jamalami Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Er det noen som har en cd key som funker til red alert 2. Jeg mistet coveret mitt og gidder ikke å kjøpe nytt spill for å spille det. Jeg har prøvd å laste ned key generator for red alert 2 men da funker det ikke å spille på internett, jeg trenger en orginal key fra en som har spillet. takker
Sti4n Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 ehh... har du lest reglene på forumet her? warez er ikke lov... Denne blir nok stengt fort...
Jubelsau Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Hvorfor skal noen gidde å gi cd keyen sin til andre? Btw.
jamalami Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Skrevet 5. oktober 2005 Hvorfor skal noen gidde å gi cd keyen sin til andre? Btw. hvorfor ikke. de taper ingenting på det
jamalami Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Skrevet 5. oktober 2005 Rapportert. dette kan lede tl piratvirksomhet. faen for en støgg idiot du e. Sikkert en jævla pappagutt. Hvorfor i helvete rapporterer du meg da din idiot. Taper du noe på at jeg for en cd key da. Fucker
vstr Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Rapportert. dette kan lede tl piratvirksomhet. faen for en støgg idiot du e. Sikkert en jævla pappagutt. Hvorfor i helvete rapporterer du meg da din idiot. Taper du noe på at jeg for en cd key da. Fucker qoutet deg for å ha bevis for din oppførsel, eg kan garantere deg at du får litt warn level her.
d'espresso Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Rapportert. dette kan lede tl piratvirksomhet. faen for en støgg idiot du e. Sikkert en jævla pappagutt. Hvorfor i helvete rapporterer du meg da din idiot. Taper du noe på at jeg for en cd key da. Fucker I godt humør i dag? Det er faktsik sant det de sier. Warez er ikke lov her. Spør et annet sted.. Nei, jeg er ikke en pappagutt så du vet det før du spør..
Share the pain Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Rapportert. dette kan lede tl piratvirksomhet. faen for en støgg idiot du e. Sikkert en jævla pappagutt. Hvorfor i helvete rapporterer du meg da din idiot. Taper du noe på at jeg for en cd key da. Fucker Take it easy, salamiface.
vstr Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Rapportert. dette kan lede tl piratvirksomhet. faen for en støgg idiot du e. Sikkert en jævla pappagutt. Hvorfor i helvete rapporterer du meg da din idiot. Taper du noe på at jeg for en cd key da. Fucker I godt humør i dag? Det er faktsik sant det de sier. Warez er ikke lov her. Spør et annet sted.. Nei, jeg er ikke en pappagutt så du vet det før du spør.. det var til meg han skreiv til atså, men tror vi kan bare la denne posten då, før moderator teamet kommer å dreper den. det er nok OT prating her for hele formet.
Sti4n Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 107345040157147040160165164164040164151163163145155141156156145156040144151156040151040143160165040166151146164141040144151 Her har du et key hvis det sier deg noe
jamalami Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Skrevet 5. oktober 2005 Rapportert. dette kan lede tl piratvirksomhet. faen for en støgg idiot du e. Sikkert en jævla pappagutt. Hvorfor i helvete rapporterer du meg da din idiot. Taper du noe på at jeg for en cd key da. Fucker qoutet deg for å ha bevis for din oppførsel, eg kan garantere deg at du får litt warn level her. Faen for en nerd du der, Jævla taper. Sikkert en jævla datanerd. jeg driter i om jeg blir utestengt, neneste grunnen til at jeg ble medlem (for 10 min siden) er fordi jeg ikke greide å skaffe en cd key som funket på internett. Så det er bare til å sladre. Jeg gir en god faen.
Zeph Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Rapportert. dette kan lede tl piratvirksomhet. faen for en støgg idiot du e. Sikkert en jævla pappagutt. Hvorfor i helvete rapporterer du meg da din idiot. Taper du noe på at jeg for en cd key da. Fucker Hmmm, eg vurderte faktisk å gje deg ein CD-Key, men du overbeviste meg om å skifte meining. Oppfører du deg betre neste gang blir kanskje utfallet betre.
vstr Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Rapportert. dette kan lede tl piratvirksomhet. faen for en støgg idiot du e. Sikkert en jævla pappagutt. Hvorfor i helvete rapporterer du meg da din idiot. Taper du noe på at jeg for en cd key da. Fucker qoutet deg for å ha bevis for din oppførsel, eg kan garantere deg at du får litt warn level her. Faen for en nerd du der, Jævla taper. Sikkert en jævla datanerd. jeg driter i om jeg blir utestengt, neneste grunnen til at jeg ble medlem (for 10 min siden) er fordi jeg ikke greide å skaffe en cd key som funket på internett. Så det er bare til å sladre. Jeg gir en god faen. for det første , så snakker du ikkje sån til andre folk. og for det andre, så tviler eg på at du kommer til å få svar når du skriver slik som du snakker, og du kommer til å få warn for denne posten her. Vegard
Ueland Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Stenges grunnet brudd på følgene punkter i retningslinjene: 1. Vær snill og grei. Saklighet og høflighet er viktig. 7. Piratkopiering, og informasjon om det, er forbudt.
Anbefalte innlegg