Gå til innhold

PSP - søker erfarne PSP brukere


zilZeth

Anbefalte innlegg

Jeg ser på meg selv som en erfaren psp bruker og lurer på om det trengs en thread som forteller litt om homebrew(hvis det er lov?), hvordan se filmer og musikk, hvordan downgrade, hvordan unngå å får virus og annen generell info.

 

Jeg kan sikkert slenge sammen en thread om det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser på meg selv som en erfaren psp bruker og lurer på om det trengs en thread som forteller litt om homebrew(hvis det er lov?), hvordan se filmer og musikk, hvordan downgrade, hvordan unngå å får virus og annen generell info.

 

Jeg kan sikkert slenge sammen en thread om det!

4994081[/snapback]

 

hvorfor bare ikke linke til pspavisen ?

der har man det meste av info om psp og guider å masse sånt

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Denne ''homebrew'' greia er det komplisert eller er det alle som gjør det sånn helt uten videre liksom?

det er ganske enkel :thumbup:

4971454[/snapback]

 

 

Hei jeg fikk min psp v1.51 jap.. kan noen gi en detaljert beskrivelse på hvordan jeg kjører homebrew? hvordan spille backup av spill fra minnekort?

Takk :)

Lenke til kommentar

 

Kom nettopp til å tenke på Elkjøp sin (hvis de har den enda) PRISGARANTI!! :D

Elkjøp har aldri hatt prisgaranti. Lefdal derimot hadde, men den har forsvunnet.

Elkjøp har hatt prisgaranti, men den har forsvunnet.

Lefdal praktiserer fremdeles prisgaranti, men de reklamerer ikke med det, for det har de ikke lov til.

 

Opp & Avgjort.

4988154[/snapback]

 

Sikker på at Lefdal har prisgaranti. Var der og skulle få meg PC - mus til 75 spenn men da sa de at de ikk hadde prisgaranti :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Både film- og musikkavspilling er etter min mening bra. Den kan selvfølgelig ikke sammenlignes med en skikkelig portabel dvd spiller,

Hmmm, nå har jeg sammenlignet med en portabel DVD spiller som riktignok ikke kostet så mye, men må si PSPen var en del bedre og da spesielt på skarphet, men nå har jeg bare prøvd en film som er I-robot

4968478[/snapback]

 

Jeg har også PSP med I-Robot. Du får TV-kvalitet bare i mindr format. Veldig fornøyd. Telturer vil aldri bli det samme etter jeg fikk PSP.

Lenke til kommentar

Jeg har PSP, og broren min har DS. Har brukt mye mer tid på PSP, men har prøvet ut DS'en ganske mye. Personlig valgte jeg PSP pga. GTA, Burnout, Mp3, UMD filmer, og at man kan laste ned mye rart på den. DS har jo Mario og Zelda, eneste positive med den egentlig synes jeg, og så er det 2 skjermer hvor den ene er push-screen da.. Stikk på Spaceworld en dag og prøv ut begge 2! :)

Lenke til kommentar
Noen som har sammenlignet nintendo ds med psp?

har litt lust til å kjøpe en av dei men vett ikkje hvem av dei som er best :hmm:

5090447[/snapback]

 

Kort sammenligning av PSP, DS og GBA:

 

PSP:

 

Oppløsning: 480 x 272

Farger: 16,77 millioner

Videominne: 2 MB EDRAM

Prosessor 1: 32 bit, 333 MHZ

Prosessor 2: 32 bit, 333 MHZ

Minne: 8 MB EDRAM

Spillformat: 1,8 GB UMD-plate

 

Kan renderere 33 millioner triangler (flat shaded, that is) i sekundet.

 

DS:

 

Oppløsning: 256 x 192

Farger: 260.000

Videominne: 656 KB

Prosessor 1: 32 bit, 67 MHZ

Prosessor 2: 32 bit, 33 MHZ

Minne: 4 MB EDRAM

Spillformat: 128 MB brikke

 

Kan renderere 120.000 triangler (også flat shaded) i sekundet.

 

GBA:

 

Oppløsning: 240 x 160

Farger: 32.768

Videominne: 96 KB

Prosessor: 32 bit, 16 MHZ

Minne: 32 KB

Spillformat: Brikke

 

Kan knapt renderere Raycast-3D...

 

Ingen tvil om hva som er best! :w00t:

 

Grunnen til at jeg la til GBA i sammenligningen er for å bevise hvor mye dagens håndholdte konsoller har forandret seg siden gårsdagens.

Lenke til kommentar

Litt tull å sammenligne de to konsollene på bakgrunn av spesifikkasjoner. Begge bør testes slik at man finner den som man liker best selv og ikke la andre bestemme. Spillene har også veldig mye å si, jeg elsker min PSP, men har spillt GBA etter at jeg fikk meg den pga bla Advanced Wars.

 

Liker du film har PSPen et enormt pluss her, og elsker du film er valget allerede tatt!

Lenke til kommentar

PSP er konge! :w00t::thumbup: Testet en i går på Spaceworld,skal kjøpe en på mandag!

Er det EQ på PSP`n så man kan justere på lyden når man spiller av MP3? :hmm:

 

MÅ man bruke USB kabel for å føre over spill i fra PC til minnekortet eller kan jeg bare putte minnekortet i minnekortleseren og føre over spillet dit og smekke det i PSP`n og spille? :hmm::D

Endret av - MaRe -
Lenke til kommentar
MÅ man bruke USB kabel for å føre over spill i fra PC til minnekortet eller kan jeg bare putte minnekortet i minnekortleseren og føre over spillet dit og smekke det i PSP`n og spille?  :hmm:  :D

5111292[/snapback]

du må bruke en kabel til pspèn fra dataen for å legge inn ting til pspèn.

5143822[/snapback]

Selvfølgelig kan man bruke minnekortleser. :roll:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...