Gå til innhold

Når skal Horde byne å dra i AB!?


Anbefalte innlegg

Nå byner jeg å bli rimelig lei av å se 15 allys og 7 hordes i AB!

Det er mange ganger jeg må stå flere timer i kø, fordi det ikke er nok hordes som står i kø..

 

Dette gjelder lvl 40-49 AB, men også de andre har alltid mest allys nesten..

Hva er grunnen til dette? Gidder ikke folk å være i AB? :hmm:

Isåfall syns jeg det er på tide at dere gidder! For det nytter ikke at vi blir eid 24/7 i AB fordi vi ikke er mange nok..!

 

Spiller på BurningBlade, btw..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På realmen jeg spiller på (Deathwing) synes jeg at det bestandig er flere horder i AB og at de alltid eier :p

Det er forsåvidt Horde som eier på BB å..

Men når Allys er såppas mange flere, så er det vanskelig..

Men er allys 15 og hordes 12 eller mere, så eier hordes :p

Lenke til kommentar
Kom til Ravencrest, vi trenger flere alliance å spille mot. 45minutter AB-kø er lite gøy.

hehe morro å se deg ha :( fjes når du må vente 45 min

jeg tror snitt tiden jeg venter er 4 timer pr dag. (når jeg spiller så lenge)

jeg kan bare glemme å stille meg i kø hvis jeg "bare" skal spille i 3 timer

Lenke til kommentar
Dette gjelder lvl 40-49 AB, men også de andre har alltid mest allys nesten..

Hva er grunnen til dette? Gidder ikke folk å være i AB? :hmm:

Se punktene jeg har merket av.

 

Jeg kan godt fortelle deg hvorfor. Fordi folk mye heller vil levele til lvl 60 enn å tulle på i AB. Jeg foreslår du gjør det samme og heller spiller AB på level 60.

Lenke til kommentar
Dette gjelder lvl 40-49 AB, men også de andre har alltid mest allys nesten..

Hva er grunnen til dette? Gidder ikke folk å være i AB?  :hmm:

Se punktene jeg har merket av.

 

Jeg kan godt fortelle deg hvorfor. Fordi folk mye heller vil levele til lvl 60 enn å tulle på i AB. Jeg foreslår du gjør det samme og heller spiller AB på level 60.

sjekk min signatur.

hvem sa jeg var der med min level 42 ?

Lenke til kommentar
Dette gjelder lvl 40-49 AB, men også de andre har alltid mest allys nesten..

Hva er grunnen til dette? Gidder ikke folk å være i AB?  :hmm:

Se punktene jeg har merket av.

 

Jeg kan godt fortelle deg hvorfor. Fordi folk mye heller vil levele til lvl 60 enn å tulle på i AB. Jeg foreslår du gjør det samme og heller spiller AB på level 60.

sjekk min signatur.

hvem sa jeg var der med min level 42 ?

hvem sa han kommenterte ditt innlegg? :cool:

 

ville tro det var jok3r sitt han mente.

Lenke til kommentar
Ehm Jok3r. Ikke kom her og si at Horde eier AB 40-49. Jeg har vel spillt en 15 kamper den siste uka og har vel vunnet 12-13.

 

Hva kaller du deg btw. Kanskje vi har møttes? ;)

Altså, såklart dere vinner.. Er omtrent umulig å vinne når Horde er 8 og dere er 15.. Men så lenge vi er 13 eller flere, så eier vi Alliance lett..

Jeg har ikke vært i AB når det har vært like mange alliance som horde, og gått ut igjen med tap, for å si det sånn.. :p

Lenke til kommentar

Hmm, har faktisk aldri sjekka hvor mange det er av hver faksjon i kampene jeg har vært med på.

Men skal vel ikke nekte på at horde somregel eier i BG's.

Har en teori at det har mye med den psykologiske effekten det har å se en svær jævel av i ku komme løpende mot deg med øksa hevet. :p Ønsker jeg var en plate wearing mage da ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Frostwhisper så er horde fler enn alliance og horde som venter på alliance til å komme seg i AB. Horde taper svært sjeldent i BG spill. Eneste horde ikke er så bra i er AV. Flere tap enn vinn der dessverre.

 

 

Edit: Men de fleste som ikke er 60 venter mye lengre enn de som er 60. De fleste vil komme seg opp til 60 så raskt som overhode mulig. Skjønner de godt :)

Endret av Slettet-QqZexW9o
Lenke til kommentar

0 kø for alliance i AB på Ravencrest, horde har kø. Dog, jeg er vanvittig lei av "OMG ALLIANCE SUX YOU LOSE IN AB ALL THE TIME OMG LOL". Det er så latterlig generalisering, jeg har ikke ord. Er selv exalted der med min rogue, og snart revered med warrioren, begge level 60. Jeg tror jeg kan telle antallet tap på to hender. Det går hele dager uten tap, kan lett få 80k honor på en dag uten bonusweekend. Horde er bare bitre fordi det faktisk krever litt innsats for å vinne AB kontra AV, hvor det var 10k honor på 20 minutter. Å komme med påstander som "når skal horde begynne å vinne i AB?!" og liknende, alt er så relativt.

 

uansett, mine erfaringer er at random alliance suger grenseløst mye i forhold til random horde. På min server har jeg følelsen av at alliance går under troa "vi har allerede tapt", og gjør masse dumt og helt latterlig i AB, for å drøye tida det tar før horde vinner. Alt for mange paladins som er retributionspecca, og tror de har dps.

Lenke til kommentar

Seriøst å Stormscale er en bedre realm en de andre:)

 

På alliance var det sånn ca 1-2 timers kø for å komme inn i Alterac Valley når jeg var på alliance siden.(og da er det sikkert det også i AB)

 

Og nå som jeg har skifta til horde er det 1-2 timers kø på alterac valley.

 

Vil anbefale folk Stormscale. det er en utrolig bra realm. veldig hjelpsomme folk der. det er veldig fullstappa der ja, men det er ikke noe klaging på forskjellige ting fra folk som det er på andre realms.

Endret av FuJJi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...