Gå til innhold

Redigert: Valg av Xbox360 spill


SteveVice

Anbefalte innlegg

Skal også ha Perfect Dark Zero med min pakke, da jeg vil gjerne vite hva som skjedde etter orginalen på N64 for lenge siden.

5000612[/snapback]

 

Heh, PD zero er jo en forgjenger visstnok. Så du får nok heller vite hva som skjedde før N64 spillet. :D

5000741[/snapback]

Ah.. hehe. Har ikke fulgt med så mye på den fronten skjønner du :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns Dead Rising ser bare helt sinnsykt gøy ut. Elsker spill med stor frihet, og de skal visst prøve å presse seg å få dette spillet klart til launch eller tett etter. Jeg tror jeg må titte litt mer på Kameo siden så mange snakker om det her, jeg så traileren men ble ikke imponert. Får lese litt mer om hva det går i før jeg bestemmer meg.

Q4 er også en stor favoritt.

Lenke til kommentar
Gikk lei av spill med stor frihet da jeg spilte GTA San Andreas jeg... Håper det ikke blir for mange "sandkasse" spill i neste generasjon.

5002021[/snapback]

 

Jeg liker også begge deler, liker spill med stor frihet bedre fordi de lar det stå åpent for deg hvordan du vil løse problemet du får foran deg. Istedenfor lineære spill som fører deg beint i den retningen du skal og det er ingen alternativ. Det føles veldig kunstig å ikke ha mer en 1 vei å gå. Så jeg må si jeg ønsker det motsatte veien neste generasjon.

 

Jeg ønsker enda mer frihet...

 

Jeg vil se en bygning og blåse et hull i den, isteden for å gå rundt den.

 

Jeg vil skyte hull i bakken under motstanderen min når jeg spiller online.

 

Når de først lager en konsoll som kan gjøre disse massive tingene, så må vi få lov å se hva de kan gjøre, og hva de kan LA oss gjøre....la heller lineære spill være i mindretall.

Lenke til kommentar
Gikk lei av spill med stor frihet da jeg spilte GTA San Andreas jeg... Håper det ikke blir for mange "sandkasse" spill i neste generasjon.

5002021[/snapback]

 

Jeg liker også begge deler, liker spill med stor frihet bedre fordi de lar det stå åpent for deg hvordan du vil løse problemet du får foran deg. Istedenfor lineære spill som fører deg beint i den retningen du skal og det er ingen alternativ. Det føles veldig kunstig å ikke ha mer en 1 vei å gå. Så jeg må si jeg ønsker det motsatte veien neste generasjon.

 

Jeg ønsker enda mer frihet...

 

Jeg vil se en bygning og blåse et hull i den, isteden for å gå rundt den.

 

Jeg vil skyte hull i bakken under motstanderen min når jeg spiller online.

 

Når de først lager en konsoll som kan gjøre disse massive tingene, så må vi få lov å se hva de kan gjøre, og hva de kan LA oss gjøre....la heller lineære spill være i mindretall.

5002702[/snapback]

Så lenge du slipper å gå 100 kilometer for å komme til målet så, for så å bli drept og måtte gjøre alt om igjen. Selv et linært spill kan gi deg de valgene der.

Lenke til kommentar
Gikk lei av spill med stor frihet da jeg spilte GTA San Andreas jeg... Håper det ikke blir for mange "sandkasse" spill i neste generasjon.

5002021[/snapback]

 

Jeg liker også begge deler, liker spill med stor frihet bedre fordi de lar det stå åpent for deg hvordan du vil løse problemet du får foran deg. Istedenfor lineære spill som fører deg beint i den retningen du skal og det er ingen alternativ. Det føles veldig kunstig å ikke ha mer en 1 vei å gå. Så jeg må si jeg ønsker det motsatte veien neste generasjon.

 

Jeg ønsker enda mer frihet...

 

Jeg vil se en bygning og blåse et hull i den, isteden for å gå rundt den.

 

Jeg vil skyte hull i bakken under motstanderen min når jeg spiller online.

 

Når de først lager en konsoll som kan gjøre disse massive tingene, så må vi få lov å se hva de kan gjøre, og hva de kan LA oss gjøre....la heller lineære spill være i mindretall.

5002702[/snapback]

Så lenge du slipper å gå 100 kilometer for å komme til målet så, for så å bli drept og måtte gjøre alt om igjen. Selv et linært spill kan gi deg de valgene der.

5002820[/snapback]

 

Veldig dårlig argument syns nå jeg. Hvis du gikk hele veien i GTA skjønner jeg jo hvorfor du gikk lei. Det gikk an å stjele bilene altså :whistle:

Lenke til kommentar
Veldig dårlig argument syns nå jeg. Hvis du gikk hele veien i GTA skjønner jeg jo hvorfor du gikk lei. Det gikk an å stjele bilene altså  :whistle:

5002849[/snapback]

Takk for meningsløs post. Det er ikke et dårlig argument, over tid vil man gå lei av dette. En ting er iallefall sikkert. Jeg skal holde meg langt unne alle GTA kloner som kommer (noe som er en del). Nok er nok...

Lenke til kommentar
Veldig dårlig argument syns nå jeg. Hvis du gikk hele veien i GTA skjønner jeg jo hvorfor du gikk lei. Det gikk an å stjele bilene altså  :whistle:

5002849[/snapback]

Takk for meningsløs post. Det er ikke et dårlig argument, over tid vil man gå lei av dette. En ting er iallefall sikkert. Jeg skal holde meg langt unne alle GTA kloner som kommer (noe som er en del). Nok er nok...

5002861[/snapback]

 

Det får være din mening, jeg personlig gleder meg til de neste GTA spillene og se hva de kan få til med denne generasjonen. Og jeg sier ikke nei takk til et nytenkende spill som gir spilleren frihet, sånn som jeg ser Kameo, Dead Rising og TES: Oblivion vil gjøre. Så klart er det ikke spill som passer for alle, men for meg er de supre. Jeg ser du ser frem til Kameo, et spill som lar det være totalt opp til deg hvordan du vil hamle opp med fiendene, og kombinere de forskjellige warriorene osv, det finnes flere typer friheter innen spill en bare en massiv verden. Kanskje vi ikke er så uenige alikevel.

Lenke til kommentar

garantert PGR3, ser veldig smood ut og jeg liker bilspill :D Gears of War ser og veldig fristende ut, og ikkeminst TD Unlimited, en gigantisk øy med masse veier, live enabled så du kan kjøre mot masse folk når og hvor som helst, bra grafikk og mange fete biler. virker lovende. er nok og mange andre spill jeg skal ha etterhvert men i begynnelsen blir det nok TDU \ PGR3 \ GOW..

Lenke til kommentar
Veldig dårlig argument syns nå jeg. Hvis du gikk hele veien i GTA skjønner jeg jo hvorfor du gikk lei. Det gikk an å stjele bilene altså  :whistle:

5002849[/snapback]

Takk for meningsløs post. Det er ikke et dårlig argument, over tid vil man gå lei av dette. En ting er iallefall sikkert. Jeg skal holde meg langt unne alle GTA kloner som kommer (noe som er en del). Nok er nok...

5002861[/snapback]

 

Det får være din mening, jeg personlig gleder meg til de neste GTA spillene og se hva de kan få til med denne generasjonen. Og jeg sier ikke nei takk til et nytenkende spill som gir spilleren frihet, sånn som jeg ser Kameo, Dead Rising og TES: Oblivion vil gjøre. Så klart er det ikke spill som passer for alle, men for meg er de supre. Jeg ser du ser frem til Kameo, et spill som lar det være totalt opp til deg hvordan du vil hamle opp med fiendene, og kombinere de forskjellige warriorene osv, det finnes flere typer friheter innen spill en bare en massiv verden. Kanskje vi ikke er så uenige alikevel.

5002932[/snapback]

 

 

 

Bizarre Lied About PGR3 Car Poly Count :innocent:

 

 

So, I took it upon myself to head over to the car artists, and found out for myself exactly how many polys we were pushing per car. The results were surprising... therefore I'd like to take this opportunity to apologise to all gamers who were expecting 80,000 triangles in PGR3. I can conclusively reveal that in fact we do NOT have 80,000 polygons on average per car.

 

 

... It's actually closer to 96,000...

Lenke til kommentar
Det er vanskelig spørsmål da det er en del godbiter. Har virkelig stor tro på Saint's Row (som er klar til launche 95% sikkert) ,men av det jeg har sett så er jeg ikke SÅ begeistra, elsker GTA!

4994096[/snapback]

 

Saint's Row var trolig det Xbox 360-spillet som så svakest ut av de vi fikk prøve. Hvis det spillet er nær å bli ferdigstilt (som det må være om det skal nå lansering), så er ikke det noe jeg ville satt pengene mine på blir en suksess. Det så rett og slett utrolig dødt, annonymt og sterilt ut. Så mer ut som et uferdig Xbox-spill enn et lanseringsklart Xbox 360-spill, for å si det slik. Men vi får jo se.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har veldig lyst på en 360 nå, men har ikke bestemt meg helt enda.

 

Men hvis det blir en skal jeg nok skaffe meg DOA4 og PGR3, Kameo ser ganske bra ut også. :)

Lenke til kommentar
Etter å ha lest den 8 timer i strekk artikkelen, tror jeg det blir Kameo: Element of Power. Og eventuelt vente å se på reviews av de andre to.

5022389[/snapback]

Tror det er et godt valg. For meg virker det som den sterkeste lanseringstittelen på 360. Og nei, jeg snakker ikke om antall solgte kopier.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...