrevet 15. oktober 2005 Har sett røde kammerater flere ganger.Mistenker dem for å ha tatt et fiende våpen, og at fargen følger våpenet. 5008614[/snapback] en interesang teori (spesielt siden jeg ikke har hørt noen annen logisk forklaring på denne idiotiske bugen) men jeg har en følse av at de persjonene dette skjer med ofte forblir sånn etter de har spawna nestegang.
Selvbyggern Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Har opplevd den bøggen flere ganger, utrolig irriterende, spilte karkand i går faktisk, omgangen var nesten over, jeg kjørte tanks og hadde 29/0 og 70 poeng før jeg plutsleig ser to snipere med rød name tags springene i fra meg, jeg plasserer en velplassert kanonskudd i mellom de, før jeg i neste sekund ser at jeg har blitt kicket på grunn av extensive teamkilling, AAAARGH!!!! off topic: Er det noen andre som har opplevd dette: kjørte med tanks på karkand, fra us base og innover mot det første mec flagget, da jeg passerer de palmene og veiblokkeringene, så spretter plutselig tanksen opp minst 100 meter i luften (jeg passerte den høye bygningen ved det første flagget - i høyde) før jeg suser nedover og lander på den samme plassen, like hel. Det var ingen eksplosjon av c4, og det var heller ikke folk i nærheten som jeg såg. Men kjekt var det :!:
kenneth11 Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 off topic: Er det noen andre som har opplevd dette: kjørte med tanks på karkand, fra us base og innover mot det første mec flagget, da jeg passerer de palmene og veiblokkeringene, så spretter plutselig tanksen opp minst 100 meter i luften (jeg passerte den høye bygningen ved det første flagget - i høyde) før jeg suser nedover og lander på den samme plassen, like hel. Det var ingen eksplosjon av c4, og det var heller ikke folk i nærheten som jeg såg. Men kjekt var det :!: 5010348[/snapback] :!: skulle jeg likt å se på Battlerecorder
Markaren Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 off topic: Er det noen andre som har opplevd dette: kjørte med tanks på karkand, fra us base og innover mot det første mec flagget, da jeg passerer de palmene og veiblokkeringene, så spretter plutselig tanksen opp minst 100 meter i luften (jeg passerte den høye bygningen ved det første flagget - i høyde) før jeg suser nedover og lander på den samme plassen, like hel. Det var ingen eksplosjon av c4, og det var heller ikke folk i nærheten som jeg såg. Men kjekt var det :!: 5010348[/snapback] Lagg?
BigWhig Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 (endret) ,15/10-2005 : 10:34]Har sett røde kammerater flere ganger.Mistenker dem for å ha tatt et fiende våpen, og at fargen følger våpenet. 5008614[/snapback] en interesang teori (spesielt siden jeg ikke har hørt noen annen logisk forklaring på denne idiotiske bugen) men jeg har en følse av at de persjonene dette skjer med ofte forblir sånn etter de har spawna nestegang. 5009366[/snapback] Har opplevd at en skiftet fra blå til rød nametag når jeg kikket på han i siktemodus, så det kan virke som det kan skje når som helst. Meget irriterende når en får en del minuspoeng når en er sikker på at en har knertet FI. Endret 15. oktober 2005 av BigWhig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå