Gå til innhold

Football Manager - info, nyheter og downloads


Anbefalte innlegg

FMbar.jpg

Football Manager tråden!

 

Hva finner du her?

- Nyheter fra FM-scenen

- Downloads (patcher, demoer, de beste grafikkpakkene)

- Info om tråden

- Linker til de beste FM-websidene

- Og selvfølgelig er det lov til å diskutere så mye dere bare vil, så lenge det omhandler Football Manager serien og alt den har å by på..

---------------------------------------------------------------------

Nyheter:

 

Mandag 10.10.2005

Beklager at det tok lenger tid en forventet, men grunnet feil på opplastningsmodulen til FileFront fikk jeg ikke lastet opp den etterlengtete 3DKits - Superpack.. Men som du kanskje har skjønt, er den nå 100% klar for nedlastning! Denne draktpakken er den samling av alle de beste draktene til FM2005, disse bare må du se! Jeg har prøvd dem selv.. og jeg kan ikke forestille meg FM2005 uten dem!

 

Lørdag 8.10.2005

Da har jeg lagt til en del snadder i downloads seksjonen av tråden. I tillegg til en saftig logopakke med over 3000 3D klubblogoer, finner du tre av de aller beste skinene til FM2005; MOTD Blue, E-Sonic og Chameleon. Men ikke nok med det, for å virkelig slå på stortromma har jeg lagt til en lydpakke med masse lyder som spilles av under matchene. Alle storlagene har fått sine egne dedikert heiarop, dette spriter virkelig opp FM, anbefales!!

 

Alle fem filene er testet av meg, og jeg garanterer deg at du får noe av det beste det er mulig å få tak i! Følg med i morgen, eller senere på dagen i dag for å finne ennå flere kvalitetsgrafikkpakker. Det neste som kommer er 3D kits for å piffe opp de kjedelige originale draktene fra SiGames, disse må du bare se! laugh.gif

 

I tillegg har jeg lagt ut link til den siste patchen til FM2005 (v.5.0.5) uten databaseoppdatering, hvis det er noen som heller vil ha den versjonen.

 

Fredag 7.10.05

Jeg har nå prøvd demoen, og jeg liker det jeg ser! Har ikke fått satt meg skikkelig inn i alle de nye "features'ene" ennå, men de jeg har lagt merke til kommer godt med. Tenker lissom; hvorfor i all verden har ikke dette kommet med i spillet før? Er jo helt åpenbart at dette skal være med i verdens beste fotball managerspill!

 

Men smaken er som baken, så man må nesten prøve demoen selv! For dere som lurer på om dere skal starte en ny save på FM2005 eller prøve FM2006 demoen, så synes jeg dere skal glemme fortiden og se mot fremtiden.. FM2006 er i dette tilfellet fremtiden! Her er det bare å forberede seg til 21. oktober, for da begynner alvoret!

 

Jeg har en følelse av at SiGames har veldig god kontroll over spillet denne gangen. Virker som om de har tatt seg god tid, og allikevel kommer spillet ut tidligere enn antatt. Er veldig sjelden at en release-dato flyttes fremover, så dette lover godt!

 

Noe som de fleste regner med, er at det blir sluppet en patch sånn omtrent samtidig som spillet, mulignes allerede kvelden før.. Dette er fordi spillet allerede er sent i trykken, men så har de flere uker med jobbing og fixing før spillet slippes.. og da vil SiGames selvfølgelig at vi skal få et så bra som mulig produkt når vi først begynner å spille inv_biggrin.gif

 

For en detaljert beskrivelse av Football Manager 2006 og alle de nye "features'ene" (sorry, husker ikke det norske ordet nå tongue.gif ).. stikk innom SiGames sin beskrivelse av FM2006

 

Torsdag 6.10.05

Nå er GoldDemoen til Football Manager 2006 endelig sluppet.. Den kan lastes ned i to "smaker"; Vanilla eller Strawberry! Kos deg med demoen fra SIGames, men allerede om noen uker slippes fullversjonen av FM2006 endelig ut i butikkene.. Datoen vi alle har ventet på er den 21.oktober 2005! Ikke lenge igjen nå folkens! inv_biggrin.gif

---------------------------------------------------------------------

Downloads:

 

Football Manager 2005:

 

Demoer:

- GoldDemo Vanilla - 42.84 MB (NB! 2005 versjon)

- GoldDemo Strawberry - 161.42 MB (NB! 2005 versjon)

 

Patcher:

- Patch 5.0.5 MED databaseoppdatering - 80.66 MB (siste patch med overganger oppdatert frem til 31.mars 2005)

- Patch 5.0.5 UTEN databaseoppdatering - 36.25 MB (siste patch med kun de nødvendige filene)

 

Grafikkpakker:

- Logo - Superpack - 34.71 MB (Superpack fylt med over 3000 klubblogoer)

- 3DKits - Superpack - 8.20 MB (Superpack fylt med masse nydelige drakter til de aller fleste europeiske laget, i tillegg til alle landslag.. Denne pakken er et must!)

 

Lydpakker:

- FMSoundPack v2 - 59.74 MB (Stor lydpakke med masse nye lyder, som spilles av under matchen)

 

Skins:

- MOTD Blue - 2.34 MB (fancy skin basert på tvprogrammet "Match Of The Day" fra BBC)

- E-Sonic - 1.70 MB (Oppfølgeren til det mest populære skinet til CM03/04)

- Chameleon - 1.08 MB (Min soleklare favoritt! Helt klart en av de beste skinene til FM)

 

Football Manager 2006:

fm2006_gold.gif

- GoldDemo Vanilla - 71.45 MB (kun engelsk språk, kun engelsk og skotsk liga)

- GoldDemo Strawberry - 394.13 MB (Versjon stappet med go'saker fra SiGames, 8 språk og 16 ligaer du kan kose deg med)

--------------------------------------------------------------------

Info

 

Dette er tråden over alle tråder hvis det er FM du er interessert i, her kan alle FM-fans diskutere og fantasere om spillet som opptar time etter time av oppmerksomheten vår..

 

Jeg skal prøve å holde tråden oppdatert med nyheter fra FM-scenen, med linker til demoer, patcher og de beste grafikkpakkene.. Håper du finner all den infoen du trenger til Football Manager her inv_biggrin.gif Prøv å holde innleggene dine i denne tråden sånn passe oversiktlig, uten masse unødvendige "småkommentarer", hvis dere skjønner..

--------------------------------------------------------------------

De beste FM-websidene

 

Selvfølgelig skjer det mye mer på FM-scenen enn jeg klarer å få med meg, så hvis du savner noe kan du enten si ifra her, eller stikke innom en av de mange FM-websidene.. noen av mine favoritter er:

- Sortitoutsi.net - Den beste av de beste!

- FMNorge.com - Det norske, og til tider ålreite alternativet..

- Play-FM.com - Mitt bidrag til FM-scenen, ikke helt ferdig, men det kommer seg..

- TheWannabe - Et stort prosjekt, her kommer det masse go'e guider og artikler.. og med meg som co-admin blir det mye snadder ;)

- SiGames - Menneskene bak spillet vi elsker

- FootballManager.net - Den offisielle siden til Football Manager serien

-------------------------------------------------------------------

 

Noe du lurer på, ønsker jeg skal legge til, finne eller lage.. bare spør her, så skal jeg se hva jeg kan gjøre thumbup.gif

Endret av swat.no
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fin post denna, trenger litt mere FM\CM snakk her inne, prøvde meg med en post en gang men døde ut.

 

Gleder meg veldig til FM 2006 kommer ut, har veldig lyst til å spille nå men vill ikke spille FM2005 nå, synes det er lite vits ettersom FM2006 kommer om 2uker. Venter til da på å begynne på noe nytt.

 

Har ikke prøvd demoen enda.

Lenke til kommentar
ja, har du prøvd demoen? hvordan ser det ut til å bli i forhold til 2005?

Jeg har selvfølgelig prøv demoen! Har ikke fått satt meg skikkelig inn i alle de nye "features'ene", men de jeg har lagt merke til kommer godt med. Tenker lissom; hvorfor i all verden har ikke dette kommet med i spillet før? Er jo helt åpenbart at dette skal være med i verdens beste fotball managerspill!

 

Men smaken er som baken, så man må nesten prøve demoen selv! Jeg er forresten helt enig at det begynner å bli i seneste laget å begynne å spille FM2005 nå, så for all del, last ned GoldDemoen til FM2006 og kos dere!

 

For en detaljert beskrivelse av Football Manager 2006 og alle de nye "features'ene" (sorry, husker ikke det norske ordet nå :p ).. stikk innom SiGames sin beskrivelse av FM2006

Lenke til kommentar

gleder meg også skikkelig til spillet kommer ut..

 

Synes det kanskje blir litt for mange mål her, i forhold til tidligere versjoner.

 

Spilte i gjennom demoen med Sampdoria, scoret veldig mye mål og leder ligaen..

Gleder meg skikkelig til å fortsette..

 

Kan nok forvente at en patch vil bli sluppet samtidig med spillet, noe som er veldig vanlig når det gjelder CM/FM..

Lenke til kommentar
gleder meg også skikkelig til spillet kommer ut..

 

Synes det kanskje blir litt for mange mål her, i forhold til tidligere versjoner.

 

Spilte i gjennom demoen med Sampdoria, scoret veldig mye mål og leder ligaen..

Gleder meg skikkelig til å fortsette..

 

Kan nok forvente at en patch vil bli sluppet samtidig med spillet, noe som er veldig vanlig når det gjelder CM/FM..

Du kan ha rett i mange ting der..

 

Men selv har jeg en følelse av at SiGames har veldig god kontroll over spillet denne gangen. Virker som om de har tatt seg god tid, og allikevel kommer spillet ut tidligere enn antatt. Er veldig sjelden at en release-dato flyttes fremover, så dette lover godt!

 

Flott at du scorer mye mål da! Kan jo bare bety 2 ting, enten er spillet for lett :p eller så er du rett og slett en goo manager! :!:

 

At det blir sluppet en patch sånn omtrent samtidig som spillet er vel sannsynlig jah! Siden spillet allerede er sent i trykken, så har de flere uker med jobbing og fixing før spillet slippes.. og da vil SiGames selvfølgelig at vi skal få et så bra som mulig produkt når vi først begynner å spille :D

Lenke til kommentar

Lørdag 8.10.2005

Da har jeg lagt til en del snadder i downloads seksjonen av tråden. I tillegg til en saftig logopakke med over 3000 3D klubblogoer, finner du tre av de aller beste skinene til FM2005; MOTD Blue, E-Sonic og Chameleon. Men ikke nok med det, for å virkelig slå på stortromma har jeg lagt til en lydpakke med masse lyder som spilles av under matchene. Alle storlagene har fått sine egne dedikert heiarop, dette spriter virkelig opp FM, anbefales!!

 

Alle fem filene er testet av meg, og jeg garanterer deg at du får noe av det beste det er mulig å få tak i! Følg med i morgen, eller senere på dagen i dag for å finne ennå flere kvalitetsgrafikkpakker. Det neste som kommer er 3D kits for å piffe opp de kjedelige originale draktene fra SiGames, disse må du bare se! laugh.gif

 

I tillegg har jeg lagt ut link til den siste patchen til FM2005 (v.5.0.5) uten databaseoppdatering, hvis det er noen som heller vil ha den versjonen.

Endret av swat.no
Lenke til kommentar

Mandag 10.10.2005

Beklager at det tok lenger tid en forventet, men grunnet feil på opplastningsmodulen til FileFront fikk jeg ikke lastet opp den etterlengtete 3DKits - Superpack.. Men som du kanskje har skjønt, er den nå 100% klar for nedlastning! Denne draktpakken er den samling av alle de beste draktene til FM2005, disse bare må du se! Jeg har prøvd dem selv.. og jeg kan ikke forestille meg FM2005 uten dem!

Lenke til kommentar

Beklager at jeg nå må bryte ned arbeidet som ligger bak det første innlegget, men vi ønsker ikke store samletråder for ett enkelt spill på dette forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Håper på forståelse for dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...