Gå til innhold

Nocd patch til retail source

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp kjøpt Half Life 2 utgaven som inneholder Source. Den kommer jo på en dvd-rom og når jeg kom hjem fant jeg ut at min dvd-rom funker selvfølgelig ikke akkurat nå...

Jeg har fått over filene med en kompis sin dvd-rom og kabel, men for å kunne hente source fra steam trenger jeg jo å ha dvd platen i for å starte. Det får jo ikke jeg til uten dvd-rom som funker...

Finnes det en patch som fikser dette?

Takker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det som Sippini sier. Jeg har en account fra før. Installerte HL2 og gikk inn på "product i already own" og skrev inn cd-key, men når du da trykker på next så spør den etter dvd-rom platen.

Skrevet

Hvis jeg låner en kompis sin bærbar med dvd-rom, kan jeg da installere spillet på min maskin gjennom lan og bruke hans dvd-rom som "min" når jeg installerer?

Skrevet

Det kan gå greit, men da vil installasjonen være tilpasset laptopen. Du kan jo ta image av DVD-en på hans laptop, overføre via nettverk, og mounte på din egen PC med Daemon Tools?

Skrevet

En kompis av meg kjøpte CS:CZ, han kom hjem til meg og registrerte CD-Keyen hos meg, og etter det så trenger ikke jeg CD lenger.

Jeg kan spille så mye jeg vil jeg, uten CD...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...