Gå til innhold

Sony Ericsson lanserer P990


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes denne var fet nok jeg, men er enig i at den hadde en "billig" bakside. syntes også det var dumt at skjermen ble mindre pga knappene.

hadde kjøpt den om de ikke var for den baksiden, trenger jo ikke 3g enda så kan jo likegreit kjøpe p910. Kjøper kansje p990 når den har falt ned en god del i pris. hva med resten av gjengen?

Lenke til kommentar
Stod en liten feil i artikkelen.

Skjermen er på 2.67"

Det står da 2,8" på se sin hjemmeside...

 

"Screen - Large 2.8 inch QVGA (240 x 320) touch screen with 262 k colours that supports landscape view for camera, video imaging and browsing" Står det på sonyericsson sin hjemmeside..

 

http:/ / www.sonyericsson.com/ spg.jsp?cc=global& lc=en& ver=4001& template=pc3_1_1& zone=pc& lm=pc3_1& prid=3982

Lenke til kommentar
Syntes denne var fet nok jeg, men er enig i at den hadde en "billig" bakside. syntes også det var dumt at skjermen ble mindre pga knappene.

hadde kjøpt den om de ikke var for den baksiden, trenger jo ikke 3g enda så kan jo likegreit kjøpe p910. Kjøper kansje p990 når den har falt ned en god del i pris. hva med resten av gjengen?

Synes ikke baksiden er spesielt billig. Hva er feil med den? Smooth og gjennomført nok den. Folk skjønner at du ikke har en K500i i hånda ettersom P990 er ei klubbe i forskjell. :p

 

Og om folk har sånn behov for å vise at de har en dyr og eksklusiv telefon så får dere kjøpe den ubrukelige designtelefonen til Nokia (8800). P990 er forresten ikke spesielt dyr heller, som du vil vise hvor mye penger du har må du nok se en annen vei...

 

Hvorfor sier alle "trenger jo ikke 3G enda". Nei, kanskje du ikke gjør det fordi alle andre tenker som deg? Tjenester tilpasses etter etterspørselen, og når ingen gidder å kjøpe 3G-telefoner (fordi de "ikke trenger det enda") kommer det færre tjenester til 3G, og man har færre å ha videotelefoni med, ettersom alle tenker det samme...

 

Selvsagt trenger vi 3G NÅ! Koster ikke stort mer for en 3G-telefon enn en uten 3G nå. Og med 3G får du tjenester som videotelefoni, raskt internett, mobilt bredbånd om du kobler den til PC, TV, radio osv. osv.

 

Nå er det på tide at Norge får ut finger'n og satser alt på 3G. I Japan ler de sikkert av oss. Der har de hatt 3G i årevis og er i full gang med utviklingen av 4G og hastigheter opp mot 1000 Mbps, ja du leste riktig, tusen Mbps (1 Gbps). D.v.s. at du kan laste ned en hel DVD på bare et minutt.

 

Nei, i Norge skal vi uffe oss over at vi ikke trenger 3G enda, en hastighet som knapt skremmer den gamle ISDN-linja. 384 Kbps - hva er vel det?

Lenke til kommentar
Synes P900 var en pen telefon, etter det har det bare gått nedover. Dette må være et absolutt lavmål innen design fra SE's side.

Designet på P900 er i mine øyne det styggeste av alle P-modellene. Det som forbauset meg med P900 og P910, var hvor firkantet de hadde gjort dem, hvor mange skarpe kanter. P800 er mye rundere og penere, selv om den er mer plastaktig. Er forøvrig ikke på langt nær så ille med grått deksel. P900 vs P910 er vel omtrent det samme designmessig, ingen av dem er spesielt pene. Men knappene til P910 er litt mer praktiske, og tar ikke fingermerker så lett...

 

Jeg har fremdeles P800, og lurer på om jeg skal skifte til P990, men jeg skal i hvert fall prøve telefonen litt i en butikk først...

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...