Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvilke fag på skolen er best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg liker matematikk, natur- og miljøfag (biologi er litt kjedelig) og gymnastikk.

4985035[/snapback]

Kunne ikke blitt mer enig. :thumbup:

 

Må legge til at Tysken er blitt mer interessant nå som jeg går på videregående og har en tysklærer som fungerer.

Lenke til kommentar

Før likte jeg engelsk veldig godt. Helt til det kom på videregående og faget ble mer fokusert på britisk og amerikansk kultur, og ikke selve språket. Da var ikke engelsk noe artig lenger.

Samfunnslære er et veldig artig fag. Synd jeg bare hadde det ett år, på Vk1. Men gøy så lenge det varte.

Ellers så liker jeg godt fagene bedriftsøkonomi og systemutvikling. Men akkurat nå for tiden er jeg så lei, at alle fag føles trøtte.

 

Skal nevnes at matte er skikkelig gøy når man får det til. :)

 

(De verste fagene er naturfag og tysk)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Naturfag og elekro er digg (valgfag). Det som er digg med elektro er det praktiske man kan gjøre etter å ha pugget i flere rimer på et eller annet dritt! Naturfag er også digg pga jeg forstår faktisk alt hva læreren sier! :D

Gym er også digg. godt å røre på seg litt etter en slitsom skoledag. Matte KAN være gøy når man fikser alt og tror at man kan det (helt til prøven da slevsagt der du finner ut at du faktisk suger, da er matte dritt) :mad:

tysk, norsk og engelsk suger! Har altid hatet språk! :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...