Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Er litt noob enda, men har irritert meg noe vannvittig at folk hopper rundt som kaniner. En ting er at det er forferdelig vanskelig å få tatt noen. En annen ting er at det er TOTALT urealistisk at man kan hoppe rundt som en ninjaturtle med grunnutrustning og kanskje en eryx på slep. Selv trener jeg en del og hopper kanskje en meter høyt stillestående men ikke med grunnutrustning og ikke førti ganger på rad mens jeg løper rundt. Kommer dette i en patch snart tror dere?
tendilenz Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 DICE har garantert blitt gjort oppmerksomme på at mange syns bunny-jumping er urteit, men siden de ikke gjorde noe med det i 1.03 spørs det om det kommer i en senere patch.
Radial Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 De som har spilt f.eks. Quake3, Rtcw og Enemy Territory vil vel si at bunny hoppingen i BF2 er forholdsvis lite å bry seg om. Men jeg er også enig i at det er litt teit i BF2.
chokke Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 faktisk, så løper man fortere med bunny jump når du sprinter på slutten av sprinten og hopper på 1-2 prikker, for så å spurte og hoppe med en gang han lander fordi han har lada litt energi i lufta.
Endre visningsnavn Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 (endret) De verste synes jeg er de som på en eller annen mirakeløs måte får til å hoppe liggende(!), og som tydeligvis klarer å sikte minst like bra som en som en hvilken som helst annen. Jeg aner ikke hvordan de gjør det, men idiotisk er det. Endret 11. oktober 2005 av PC Bjørnen
Thor_F Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 tendilenz har et godt poeng, dessverre blir nok dette aldri fikset.
dravisher Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Skulle vært et fatigue system som i f.eks. farcry og andre spill. Blir en naturlig begrensning på hoppingen da.
Vice Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Hele hoppingen er helt absurd. Soldatene hopper jo nesten 2 meter ved hvert hopp! Hoppingen burde hvertfall vært begrenset til ca. 50 cm, samt at man selvfølgelig ikke kan sprette rundt mange ganger på rad. Skjønner ikke hvor for de ikke bare implementere det slik at dersom man ikke kan sprinte mer så kan man heller ikke hoppe. Det er jo helt ulogisk at "sprintbaren" beveger seg nedover når man hopper, men når den når bunnen så kan man fortsatt sprette rundt som en annen idiot.
mg_martin Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 synes nå de har løst sånne "hoppeproblem" veldig bra i feks DOD.... hadde kanskje vært en ide å innføre noe lignende i bf?
-Teddy- Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 De verste synes jeg er de som på en eller annen mirakeløs måte får til å hoppe liggende(!), og som tydeligvis klarer å sikte minst like bra som en som en hvilken som helst annen. Jeg aner ikke hvordan de gjør det, men idiotisk er det. Å hoppe liggende er da bare å trykke space og deretter z med en gang etterpå, gjør det ofte for å komme over hindringer som er litt for høye til vanlige hopp jeg... Tror iallefall det hjelper meg til å komme over høyere ting.
tendilenz Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Hoppingen burde hvertfall vært begrenset til ca. 50 cm, ...... Og vips, så var det en drøss med småhindringer som du ikke lenger klarer å hoppe over. Tror ikke det er noen god løsning. Det er jo helt ulogisk at "sprintbaren" beveger seg nedover når man hopper, men når den når bunnen så kan man fortsatt sprette rundt som en annen idiot. enig! Endret 12. oktober 2005 av tendilenz
Griffin Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Nå er vel ikke Battlefield 2 laget for å være uberrealistisk heller da... Vil dere ha det som i virkeligheten, så verv dere.... Ikke værre enn det... Synes spillet er bra jeg...selv med hoppingen. Har ikke engang tenkt på det som et irritasjonsmoment...
So|o Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Enig i at dette er utrolig irriterende.. Denne hoppingen har vært plagsom i de forrige BF-versjonene også
Veitafan Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 De verste synes jeg er de som på en eller annen mirakeløs måte får til å hoppe liggende(!), og som tydeligvis klarer å sikte minst like bra som en som en hvilken som helst annen. Jeg aner ikke hvordan de gjør det, men idiotisk er det. Trykk hoppeknappen + liggeknappen etter hverandre mange ganger. Jeg bruker å kjøre det når folk skyter etter meg og jeg ikke vet hvor fienden befinner seg.
_Paulsen_ Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Det er jo helt ulogisk at "sprintbaren" beveger seg nedover når man hopper, men når den når bunnen så kan man fortsatt sprette rundt som en annen idiot. Her har du et veldig godt poeng, synes jeg! Her har DICE misset ganske klart også, spør du meg! Dette burde blitt fikset. Når man bruker sprint-funksjonen, fungerer den en viss periode. Når denne da er på bunn, burde man ikke klart å hoppe like bra som det man hadde gjort når den var på topp...
Tahiro Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Nå er vel ikke Battlefield 2 laget for å være uberrealistisk heller da...Vil dere ha det som i virkeligheten, så verv dere.... Ikke værre enn det... Synes spillet er bra jeg...selv med hoppingen. Har ikke engang tenkt på det som et irritasjonsmoment... Nei men er ikke laget for å være en teit tegneserie heller.
Griffin Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Nei men er ikke laget for å være en teit tegneserie heller. Nei det er ikke laget for å være en teit tegneserie... Er det sånn at du føler at Battlefield 2 er en tegneserie på grunn av hoppinga...? Nicht gut sammenligning egentlig. Det er laget for å være et spill. Teit, urealistisk, tåpelig....evt. morsomt, bra, konge, givende... alt etter hvem du er. Jeg synes det er kjempebra, selv om punish-systemet er litt lite givende... Bra at det er satt regler på dette på en del servere... Personlig så føler jeg at mer kunne vært gjort, men de skal jobbe hardt for at alle skal bli fornøyd. Det kommer alltids en "klage på ditt" og "klage på datt" tråd...noe som i mange tilfeller er greit. På en del steder i diverse spill så er det en del å peke på. I Battlefield 2 så er det kun punish-systemet jeg irriterer meg over. Føler ikke at dette ble gjort noe særlig med på den siste patchen heller... Men at det ikke er realistisk... Jeg trener ditt, og vet at det går ikke ann. Det synes jeg ikke er noe å syte over. Jeg kjører bil og båt og synes ikke kjøretøyene der reagerer realistisk. At gummibåtene ikke punkterer når de blir skutt på er også urealistisk... For ikke å snakke om en rød bue som angir hvor den som skyter på deg skyter ifra... DET er urealistisk det... Poenget er at det er urealistisk, det er ment å være noe urealistisk...det er et spill. Et spill som oppfordrer til teamwork i større grad enn det som har vært praktisert tidligere. Skal du ha 100% realisme, så er det kun real life som gjelder.
sixx Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 det er ærlig talt et spill da! Hoppingen gjør meg ingenting...Andre folk får hoppe så mye de vil for min del! andre ting å bry meg om...hehe... Jeg for min del hopper aldri i nærkamp(klarer ikke gjøre så mye på en gang) Det er dessuten en fordel å hoppe hvis man skal over hindringer da! Kan noen med hånda på hjertet her som sier at hoppinga er nå dritt si at de ikke har gjort det/gjør det...! alle hopper en gang i blandt (med mindre du deaktiverer hoppefunksjonen...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå