Gå til innhold

Black & White 2 utsatt en uke (PC)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en drøy måned siden ble det offisielt at Black & White 2 skulle slippes 6. oktober. Nå har EA problemer, og må utsette lanseringen en uke.

Les mer

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

herregud!

er det mulig!?

nå ble jeg utrolig skuffet, og trist :cry:

jeg blir ikke mer glad i EA nå, for å si det slik

Endret av ]zeOx[
Skrevet

Jaja, det einaste dette går ut over er salgstal og salgstal. Mange rekk å laste det ned på ei veke. Så ufattelig amatørmessig opplegg skal du leite lenge etter.

Skrevet

Eg trudde at Noreg fekk same versjonen som Storbrittania. Merkelige greier. Får no håpe at spelet klarer å leve opp til forventningane tiltross for at vi må vente litt lenger.

Skrevet
kor står dette da? og er dette er bare i norge?

Hm, hva spør du egentlig om nå? Har du lest artikkelen denne tråden handler om? :-)

Skrevet

Hm, hva spør du egentlig om nå? Har du lest artikkelen denne tråden handler om? :-)

utesset dei black and white 2 lanseringen kun i norge?

Skrevet

utesset dei black and white 2 lanseringen kun i norge?

Nei, utsettelsen gjelder ikke bare i Norge. Sitert fra artikkelen: "spillet blir utsatt en uke for alle som ikke bor i USA, Irland eller Storbrittania."

Skrevet
Jaja, det einaste dette går ut over er salgstal og salgstal. Mange rekk å laste det ned på ei veke. Så ufattelig amatørmessig opplegg skal du leite lenge etter.

Hvem som helst kan ha spillet på datamaskinen få dager etter release i USA, kanskje samme dagen.

Skrevet

korfor må me får ein versjon med tysk og fransk språk på. kan me ikkje bare få rein engelsk versjon, dei er så overlegne på språket sitt

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...