Gå til innhold

lage torrent side

stclem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Heey folks, vi starter en HW tracker, og alle medlemmene på hw deler alle tinga sine.

Jeg står ansvarlig i tilfelle det skulle dukke opp et brev fra Warner Bros. :p

Endret av Espen54
Skrevet (endret)

det er ikkje låv å diskutere piratvirksomhet her på forumet så denne raporterter eg.

og at denne er feilpostet som nevnt over.

Hvorfor vil du egentlig sitte opp en ny torrents side? finnes det ikkje store og gode nokk fra før? tror du noen vil bruke den du lager?

Endret av vegis
Skrevet (endret)

Jeg hadde tenkt å skrive det samme som deg i stad vegis, men jeg gadd ikke.

Det finnes uansett mange flere og bedre torrent sider og hvorfor skulle noen bruke din hvis du laget en torrent side?

De har garantert det samme som du kommer til å ha på din side uansett (med mindre det er private dokumenter) og med flere seedere og leechere..

Endret av Espen54
Skrevet (endret)

Det som er det største problemet mitt er at jeg nesten aldri finner DVD-er med norsk text, så nå har jeg bare med svensk og dansk :( Blir ikke like gøy å se filmene da...

/2bb1

sry :cry:

Endret av 260202
Skrevet
det er ikkje låv å diskutere piratvirksomhet her på forumet så denne raporterter eg.

og at denne er feilpostet som nevnt over.

Hvorfor vil du egentlig sitte opp en ny torrents side? finnes  det ikkje store og gode nokk fra før? tror du noen vil bruke den du lager?

4998493[/snapback]

Ingen har vel nevnt piratvirksomhet? Bittorrent er ikkje ulovleg, å dele piratkopier av programmer, spel osv...er.

260202 sitt innlegg derimot, er ikkje i tråd med regelverket.

Skrevet
Det som er det største problemet mitt er at jeg nesten aldri finner DVD-er med norsk text, så nå har jeg bare med svensk og dansk :( Blir ikke like gøy å se filmene da...

Syns undertexter ødelegger filmer jeg. Du skal følge med på hva som skjer, ikke sitte å lese. Lærer litt engelsk gjør du og :thumbup:

Skrevet

Hele poenget er at jeg har en del personlige videoer (Nei, ikke slike som dere tenker nå), men filmer som man vil dele med familie.

Disse ønsker jeg ikke å legge ut på andres torrent sider, men heller lage en selv.

Den siden som er foreslått er alt for mye både arbeid og ting som må gjøres til at jeg gidder/tør å prøve.

Har noen andre forslag, så si gjerne i fra. Trenger ikke være alt for avansert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...