Gå til innhold

Løsning på: Patching failed og Invalid cdkey

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med nyeste patch ?

Gjelder denne metoden på den patchen også ?

blir så innihampen forbanna når jeg prøver å installere og den jækla patchen ødelegger hele spillet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble forbauset over at det ikke var noe feil med den nye patchen og :p

Gikk knirkefint å patche. På den forrige måtte jeg bruke en bruker uten "æ", "ø" og "å" i brukernavnet, men brukte det nå, funket fett :D

Skrevet
1.21 er gjeldende versjon. For å oppdatere direkte fra esken er det bare å installere denne.

5782260[/snapback]

fikk feilmeldingen:

bf2_patch_1.21.exe er ikke et gyldig win32-program.

Skrevet
1.21 er gjeldende versjon. For å oppdatere direkte fra esken er det bare å installere denne.

5782260[/snapback]

fikk feilmeldingen:

bf2_patch_1.21.exe er ikke et gyldig win32-program.

5784101[/snapback]

Gå på eagames elns da vel? Eller fileplanet elns.. Der du fikk den andre patchen fra!

Skrevet

nå har jeg lastet ned patchen 2 ganger. (ca 370mb)

Og hver gang den er ferdig nedlastet er den mindre.

en gang på 344 mb og nå sist var den bare på 3100kb?

Hva faen skjer?

Skrevet

har prøvd EA's sider,

Linken over i denne tråden,

og en link i "hvordan patche fra 1.0 til 1.21 tråden"

Har lagt et par av dem i c:\ og nå får jeg ikke slettet dem, fordi en annen person eller et annet program bruker filen.

Så nå er c:\ så full at jeg ikke engang får oppdatert Norton Antivirus =(

Skrevet

Hei!

Jeg prøver å patche vanilla fra 1.0 til 1.21. Jeg har lastet ned fra gamer.no to ganger, samme feil hver gang. Det som skjer er at "auto-patcheren" starter og jobber frem til filen "object_client.zip", hvorpå dataen "henger" i noen sekunder, før skjermen bak autopatcheren blir helt hvit, så jobber prosessen seg frem til cirka 14% og hopper til "patching failed"-boksen. Jeg har prøvd fremgangsmåten som står først i denne tråden, men uten at det har hjulpet.

anyone?

Skrevet
Anyone? Det fungerer bare ikke for meg...

5806310[/snapback]

Litt tidlig å bumpe da..?

å meg fungerte den perfekt:S Har du noen av bokstavene æ-ø-å i brukeren din/har hatt? Det føkka for meg på den første patchen...

Skrevet

nei, hadde som sagt prøvd alle tips fra første post i denne tråden.

Men jeg fikk det til tilslutt.

Nå klarer jeg å strarte spillet, og logge på en server, men når loaderen kommer til 62-65% krasjer spillet rett til desktop. litt lei av å herje med EA nå...

Skrevet
nei, hadde som sagt prøvd alle tips fra første post i denne tråden.

Men jeg fikk det til tilslutt.

Nå klarer jeg å strarte spillet, og logge på en server, men når loaderen kommer til 62-65% krasjer spillet rett til desktop. litt lei av å herje med EA nå...

5806744[/snapback]

Jeg skal prøve noe nytt ikveld.

Jeg laster ned noen av de patchene som er imellom 1.0 og 1.21 slik at jeg forhåpentligvis tar en vei utenom "patching failed".

• 2 måneder senere...
Skrevet

Fy faen eg blir så irritert! Har testet dette trikset med 1.3 patchen, men eg får bare frem 10 filer som eg skal kopiere over til BF2 mappa. Og her kommer ikkje eg lenger. :roll:

• 7 måneder senere...
  • 10 måneder senere...
Gjest medlem-75284
Skrevet

Kan noen hjelpe meg litt, jeg har nettopp kjøpt BF2 og jeg har lastet ned patchen(1.4) og kjørt den, alt funker fint får ikke opp en feilmelding eller noe, men jeg tror ikke at det blir patchet, fordi in-game står det v.1.1.0xxxxx

Det kan ikke stemme eller er det rett? Hvis ikke, kan noen hjelpe meg?

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Når jeg innstallerte bf2 cc/ce sto det at patching failed når jeg innstalerte sf. Skal jeg da Innsatlere den nyeste patchen på nytt og prøve sf på nytt? Og må jeg innstalere begge boosterpakkene på nytt da og?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...