Gå til innhold

Black & White 2 - 6/10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om han er veldig negativ, og veldig fokusert på dette med "gudefølelse" så har han noen gode påenger, virker som spillet har blitt simplifisert for å appellere mer til de som ikke klarer å lære nye ting i spill, 'den brede masse'.. som jeg selv leste på et intervju av en sjefsutvikler, at de tonet ned strategi-elementene for krigføring slik at det ble enklere for spilleren... "bigger army wins"..

Men...det må prøves!

Lenke til kommentar

Litt off topic: Er Eurogamer.net en god og litt streng side? Er ganske lei alle disse svære utelandske sidene som kaster ut høye karakterer her og der, samtidig som de mener alt under 8 er elendig.

 

Off Topic: Black & White imponerte meg aldri og etter å ha fulgt med utviklinga av 2'ern kan jeg ikke si at dette er et spill jeg vil gå til anskaffelse av. Ideen er god, men gjennomføringa er kanskje litt for simpel.

Lenke til kommentar
Litt off topic: Er Eurogamer.net en god og litt streng side? Er ganske lei alle disse svære utelandske sidene som kaster ut høye karakterer her og der, samtidig som de mener alt under 8 er elendig.

Eurogamer er rimelig streng ja - de har til dels svært oppegående anmelder (som Kieron Gillen), og er etter min mening blant de beste spillmagasinene der ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...