Gå til innhold

Var det noen som sa at Amerikanere er smarte?


Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124

Ok, la oss kjøre på.. ship o'hoy:

 

Radio Transcript

 

This is a transcript of an actual radio conversation of a US Naval ship with Canadian authorities off the coast of Newfoundland in October 1995. The transcipt of the Radio conversation was released by the Chief of Naval operations on the 10th october 1995.

 

Americans: Please divert your course 15 degrees to the North to avoid a collision.

 

Canadians: Recommend you divert your course 15 degrees to the south to avoid collision.

 

Americans: This is the Captain of a US Navy Ship, I say again, divert your course.

 

Canadians: Number One, I say again, divert your course.

 

Americans: This is the aircraft carrier USS Lincoln, the second largest ship in the United States Atlantic fleet. We are accompanied by three destroyers, three cruisers and numerous support vessels. I demand that you change your course 15 degrees noth. Thats on five degrees north, or counter measures will be undertaken to ensure the safety of this ship.

 

Canadians: This is a lighthouse. Your call.

 

Hva mere kan jeg si!! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Eller:

 

Questions asked of witnesses during trials in the US

 

"Now doctor, isn't it true that when a person dies in his sleep, he doesn't know about it until the next morning?"

"The youngest son, the twenty-year old, how old is he?"

"Were you alone, or by yourself?"

"Were you present when your picture was taken?"

"Was it you or your younger brother who was killed in the war?"

"Did he kill you?"

"How far apart were the vehicles at the time of the collision?"

"You were there until the time you left, is that true?"

"How many times have you committed suicide?"

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Jeg fornekter meg ikke jeg, erre mulig sier nå jeg:

 

Bergensavisen skriver i dag om et amerikansk par som kom til Bergen for tre uker siden, etter en tur nordafor med Hurtigruta.

 

De var mektig misfornøyd med den norske sola, som de hadde hørt så mye om. Først hadde ferjemannskapet fått gjennomgå, så var det tur for turistinformasjonen i Vestlandsbyen.

 

- Vi har reist helt fra USA for å se den spesielle midnattsola, også viser det seg at det er akkurat den samme sola som vi har hjemme, sa ektepartet, ifølge Bergensavisen.

 

Paret ble forsøkt forklart at det spesielle med sola oppe i nord er at den er oppe hele natta. Men det var de to ikke imponert over. De krevde pengene tilbake.

 

- Vi ble gitt inntrykk av at dere har en annen sol her i Norge, også er det bare den samme. Ren svindel!

 

Kilde.

 

:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Det er lett å slå en plate i folk, og vi kjenner vel alle til den finske manndomsprøven?

 

Likevel, spørsmålet om amerikaneres kunnskap om geografi er et tema noen tar alvorlig, og hos National Geographic måler de dette. Dere kan jo ta prøvene dere også.

4998348[/snapback]

 

 

Vel, hvis dette er hva det vanskeligste du komme opp med, så må du nok dra langre ut på landet altså. :p

 

Hadde 20 riktige svar av 20 spørsmål :w00t:

Lenke til kommentar
Vel, hvis dette er hva det vanskeligste du komme opp med, så må du nok dra langre ut på landet altså.  :p

 

Hadde 20 riktige svar av 20 spørsmål  :w00t:

5000100[/snapback]

Jeg sa ikke at det var vanskelig, jeg sier bar at testen er relevant. Du la kanskje merke til at det var statistikk for hvert svar om hvor mange som greide riktig svar fordelt på land?

 

Sverige er på listen, mulig om vi kan overtale nok nordmenn så kommer også Norge på den listen.

Lenke til kommentar

Fikk 20 av 20 rett her. Var jo lett som bare det. Selv om jeg er bare 13 år :tease:

 

Den videoen fikk meg til å tenke på den sangen av bandet Rammstein: ''We are living in Amerika''(For de som tror at det er America som skulle stå der, så har dere feil, er jo et TYSK band)

 

 

Og hvor ligger Tyskland? 1. Europa 2. Europa 3. Europa 4. Africa

 

Amerikaner: ''I think it is in Africa...''

Lenke til kommentar

Amerika er sånn at de er verdens dummeste og noen av verdens smarteste. Du må jo tenke at når europerene kom til Amerika, var det så utrolig mye overflod. De tror ennå at de lever i overflod, bare se forbruket av olje. De foruenser jo mest av alle i verden, etter dem kommer Kina som er 5 ganger større. På grunn av denne overfloden har de blitt late, altså lærer de mindre, og lærer mindre bort.

Lenke til kommentar
Amerika er sånn at de er verdens dummeste og noen av verdens smarteste.

5034891[/snapback]

Vel, nå er det vel ikke nødvendigvis intellektet som svikter, det endel amerikanere selv oppgir som forklaring er utdanningssystemet de har, at high school opp til batchelor er dårlig, men at de tar det igjen og vel så det på "grad school". Første del av studiene er for de brede lag, topputdanningen er eliteorientert.

 

At de ikke vet hvor på kartet USA er, skyldes manglende kunnskap, neppe manglende intelligens.

Lenke til kommentar
HAHAHAHAHAHHAHAA ingen av dem kunne geografi i det hele tatt!

 

Lurer på hva de egentlig lærer på skolen jeg azz.

 

At de ikke visste at det landet var Australia!?! FY FAEN! Det er jo en egen verdensdel ffs!

5033781[/snapback]

 

eeeh, nei. Oseania er en verdensdel, og Australia er en del av Oseania, australia er ikke en egen verdensdel, selv om noen tror det. Australia er bare det største landet i Oseania. :p

 

prøvå friske opp geografikunnskapene en gang til :p

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...