Gå til innhold

Netshop 259IEN


Anbefalte innlegg

Takk for raskt svar.

Ble dette testet over en lengre periode? Gjelder dette også ved lett bruk med 6600-kortet skrudd på?

 

Mange maskiner kjører ofte uten vifte i en 20 minutters tid, før viften begynner å gå på og av ved gjevne mellomrom, selv under vanlig kontorbruk... (har selv erfart dette desverre :( )

Vi tester tross alt hvor lang batterilevetid maskinen har, og ut i fra testen så tilsier det at den måtte stå på over fire og en halv time. I tillegg måtte den stå på når vi ladet den opp som var over 6 timer.

 

Så ja den har stått på lenge nok. I tillegg har den kjørt igjennom massevis av testprogrammer under testperioden slik at vi fikk testet den ut så grundig som mulig.

 

Vi bruker MobileMark2002 for å teste batterilevetiden til maskiner. Dette programmet simulerer "vanlig" bruk av maskinen og kjører nettleser, flash, winzip, word, outlook, excel, powerpoint +++.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke i tvil om dere har testet den! Hehe. Bare tenkte angående dette med viften. For det er jo tross alt ikke bare "lett bruk" dere har drevet med i de timene, hehe.

 

Men jeg konkluderer nå med at viften ikke går verken med integrert eller 6600 så lenge man bare surfer eller skriver e.l. ;)

 

Et siste spørsmål. Bredden på maskinen, er det INKLUDERT batteriet? Er jo kjekt å vite hvis man skal ha den i en veske...

Lenke til kommentar
Er ikke i tvil om dere har testet den! Hehe. Bare tenkte angående dette med viften. For det er jo tross alt ikke bare "lett bruk" dere har drevet med i de timene, hehe.

 

Men jeg konkluderer nå med at viften ikke går verken med integrert eller 6600 så lenge man bare surfer eller skriver e.l. ;)

 

Et siste spørsmål. Bredden på maskinen, er det INKLUDERT batteriet? Er jo kjekt å vite hvis man skal ha den i en veske...

Bredden vil ikke ha noe å si på størrelsen med eller uten batteri, men dybden derimot.

 

Jeg målte ikke dybden på maskinen med og uten batteriet, men det stikker ikke merkbart ut og den fysiske størrelsen er ikke noe større enn andre 15,4" maskiner.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nå fått min Netshop 259IEN og kan bekrefte at det som skrives i testen stemmer.

 

Kommer til å poste en brukertest av denne maskinen etterhvert - må bare få testet den noen dager til :)

 

En ting er sikkert: Å spille World of Warcraft på denne er en drøm, takket være meget bra skjerm, tastatur og lydkort/høyttalere. Ytelsen er det heller ikke noe å si på.

Lenke til kommentar
Har nå fått min Netshop 259IEN og kan bekrefte at det som skrives i testen stemmer.

5027088[/snapback]

 

Deler du knuts oppfatning om at maskinens vifte ikke går når man kun surfer, worder osv?

5028493[/snapback]

 

JA.

 

Og når viften går ved spilling osv er den også meget stillegående - beste jeg har hørt på de laptoppene jeg har vært borti.

Lenke til kommentar
OC: Hvilken harddisk har du forresten valgt. WD er vel standard, men hvis 2,5" er som 3,5" we vel kanskje Samsung Spinpoint 5400RPM best med tanke på støy?

5032535[/snapback]

 

Jeg valgte størst mulig. DVS Seagate 120Gb. Joda den kostet flesk, men det er ikke så ofte jeg bytter bærbar...

 

Denne er mye mer stillegående enn Toshiba harddisken som sitter i min gamle Whitebox CL50.

Lenke til kommentar

Har denne maskinen, selv, er meget fornøyd sålangt, bortsett fra at leverandøren leverte den til meg uten viftatilkoblingen festet, slik at maskina gikk varm og slo seg av hele tiden etter 3-4 minutter.

 

Annet enn det virker maskinen meget bra, og på interne GPU'en er den ekstremt lydstille under normal bruk, langt stillere enn noe annet med jeg har testet tidligere. Viften selv mekanisk er av god kvalitet, så lyden den produseres er mere en ren "luftstrøms"-lyd heller enn mekanisk surre/during. Dermed er selve viftelyden veldig lite irritabel til og med når den går på sitt høyeste. Ikke nødvendigvis noen lavere lyd enn andre vifter, men mindre irriterende lyd i forhold til lydnivået. en 6/6 til vifteløsningen både logisk/styringen og mekanisk.

 

Når det gjelder batteritid derimot, er 3 timer på GF6600 modus og nesten 5 timer på intern GPU-modus bare vissvass / rent tullprat. Jeg vet ikke hva slags batteri HW.no fikk levert med den testen , men de må ha vært ekstremt heldige og fått utlevert et premettet batteri spesialisert for å vare så lenge. Har "cigar-varianten" selv av batteri til denne, dvs. det største, og batteriet går tomt på langt under 3 timer på denne maskinen.

Dog, jeg har 1Ghz DDR2 533 rambrikke som sitter i den, 5400RPM 100GB hd og 1.86 gb harddisk, og kjører maskina på 1:1 fysisk oppløsning (1680x1050x32bit), men allikevel, når maskinen står helt stille uten noen som helst bruk på en jevn 786mhz linje ("Bærbar" valgt i XP) så går denne tom etter litt over 2 timer på intern GPU-modus, dette under INGEN bruk i det hele tatt, og det er alt for dårlig og useriøst imo.

 

HW.no burde gjøre litt bredere og nøyaktigere tester før de legger ut om batteritider her, noe som får konsekvensen at enkelte kaster penger i toalettet fordi de stoler på testene her og går å kjøper noe de trodde holdt mål når det ikke gjør det.

 

Det er ikke første gangen Hw.no gir over-godt resultat på tester på bærbare fra forskjellige nettbutikker her. Aopen sin 1557XXX serie har også fått over-hypede resultater på test her, med overdreven batteritid.

Jeg har hatt 2 1557-maskiner selv, 1.7ghz / 512mb / 5400rpm HD, med 4 forskjellige NYE batterier, og ingen av disse kom noe i nærheten av testene Hw.no oppga på 1557 - testen sin , dette også under INGEN bruk på 786mhz kjøring.

 

Det jeg lurer på, hvordan går det ann å oppgi ved et uhell så feil tall for batterilevetid på flere tester?

Lenke til kommentar

At resultatet er feil kan diskuteres. At du får godt under 3 timer med intern GPU uten at den gjør noe høres ekstremt merkelig ut. F.eks. har en annen på forumet den samme maskinen og har passert fem timer med installasjon av programvare og diverse annen bruk.

 

Alle batteritestene vi gjør gjøres på eksakt den samme måten via MobileMark 2002. Dette programmet skal simulere normal bruk ved at den kjører enkle ytelsestester i word, powerpoint, dreamweaver, winzip, virusscan, macromedia flash med mer. Vi kjører alle tester med middels lysstyrke. I tillegg er trådløst og bluetooth deaktivert. Vi har kjørt mange tester for å teste batterilevetiden og nådde det samme resultatet hver gang på denne maskinen.

 

Vi har også gjort mange tester for å se hvor mye full lystyrke eller minimal lystyrke har å si på noen andre modeller. Det er opptil en time forskjell mellom maks og min lysstyrke. Om trådløst er aktivert (Intel 2915abg) var det noen svært få minutters forskjell. Det var større forskjell om Bluetooth var aktivert, hvor det var rundt 5-6 minutter.

 

Hvor god kapasitet man får på batteriet er hovedsaklig kun for å sammenlignbart mellom de andre maskinene vi har testet. Så om denne får dobbelt så bra resultater i forhold til en annen maskin så stemmer det godt så lenge de brukes til det samme og ikke prosessor eller grafikkintensive programmer.

 

Jeg vil anbefale deg å prøve BatteryEater Pro som er et gratisprogram til å teste batterikapasiteten. Resultatet du får der er langt fra sammenlignbart med Mobilemark, da den enten gjør ingenting eller stresser både prosessor, harddisk og skjermkort. Det viktige der er å se kapasiteten til batteriet. Du kan da se om det du har fått stemmer med den totale kapasiteten batteriet er designet for.

 

OC-freak sine innlegg om batterilevetid:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5009998

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5011585

Lenke til kommentar
Alle batteritestene vi gjør gjøres på eksakt den samme måten via MobileMark 2002. Dette programmet skal simulere normal bruk ved at den kjører enkle ytelsestester i word, powerpoint, dreamweaver, winzip, virusscan, macromedia flash med mer. Vi kjører alle tester med middels lysstyrke. I tillegg er trådløst og bluetooth deaktivert.  Vi har kjørt mange tester for å teste batterilevetiden og nådde det samme resultatet hver gang på denne maskinen.

 

Jeg er klar over det, men synes allikevel det er så ergelig merkelig at det i 2 tilfeller nå har vist seg at jeg får dobbelt så dårlig resultet enn dere med to modeller, og det med null bruk, i en Nlite minimilisert winXPSP2 som kjører kun 15 basis-prosesser/tjenester mot normalt 25+ ved en standardinstallasjon som sitter å bruker CPU/minne i bakgrunnen.

 

Jeg har ikke bluetooth på den, men dog har jeg skjermen på full lysstyrke, med en middels blå/grå bakgrunn på de fleste pixlene i bildet.

Jeg sitter selv å tar tiden manuelt med egen klokke mens jeg setter meg ned å ser på en film eller to på TV'en, derfor er det ikke engang noe måleprogram som kjører som kan bruke ekstra CPU/minne/strøm.

Dette fordi det som er viktigst for meg , i min situasjon, siden jeg kjøper dette privat av egne penger, er den reelle levetiden og ikke den målte/statistike via program A eller B.

 

Jeg er dog nok litt grinete nå i måten det nærmest høres ut som om jeg "skylder" på dere for min misnøye, bare litt surt at jeg nettopp kastet bort 15 lapper på en maskin jeg definitivt ikke ville kjøpt hadde jeg visst soleklart at den har så dårlig batterilevetid som knapt over 2 timer. Ikke ta det som om jeg skylder på dere dog, det er ikke hensikten i det hele tatt, dere er jo ikke ansvarlig for mine valg som forbruker til syvende og sist. Ikke bry deg om at jeg er litt grinebiter akkuratt nå.

 

I løpet av disse 2 timene kjøres ingen programmer, HD'en står stille, ettersom alle bakgrunnsprosseser er nærmest fjernet, all filesecurity/scanning/indeksering og alle NTFS-funksjoner for HD er slått av. DVD-R-spilleren er ikke i bruk, skjermslukkeren er slått av så skjermen er på hele de 2 timene, og den kjører på 786mhz på den interne GPU'n.

 

Jeg skal kjøre et par tester til etter en 10-12 utladninger i løpet av uka, og hvis den da fortsatt har kun 2 timer batteritid på begynner jeg å tro at det må være noe galt med batteriet, det høres nesten for dårlig ut til å være sant med tanke på hvor lite jeg stresser maskinen sammenlignet med normal bruk og sammenlignet med simulert bruk under Mobilemark 2002 under denne testen. Med Mobilemark 2002 ville maskinen min knapt klart 1 timer og 40 min.¨

 

Skal lese de linkene du ga meg også.

Lenke til kommentar
Har nå fått min Netshop 259IEN og kan bekrefte at det som skrives i testen stemmer.

5027088[/snapback]

 

Deler du knuts oppfatning om at maskinens vifte ikke går når man kun surfer, worder osv?

5028493[/snapback]

 

JA.

 

Og når viften går ved spilling osv er den også meget stillegående - beste jeg har hørt på de laptoppene jeg har vært borti.

5029899[/snapback]

 

^ Sier du i denne tråden...

 

- Hvordan er lydnivået generelt ved kun surfing uten musikk eller noe annet.

 

*Kjører du på batteri går vifte så godt som aldri = helt stille. Legger du øret ned til maskinen kan du så vidt høre harddisken knatre.

 

*Kjører du på strø starter viften oftere - men går på laveste hastighet og du må ha øret ganske nære for å høre det. Ved heftig spilling går den på full guff som fremdeles er langt fra sjenerende, men du hører den.

 

^ Sier du i en annen tråd.

 

 

Ble bare litt usikker... Går viften ved wording og surfing eller ikke? :hmm::D

Lenke til kommentar

Ang. viften på denne maskinen, surfing / wording eller ikke, strøm eller ikke strøm, vri og vend på alle mulige tenkelige scenarior, men viften på denne:

 

A: går veldig sjelden under wording/surfing både på strøm og batteri.

 

B: går aldri hvis maskinen bare står der, og da mener jeg aldri.

 

C: Når viften går er den ekstremt behagelig å høre på, dvs ingen aksellerasjons-lyd når viften starter som mange andre bærbare vifter har. den er enten trinnløs eller har isåfall mange trinn.

 

 

Uansett, I alle tenkelige scenariorer, som ett irritasjonsmoment, på en skala fra 1-10, ligger denne viften på 0. Jeg har rett og slett aldri opplevd en mere stillegående maskin under normalt bruk, og ved intens gaming er den hakket bedre enn det meste jeg har prøvd ang viftestøy.

 

Andre maskiners irritasjonsmoment ang. viftestøy på 1-10 skala for å sammenligne:

 

259IEN-GMA900: 0 av 10

259IEN-GF6600-modus: 3 av 10

Aopen 1557-XXX serien: 9 av 10

Cinet 1300 smartbook: 7 av 10

CL56: 5.5 av 10

 

På noen bærbare tenker man ofte 2-3 ganger om dagen bittert for seg selv "uff, dumt kjøp, bråker fælt"

 

Med denne blir du tvunget til å tenke 20-30 ganger om dagen hvis du har den

stående f.eks i stua 24/7 til å laste ned ting osv: "er maskina på? har den gått i sleep-mode? utrolig bra, den er faktisk 100% på heh.." - etter 2 uker blir du lei av å tenke på det, men den er så stille at det blir en tvangstanke du må bruke enda 2 uker til på for å kvitte deg med.

 

Håper det var konkret/tydelig nok svar ang. vifteløsningen på denne maskinen og håper det fjerner enhver tvil hva støy angår.

 

På noen bærbare tenker man ofte 2-3 ganger om dagen bittert for seg selv "uff, dumt kjøp, bråker fælt"

 

Med denne blir du tvunget til å tenke 20-30 ganger om dagen hvis du har den

stående f.eks i stua 24/7 til å laste ned ting osv: "er maskina på? har den gått i sleep-mode? utrolig bra, den er faktisk 100% på heh.." - etter 2 uker blir du lei av å tenke på det, men den er så stille at det blir en tvangstanke du må bruke enda 2 uker til på for å kvitte deg med.

 

Håper det var konkret/tydelig nok svar ang. vifteløsningen på denne maskinen og håper det fjerner enhver tvil hva støy angår.

 

For å si det sånn, når jeg fikk maskinen levert fra leverandøren, så hadde montøren glemt å feste kontakten til vifta så den ikke gikk i det hele tatt. Som resulterte i at maskinen stoppet opp i GF6600 modus etter 2-3 minutter bare.

Jeg dro å fikk dem til å ordne det, og når jeg kom hjem, skrudde jeg på maskina og etter 10-15 minutter venting irritert var jeg sekunder fra å ringe dem tilbake å si at de kan umulig ha festet viftekabelen for jeg hørte ingenting selv med øret inntill, vifta gikk rett og slett ikke. Til jeg så at jeg hadde glemt å switche til GF6600 modus, rebootet maskinen og da begynte vifta så smått å gå stille under normal windows-bruk i GF6600 modus.

Endret av Mr.Locke
Lenke til kommentar

Mitt ekstremresultat på 5 timer og 13 minutter på batteriet var på omtrent middels lysstyrke på skjermen, og "long battery life mode" enablet i BIOS (vet ikke hvor mye det har å si), trådløst nettverk på - bluetooth har jeg ikke på min.

 

Viften starter kun i spill osv som belaster prosessoren mye, og når den går irriterer den ikke.

 

Hadde maskinen på skolen og da fikk jeg bare litt over 4 timer på batteriet, men misstenker at det skyldes det trådløse nettverkskortet da det er dårlig signel der jeg er (Very low på signal) slik sende-effekten nok har vært på maks.

Lenke til kommentar
(...)

 

Yep. Nå er jeg sikker på at den er stille :thumbup: (selv om det kanskje var i overkant å skrive de to avsnittene 2 ganger :!: )

 

Har du forresten fått nytt batteri nå? Var det ikke du som bare fikk 2t?

5038105[/snapback]

 

 

Oi, så ikke det:) ja det var en alvorlig cut / paste feil der gitt, cut'et posten i tilfelle hw.no hang seg opp når jeg submittet , noe den gjorde, så gikk inn på nytt, men da hadde phpbb'en fått med seg forandringene allikevel :thumbup:

 

Jo, stemmer, jeg som bare fikk 2 timer, veldig surt, skal gå å få byttet det - skal komme med tilbakemelding på forumet her og i denne tråden så fort jeg har fått byttet og testet (noe som kan ta en uke pga. intens jobbing for tiden.)

 

En annen negativ ting, men dett er VIRKELIG for pirke-pettere (noe jeg er), som ikke er en "feil" men heller "dårlig valg". Og det er at det er AMIBIOS på maskinen istedet for AWARD.

 

AMIBIOS er nesten "legendarisk" blandt pirkepettere som meg for å ha elendige BIOS'er med ekstremt få valg. F.eks de har tatt seg tid til å lage en "fancy" fargerullerende dings i BIOS-menyen bare til pynt (nesten lik den når du loadet WIN98 i sin tid), men de har ikke tatt seg tid til obligatoriske ting som f.eks

WLAN-card boot-state on/off/last, screen-stretch on/off (noe som gjør at du er TVUNGET til å se på boot-teksten og winXP boot-logoen i antialiaset / stretched 640x240 oppløsning på en 1680x1050 skjerm, noe som ser veldig uklart og stygt ut. De aller fleste bærbare med en skikkelig AWARD bios har mulighet til å skru av screen-stretch på boot-up slik at winXP boot-logoen blir knøttliten og sylskarp og dermed mye penere å se på.

AMI har da også tatt seg rettigheter til å supplementere boot-up med sitt eget "Centrino"-logo/merke, istedet for å bruke den standarden Intel leverer nedest i høyre hjørne.

Boot-up på denne maskina ser nærmest ut som en tegning laget av en 5 åring i barnehagen, du kan jo selv tenke deg hvor uskarpt og blurry/stygt og ujevnt EGA/CGA stretched på en 1680x1050 skjerm blir.

 

Men som sagt, dette er bare et irritasjonsmoment i 10 sekunder mens du slår på maskina.

 

Ellers er det null støtte for ting som wake-up on USB-activity, dermed MÅ du åpne opp lokket når du skal skru på maskina hvis du f.eks bruker den som "desktop"-maskin med en ekstern skjerm og USB mus&tastatur. (Dette er forøvrig en idiotisk glipp 99% av alle bærbareprodusenter gjør, samtidig som at de plasserer av/på-knappen under lokket. All slik design-idioti hadde vært enkelt løst bare ved å plassere av/på-knappen på siden på maskinene og sørge for at lokk-detektoren er deaktivert det første minuttet av maskinens oppstart, lenge nok til at Windows kan starte og slå den av på sin måte.)

 

Bærbar-designere stort sett 90%+ av dem burde skytes for å ikke tenke litt lenge på slike helt enkle hverdagslige bruks-problemer, spesielt når det gjelder en ting som kan bli en issue 10 ganger om dagen for enkelte.

 

Selv om det er AMI-BIOS, så er egentlig mangel på å kunne skru av screen-stretch eneste negative, ellers så er AMIBIOSEN stabil i dette tilfelle, så de har tydeligvis gjort jobben sin denne gangen, noe jeg ikke akkuratt kan si om AMI's tidligere historie med sine til og med muse-baserte BIOS-menyer med så lite som f.eks 4-5 valg, når BIOS-meny er der bare til pynt, uten noen form for reell mulighet for bruker-kontroll/setup, da forsvinner hele vitsen med BIOS-meny imo.

Endret av Mr.Locke
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har fått noen PM'er om batterilevetid. Her er noen testresultater.

 

Intel GMA900 skjermkortet så klart - da det er det man vil bruke hvis man skal ha lang batterilvetid.

 

Innstillinger:

Kapersky antivirus kjørende i bakgrunnen, samt noen andre dilleprogrammer som msn, lydkort, skjermkort osv

Trådløst AV.

Lysstyrke på skjerm: 2 hakk opp i forhold til minimum.

 

 

Først en 100% belastning test

 

System Info

Manufacture American Megatrends Inc

Model 255/259 Series

ModelEx

OS Windows XP Service Pack 2

CPU Info

CPU Manufacture Intel Corporation

CPU Model Intel® Pentium® M processor 1.86GHz

CPU Frequency ~800Mhz

CPU Extensions | MMX | SSE2 | Enchanted SpeedStep

CPU Cache Info

Level 1 Instructions 32

Level 1 Data 32

Level 2 Data 2048

System RAM info

Total Memory: 1008Mb

Memory slots 4 ( 1: 0Mb; 2: 0Mb; 3: 1024Mb; 4: 0Mb; )

Display Device Info

Adapter Mobile Intel® 915GM/GMS,910GML Express Chipset Family

Resolution 1680x1050

OpenGL render device Intel 915GM

OpenGL driver version 1.4.0 - Build 4.14.10.4396

Vertex shader version 0.0

Pixel shader version 2.0

Hard Disk Drive Info

S.M.A.R.T. Supported and Enabled

HDD Model ST9120821A

HDD Serial 3PL00LBA

HDD FirmWare 3.04

Main Battery Info

Device Name 255/259

Manufacture OEM

Serial #

Unique ID 00001OEM255/259

Chemistry Lithium Ion

Temperature Termal Control Not Present

Designed Capacity 81787mWh

Full Charged Capacity 80845mWh

Designed Voltage 10,8V

Current Voltage 12,621V

Manufacture Date 0/0/0

Cycles Count 0

Cells count 3

Force charge support Not Supported

Force discharge support Not Supported

Benchmark results

CPU BEmarks 0

GPU BEmarks 0

RAM BEmarks 0

HDD BEmarks 0

Work Done

Pi calculations 11961 Cycles

HDD read\write 12830 Mb

Fames Rendered 328167 Frames

Benchmark Options

Resolution 1680x1050x32

FullScreen Enabled

Mode Classic

Results

Total time 3:17:06

Discharge rate (minimum) 2147483648 mWh

Discharge rate (maximum) 2147483648 mWh

Discharge rate (average) 2147483648 mWh

post-3674-1131894520_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Innstillinger:

Kapersky antivirus kjørende i bakgrunnen, samt noen andre dilleprogrammer som msn, lydkort, skjermkort osv

Trådløst AV.

Lysstyrke på skjerm: 2 hakk opp i forhold til minimum.

 

 

Så en "reader's test" som simulerer at man leser et tekstdokument.

 

System Info

Manufacture American Megatrends Inc

Model 255/259 Series

ModelEx

OS Windows XP Service Pack 2

CPU Info

CPU Manufacture Intel Corporation

CPU Model Intel® Pentium® M processor 1.86GHz

CPU Frequency ~799Mhz

CPU Extensions | MMX | SSE2 | Enchanted SpeedStep

CPU Cache Info

Level 1 Instructions 32

Level 1 Data 32

Level 2 Data 2048

System RAM info

Total Memory: 1008Mb

Memory slots 4 ( 1: 0Mb; 2: 0Mb; 3: 1024Mb; 4: 0Mb; )

Display Device Info

Adapter Mobile Intel® 915GM/GMS,910GML Express Chipset Family

Resolution 1680x1050

OpenGL render device Intel 915GM

OpenGL driver version 1.4.0 - Build 4.14.10.4396

Vertex shader version 0.0

Pixel shader version 2.0

Hard Disk Drive Info

S.M.A.R.T. Supported and Enabled

HDD Model ST9120821A

HDD Serial 3PL00LBA

HDD FirmWare 3.04

Main Battery Info

Device Name 255/259

Manufacture OEM

Serial #

Unique ID 00001OEM255/259

Chemistry Lithium Ion

Temperature Termal Control Not Present

Designed Capacity 63195mWh

Full Charged Capacity 62783mWh

Designed Voltage 10,8V

Current Voltage 9,926V

Manufacture Date 0/0/0

Cycles Count 0

Cells count 3

Force charge support Not Supported

Force discharge support Not Supported

Benchmark results

CPU BEmarks 0

GPU BEmarks 0

RAM BEmarks 0

HDD BEmarks 0

Work Done

Pi calculations 1185 Cycles

HDD read\write 0 Mb

Fames Rendered 0 Frames

Benchmark Options

Resolution 800x600x32

FullScreen Disabled

Mode Reader's Test

Results

Total time 4:56:20

Discharge rate (minimum) 2147483648 mWh

Discharge rate (maximum) 2147483648 mWh

Discharge rate (average) 2147483648 mWh

post-3674-1131895025_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...