Gå til innhold

Den store "har forumet blitt tregere" tråden

m-momr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Igjen, forumet går tregt på grunn av at det er ekstremt mange brukere pålogget. I følge drift gir serverne mellom 30 og 50 forumsider hvert eneste sekund. Det blir bedre når hysteriet har lagt seg!

Skrevet

Er det virkelig nødvendig å lage en tråd om dette? Vi har aldri hatt en tråd om dette før, så hvorfor nå? Alle vet at når forumet er tregt skyldes det overbelastning av serveren. Det eneste som hjelper er å vente.

Gjest medlem-77217
Skrevet

ill second that!

vet jo nesten ikke hvordan jeg gjør ting lenger... :p

Skrevet

.. Jeg liker det virkelig, jeg..

Men som sagt, det kan ha noe med at jeg har sett det i et par måneder allerede.. (En av de første beta-testerne)

Skrevet
.. Jeg liker det virkelig, jeg..

Men som sagt, det kan ha noe med at jeg har sett det i et par måneder allerede.. (En av de første beta-testerne)

5002032[/snapback]

OMG! *legge skylden på alle beta-testerne som ikke sa ifra om at dette var noe tull* :p

Skrevet
Det her var rett og slett noe drit. GI OSS TILBAKE DET GAMLE FORUMET. (Noen må lage poll, demokrati forever)

5000401[/snapback]

Det hadde vært noe det..

*Tør ikke lage emne i frykt for forumstyremedlemmer på døra med klubber*

Skrevet (endret)

Ja, akkurat: Hvorfor ødelegge det fine med at det var "hardwareforumet"? "Diskusjon.no" høres ikke bra ut... Det er ikke noe "spesielt" over forumet lenger, kan jo like godt lage dette til et vg.no-forum (folka og kategoriene er jo fremdeles de samme, men "diskusjon.no"?! Come on, det er jo bare "comers" :thumbdown: ).

Edit: Omformulerte litt.

Endret av Mr. Jenssen
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...