Gå til innhold

hvordan finne de 4 dragene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ene er utenfor Cavern's of time, "bak" Chronalis eller hva den "test of skulls dragen" heter, men er fint lite vits å prøve, han despawner på 20%

Skrevet (endret)

ehm, TRS....du finner ikke en av de dragene utenfor Cavern's of time.... De 4 nye dragene som kom i denne patchen spawn akkuratt some Kazzark (tror jeg)....De spawner iallefall i Duskwood, The Hinterlands, Feralas og Ashenvale utenfor de portalene med de andre elite guardene. Eneste stedet hvor det ikke er guards er i Duskwood.

Endret av Smog125
Skrevet (endret)

hmm, ok, trodde den utenfor Cavern's of Time var 1 av de, ettersom jeg aldri har sett den før. Menmen, da er det bare å dra på leting etter de da :)

EDIT: Kan jo forøvrig legge til at jeg ikke leste linken, ettersom jeg var "sikker", men ser jo nå at det ikke var I nærheten på navn heller :)

Endret av TRS
Skrevet

Om de ikke er opp enda er det fordi "spawn timer" fortsatt går, men skulle være oppe om ikke lenge. Ingen spawn på vår server enda som jeg vet som.

Skrevet
ehm, TRS....du finner ikke en av de dragene utenfor Cavern's of time.... De 4 nye dragene som kom i denne patchen spawn akkuratt some Kazzark (tror jeg)....De spawner iallefall i Duskwood, The Hinterlands, Feralas og Ashenvale utenfor de portalene med de andre elite guardene. Eneste stedet hvor det ikke er guards er i Duskwood.

4999023[/snapback]

Er det seradane det er snakk om i hinterlands? :)

Skrevet

Det er iallfall ikke worldannounce når dragene spawner. Forleden dag var 2 stk oppe relativt tidlig, etter vi hadde tatt de spawna enda to til, uten videre yells. Mulig det kun er announce i det området.

OT: Jade Inlaid Vestments har ca. den styggeste looken ever.

Skrevet

bilde qav roben?

er dragene aggresive eller er de "snille" som azurgos (?) ?

er det ikke nok av drager som hovedbosser i spillet? alle er drager unntatt ragnaros jo

Skrevet

Det er vel bare fordi dragene har en spesiell plass i WoW lore-en og er generelt veldig, veldig mektige skapninger.

Men du har jo folk som Kazzak, Hakkar og de i Ah'Quiraj som ikke er drager. Samt Arthas :cool:

Skrevet
og hvilket "nivå" er de på høyde med??

5018059[/snapback]

Edwin VanCleef på en god dag.

5018084[/snapback]

VC i forhold til level 20 folk eller level 60 folk..? :p

Skrevet
og hvilket "nivå" er de på høyde med? er de som nefarian, eller onyxia eller ?

5018059[/snapback]

De er ganske lette. På høyde med de andre raidbossene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...