Jump to content
Sign in to follow this  
StarGazer

Expansion Rumors + Possible Patch Notes

Recommended Posts

Og blizzard kan selvfølgelig ikke forandre på det, alt inkludert talent systemet må være slilk det er no. :ermm:

jeg tror blizzard kan endre på det meste om de velger, inkludert noe av grafikken. Men det er bare lite sannsynlig at noe slikt skjer.

Og blizzard kan selvfølgelig ikke forandre på det, alt inkludert talent systemet må være slilk det er no. :ermm:

Hvis de setter opp lvl cap så vil de nok lage et system for lvl 60+.

Så fra lvl 10-60 er det talent points og så noe annent system deretter. Kanskje hero points eller noe?

Herregud så mye latterlig det var der.... Ikke 99% sikkert at de er fake, men 100% sikkert :)

Faen ikke ofte jeg er enig med en paldin, men definitivt fake.

Ja, han er jo en paladin i virkeligheten.

Nei!! HEHE..

uansett..

Jeg tviler jeg fortsetter å spille wow om det blir lvl 100 som blir i skuddet. 40 levler til. hvor det begynner på 208 000 xp.

det er svæært mye som må gjøres om.

Kan jo være tanken bak expansion packen. Kanskje de rett og slett bytter ut talent-points med hero-class, så starter du hero-class fra level 1 (10?)...

Hvordan de gjør dette med tanke på spillere som ikke har exp. packen aner jeg ikke.

Les i brukermanuelen som følger med i spillet. Der står det svart på hvitt at Blizzard kommer til å sette opp level capen senere.

Jamenn, talent points i WoW er bygd opp slik at man maks kan være level 60, ellers blir det bare maks ubalansert. Tenk deg en warrior med mortal strike og deathwish.....

Det har warrioren min på testserveren.

http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=4961880

Edited by E-Ton

Er det ikke slik at første expansion pack skal være gratis og allerede ligger på disken.

Hørte noe slikt for en stund siden ihvertfall