Gå til innhold

"Den store dårlig reklame tråden"


Arnt555

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ALLE reklame generelt er jo plagsome. Misliker alle reklamer. Sitter å ser på en film, også har man 5-10min reklame. Og det var ikke jeg som sa TV3 og ZTV nå.

 

Var en gang jeg så på en film, så begynte reklamen da.. som vanlig... reklamen varte så lenge at jeg glemte hva jeg så på.

 

Men iallefall crazyfrog misliker jeg en del... alle reklame som man spiller den sangen

Lenke til kommentar
ALLE reklame generelt er jo plagsome. Misliker alle reklamer. Sitter å ser på en film, også har man 5-10min reklame. Og det var ikke jeg som sa TV3 og ZTV nå.

Noen ganger er den irriterende, men noen ganger synes jeg det er ganske bra: Finne seg noe snacks, gå på do, e.l.

 

Men reklame som er kjedelig ... De verste er vel nevnt, men er utrolig lei avisreklamene - den hvor de ikke har noe å snakke om, og den hvor han fyren kommer inn og spør "hva føler du nå?" elns. Uff. Og ikke for å nevne Visa-reklamen, arg.

Lenke til kommentar
ALLE reklame generelt er jo plagsome. Misliker alle reklamer. Sitter å ser på en film, også har man 5-10min reklame. Og det var ikke jeg som sa TV3 og ZTV nå.

Noen ganger er den irriterende, men noen ganger synes jeg det er ganske bra: Finne seg noe snacks, gå på do, e.l.

 

Men reklame som er kjedelig ... De verste er vel nevnt, men er utrolig lei avisreklamene - den hvor de ikke har noe å snakke om, og den hvor han fyren kommer inn og spør "hva føler du nå?" elns. Uff. Og ikke for å nevne Visa-reklamen, arg.

Er vel den eneste positive tingen med reklame. Da rekker man å hente ting, eller stikke på WC... Uten å gå glipp av filmen!

 

Kom til å tenke på de betson reklamene... som er mellom filmen/seriene og selve reklamene :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig å rakke ned på Cilit Bang og Vanish Oxy Action??!??! :nei:

 

En reklame jeg virkelig hater er 1881(i forskjellig versjoner). Makan til kjedelig vrøvl skal du lete lenge etter. Det som er det verste er at den fungerer utrolig godt. ARGH, blir så forbannet! :(

 

90% av all reklame som sendes er dessverre dårlig, alt for mange fokuserer på effekter/idè fremfor budskap og hvem som er mottaker. Fryktelig.

 

Savner de gode Solo og VG-reklame på tidlig 90-tall. :yes:

Lenke til kommentar

Hater all film-reklame med spoilere. Tidligere når det var hallo-damer hist og her som fortalte hva som kom til å skje i programmet du skulle til å se, stod TVen i fare for å ryke ut vinduet ved mer enn en anledning.

 

Finn.no-reklamene klarer også tidvis å fremkalle frustrerte primalskrik :angry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...