Gå til innhold

Har kjøpt kjede til kjæresten, hvordan levere den?


DE1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare gi det til henne med et kort.

Tegn et kort hvis du er skelad i tegning, eller kjøp et kort som passer overleveringen.

Gjør beskjeden du ønsker å gi tydelig. Og det enkle er ofte det beste. Ønsker du å si at du er glad i henne, så kjøp et kort av typen som det står "Glad i deg" på.

Og siden du er 14 kan du ta det over en grandis?

Lenke til kommentar

Montèr det på sykkelen hennes og spør om hun ser noe nytt på den.

 

Eller gi deet til henne over en grandis (som foreslått over). Du vil jo ikke ha det så høytidelig, så 3-retters er vel uaktuelt.

 

Eller du kan lage middag til henne. Lag noe du kan, ikke prøv deg på noe for første gang.

Lenke til kommentar
Hvor vanskelig kan det være da? Bare send en mld og si: har kjøpt en liten ting til deg! Så blir hun veldig nysgjerrig, og kommer hun løpende, så henger du kjede rundt halsen hennes.

Bare han ikke er en kløne da..

Skikkelig slitsomt med gutter som skal sette på kjeder/Armbånd og som bruker evigheter, men kanskje jeg bare er rar som ikke synes det er søtt.

Lenke til kommentar
Hvor vanskelig kan det være da? Bare send en mld og si: har kjøpt en liten ting til deg! Så blir hun veldig nysgjerrig, og kommer hun løpende, så henger du kjede rundt halsen hennes.

Bare han ikke er en kløne da..

Skikkelig slitsomt med gutter som skal sette på kjeder/Armbånd og som bruker evigheter, men kanskje jeg bare er rar som ikke synes det er søtt.

da får han pakke det inn, eller legg det i hånden hennes! det enkleste er ofte det beste!

Lenke til kommentar
Hvor vanskelig kan det være da? Bare send en mld og si: har kjøpt en liten ting til deg! Så blir hun veldig nysgjerrig, og kommer hun løpende, så henger du kjede rundt halsen hennes.

Bare han ikke er en kløne da..

Skikkelig slitsomt med gutter som skal sette på kjeder/Armbånd og som bruker evigheter, men kanskje jeg bare er rar som ikke synes det er søtt.

Han kan øve seg da... På mamma eller noe :p

Lenke til kommentar
Hvor vanskelig kan det være da? Bare send en mld og si: har kjøpt en liten ting til deg! Så blir hun veldig nysgjerrig, og kommer hun løpende, så henger du kjede rundt halsen hennes.

Bare han ikke er en kløne da..

Skikkelig slitsomt med gutter som skal sette på kjeder/Armbånd og som bruker evigheter, men kanskje jeg bare er rar som ikke synes det er søtt.

Ja, du er rar som ikke setter pris på gaver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...