BendItLikeBender Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 menst eg holde på og drepe en ulv feks. så stopper spillet eller eg kan gå og sånt mn eg kan ikkje gjøre nokke så eg må lukket spillet og når eg kommer inn igjen er eg død ka ****??
GRendal Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Bender, du VET Hersis er sjefen din on topic: prøv å gå inn i kontrollpanel - nettverkstilkoblinger - høyreklikk din - disable Checksum offload og FORCE FULL DUPLEX 100. i tillegg ta å slett WDB og WTF Filene og få oversendt fra en kompiss som du replacer de med, de ser ut til å bli korrupt gjenskrevet hvis du bare sletter dem! GO BENDER!! Endret 7. oktober 2005 av GRendal
BendItLikeBender Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Jaok Endret 7. oktober 2005 av BendItLikeBender
Jan Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) cybers er artig å ta på sylvanas Endret 7. oktober 2005 av Jan-Erik
GRendal Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 nei deathwing er en gnome warrior som heter Bender på sylvanas..hehe
GRendal Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) cybers er artig å ta på sylvanas han snakker legendarisk dårlig engelsk' denne tråden for å forstå HVOR dårlig han er i engelsk :!: Endret 7. oktober 2005 av GRendal
BendItLikeBender Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 får ett irriterande problem ingen som gidde og sende meg WTF fila og WDB mappa..........
Kanetheheatsink Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Bender, mulig at det er lag. Slå av dc?
BendItLikeBender Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Skrevet 8. oktober 2005 (endret) ahh LoL spiller ikkje med nedlastings program på mn fikk tilsendt WTF og WDB mappa og spillet er fortsatt like hemma ........ etter ei stund blir eg disconnecta Endret 8. oktober 2005 av BendItLikeBender
chokke Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Bender, mulig at det er lag. Slå av dc? DC? direct connet. nedlastningsprogram...
BendItLikeBender Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Skrevet 8. oktober 2005 men e det ingen som veit ka eg kan gjøre?
nahojdat Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg hadde problemer med frysing og disconnects i wow, kuttet interne nettverkskortet og bruker et PCI kort istedet, nå funker det strøkent Nettverkskortene som er innebygd i HK er ofte dårlige..
BendItLikeBender Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Skrevet 8. oktober 2005 kanskje det.. Skal prøve takk
BendItLikeBender Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Skrevet 8. oktober 2005 fant ut at det var lagg men veit ikkje kordan eg kan fikse det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå