Gå til innhold

En av de Beste Action Spillene dere har spilt

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, la oss snakke om de gode time(dagene) vi har hatt foran data, og spilt action. Hva er det beste(eller en av de beste) action spilene dere har spilt på PC? Hvorfor er det så bra?

For eksempel jeg likte Farcry, det var morsomt og det var bra grafik, selv om det er litt gammelt spill, men jeg ble litt lei av den på grunn av at hele handlingen foregikk på en Øye.

Og Half life 2, gikk lei av den med en gang, Grafikken er ikke alt, har aldri likt, og never will :p:dontgetit: . det var gøy de førte timene, men ble lei av den.

nå er det medal of honor pacific assualt, det er bare Dr**, hvis du har spilt de andre spilene i serien. alt er det samma, man er i en gruppe, noen ganger alene, samma greie hvergang, ikke noe nytt, kjedelig grafikk osv. det var bortkasta penger!

denne gangen blir det Call of Duty 2, har spilt det førte spille, det var bra, veldi mye forkjellig syns jeg, likte alle de stedene, håper at dette er like bra, laster ned Demo'en Nå!

Endret av hproslan
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kommer litt an på hva du mener med "action". De aller fleste spill har, eller prøver å ha, action. Action betyr jo så mangt. Det betyr ikke nødvendig vis skyting og dreping.

Anyways, The Chronicles Of Riddick er nå en av de beste FPS'ene jeg har spilt. Det har mye variasjon (ikke i hvor det foregår, for det foregår kun i et fengsel), og det mikser flere sjangre, som Rollespill, horror, sci-fi, beat-em-up, osv.

Grafikken, handlingen, skuespillerprestasjonene og selve atmosfæren er også ypperlig. Anbefaler alle til å skaffe dette spillet, spesielt nå, siden det er så billig over alt. Grafikken er selv i dag uansett bedre enn mange av de splitter nye spillene, så man bør ikke være skeptisk til det.

Her finner du noen bilder fra PC-versjonen av Riddick. En ser ganske raskt hvem den personen der er. ;)

EDIT. La oss ikke gjøre denne tråden om til en telletråd da, folkens. :)

Endret av MeTa][iC
Skrevet
[iC' date=07/10/2005 : 23:20] Kommer litt an på hva du mener med "action". De aller fleste spill har, eller prøver å ha, action. Action betyr jo så mangt. Det betyr ikke nødvendig vis skyting og dreping.

Anyways, The Chronicles Of Riddick er nå en av de beste FPS'ene jeg har spilt. Det har mye variasjon (ikke i hvor det foregår, for det foregår kun i et fengsel), og det mikser flere sjangre, som Rollespill, horror, sci-fi, beat-em-up, osv.

Grafikken, handlingen, skuespillerprestasjonene og selve atmosfæren er også ypperlig. Anbefaler alle til å skaffe dette spillet, spesielt nå, siden det er så billig over alt. Grafikken er selv i dag uansett bedre enn mange av de splitter nye spillene, så man bør ikke være skeptisk til det.

Her finner du noen bilder fra PC-versjonen av Riddick. En ser ganske raskt hvem den personen der er. ;)

EDIT. La oss ikke gjøre denne tråden om til en telletråd da, folkens. :)

Helt enig med deg MeTa][iC, Chronicles of Riddick er et fantastisk spill.

Det som kommer i tankene er vel også Deus Ex, er jo ganske utdatert grafikk nå, men for et gameplay! Er nok et av de flotteste spillene jeg noensinne har spilt!

Skrevet (endret)
[iC,07/10/2005 : 23:20] ............The Chronicles Of Riddick er nå en av de beste FPS'ene jeg har spilt. .......

dette spillet ser ut som et kopi av MGS serien, der er det samma "snike-no-machou" opplegget. ser bra ut, tror ikke at jeg ville likt dette.

EDIT: Dette er min mening :whistle:

Endret av hproslan
Skrevet
[iC,07/10/2005 : 23:20] ............The Chronicles Of Riddick er nå en av de beste FPS'ene jeg har spilt. .......

dette spillet ser ut som et kopi av MGS serien, der er det samma "snike-no-machou" opplegget. ser bra ut, tror ikke at jeg ville likt dette.

Hmm unnskyld meg, men det må være noe av det dummeste jeg har hørt denne uken.

Jeg har spilt alle MGS spillene, fra nintendo til PS2. Snikingen er ikke likens som på MGS

i det heletatt spør du meg. Her skal man liksom drepe dem man sniker seg bak, på MGS kan man bare rømme fra fiendene. Etter hva jeg synes da..

Skrevet (endret)
Jeg synes No One Lives Forever (både 1 og 2) var fantastiske spill med en bra setting og god humor.

Nå vil jeg ikke virke Veldig negativ, men jeg uninstalerte det spille etter at jeg spilte den 10 min, jeg likte det ikke hvertfall.

ja, dette er nok et bevis på at vi har forkjellig smak, så la oss bare skrive våre meninger. *** :roll:

Endret av hproslan
Skrevet

Hmm unnskyld meg, Du er Unnskyldt

ja, det er din mening, og overfor KAn du lese min :cool::cool:

Jo, og jeg skrev min mening. Hvis du trodde jeg kritiserte deg for din mening vil jeg unnskylde så meget.. :)

Skrevet

Uansett er ikke Riddick noen MGS-klone - Så jæææævlig langt ifra!

Det er noe sniking ja, men det gjør det jo ikke til noen MGS-klone!

MGS var jo ikke akkurat det første snikespillet ute. ;)

Riddick har ikke engang samme perspektiv. Egentlig, når jeg tenker etter, er det ignen ting som er likt med Riddick og MGS, med mindre man skal være så pirkete å si at "at man kan holde i våpen" teller da.

Uansett er Riddick et utrolig bra FPS, og jeg råder alle FPS-gamere til å prøve det. Ikke la dere skremme av verken sniking eller RPG-elementer (om dere ikke liker slikt). Alt er utrolig velbalansert, og det blir ikke for mye av noe. :)

Skrevet (endret)

Max Payne 2 er nok det beste actionspillet jeg har spilt. Har runda det flere ganger, og nå fikk jeg sannelig lyst til å spille det igjen.

Hvorfor er det bra?

Heftig bullettime. Fin historie i spillet. Masse bandidos å plaffe ned.

Endret av Dagon
Skrevet

Må nok bli Chronicles of Riddick: Escape from butcher bay som tar kaka av FPS spill i allfall. Er litt vanskelig å definere hva som er 'actionspill', men Riddick rangerer veldig høyt av alle spill jeg har spilt uansett så. Riddick hadde slik fin blanding av mye rart, og det var bare enormt gøy å spille gjennom det. Ett av de få spillene jeg har satt meg ned og spilt på nytt igjen med en gang jeg ble ferdig.

Skrevet
Må nok bli Chronicles of Riddick: Escape from butcher bay som tar kaka av FPS spill i allfall. Er litt vanskelig å definere hva som er 'actionspill', men Riddick rangerer veldig høyt av alle spill jeg har spilt uansett så. Riddick hadde slik fin blanding av mye rart, og det var bare enormt gøy å spille gjennom det. Ett av de få spillene jeg har satt meg ned og spilt på nytt igjen med en gang jeg ble ferdig.

Heey, leser du tankene mine? Jeg er også sånn at jeg ikke ofte går igjennom spill flere ganger, selv ikke spill hvor man kan være god eller ond!

Riddick derimot, selv om at det var veldig scriptet, tok jeg fatt på dagen etter at jeg hadde gått igjennom det. Må reinstallere og spille det av og til, for ikke å glemme hvor bra det er. :p

Skrevet
[iC' date=08/10/2005 : 15:01]

Heey, leser du tankene mine? Jeg er også sånn at jeg ikke ofte går igjennom spill flere ganger, selv ikke spill hvor man kan være god eller ond!

Riddick derimot, selv om at det var veldig scriptet, tok jeg fatt på dagen etter at jeg hadde gått igjennom det. Må reinstallere og spille det av og til, for ikke å glemme hvor bra det er. :p

Da er vi 3 :p

Skrevet

Actionspill, min favorittsjanger ;) Blir dermed veldig vanskelig å velge.

Half-Life er nok det spillet hvor jeg satt igjen med en følelse av jeg nettopp hadde vært med på noe stort. At det underholdende gameplayet kun var en liten del av den enorme spillopplevelsen.

Det mest stemningsfulle må være Max Payne 2. Mørkt, dystert og depressivt. Samtidig er det jækla morsomt å leke med Bullet Time, kunne gjort seg fint som filmmateriale.

Ellers har jeg favoritter som Half-Life 2, Far Cry og The Chronicles of Riddick. 2004 var et godt skytespillår.

Spillserien som MGS og Halo har aldri klart å tenne meg. MGS blir en smule for urealistisk for meg og Halo hadde ingen deilig skytefølelse, noe som er veldig viktig i Halo

Skrevet
Max Payne 2 er nok det beste actionspillet jeg har spilt. Har runda det flere ganger, og nå fikk jeg sannelig lyst til å spille det igjen.

Hvorfor er det bra?

Heftig bullettime. Fin historie i spillet. Masse bandidos å plaffe ned.

Second that.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...