BigJackW Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Har probelemer med en msn kontakt ([email protected]) Hvordan kan jeg finne ut hvem det er. Han vil ikke si hvem det er.
random_wannabe Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 1. Sjekk profilen 2. Si du blocker han hvis han ikke sier det, er det noen du kjenner sier de det da. 3. Hvis ikke er han en msn nørd, altså en du bare kan skippe/drite i. 2'ern er min favoritt
BigJackW Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 1. Sjekk profilen2. Si du blocker han hvis han ikke sier det, er det noen du kjenner sier de det da. 3. Hvis ikke er han en msn nørd, altså en du bare kan skippe/drite i. 2'ern er min favoritt Hvis jeg spør hvem han er sier han at han er "Gud"
sirtommen Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Si at nå har du lagt han til på alle spam listene som du vet om. Så nå har han noe å glede seg til de neste månedene si hvis han ikke sier hvem han er så fjerner du han ikke
BigJackW Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 Si at nå har du lagt han til på alle spam listene som du vet om. Så nå har han noe å glede seg til de neste månedene si hvis han ikke sier hvem han er så fjerner du han ikke Hehe, den der var god. Ska teste han med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå