Gå til innhold

Netshop 259IEN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Jeg sitter nå med bærbaren i fanget og vil påstå jeg er ganske så fornøyd, god skjerm, lyd og fasong.

 

Jeg har noen generelle spørsmål:

 

*Må jeg installere en skjermdriver til 6600 (fra nvidia.com) i tillegg til den interne? Installerte den interne nå

*Det er 4 leds oppe under hurtigknappene, hva er de 3 låsene for noe?

*Når jeg trykker FN+F4, hva gjør den?

 

Noe mer jeg burde vite om den?

 

 

Er det noen instillinger for mus og skjerm som ser best ut?

Lenke til kommentar

Ja, du må innstallere drivere til 6600-kortet også, fra nVidia, i tillegg til å laste ned en fiks slik at driverene funker på Go6600 også.

Diodene er for: CAPS LOCK, Num Lock og Scroll Lock, som et vanlig tastatur. Siste er harddiskaktivitet.

 

Fn+F4 kobler over til ekstern skjerm/prosjektør når du bruker nVidia-kortet. Kan ha for å kjøre klone. på begge skjermer samtidig, eller kjøre kun på ekstern skjerm.

Lenke til kommentar

takk for godt svar.

 

da laster jeg inn de 6600 driverne og håper på at jeg finner den fixen

 

En liten ting ekstra jeg lurer på:

 

Jeg sliter litt med å få musa til å reagere 100% på trykkene mine, finner bare hastighets innstilling ikke trykkfølsomhet inne på instillingene... finnes det trykkfølsomhet instilling?

Lenke til kommentar

Er mulig det ligger noen innstillinger i driverene (Synaptics (?) programmet) som ligger på CDen som fulgte med. Har ikke vært plaget av dette selv, så har ikke letet noe etter det.

 

Her fant jeg driverene som jeg bruker. Du laster ned den "nv4disp.inf"-filen til samme versjonen som driveren du har lastet ned fra nVidia, så legger du den inn i mappen med de utpakkede driverene, og sletter den orginale nv4disp.inf-filen som ligger der.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Har denne maskinen infrarød? På hvilken side sitter den?

Pleier å bruke det til mobilen min...

6023985[/snapback]

 

Denne maskinen har ikke infrarød port. Er vel sett på som unødvendig i dagens moderne samfunn. Det den derimot har er en liten plass rett ved siden av harddisken, der det er en usb-port montert internt.

Her er det plass til å sette inn en bluetooth-dingle som ikke vil være i veien som utstikkende.

Er veldig lite plass da, så er ikke sikker på at alle dongler passer der.

Lenke til kommentar

Laptop CPU overload problem

 

 

Har en bærbar pc, Intel M 2ghz med 2giga ram.

 

Når jeg åpner programmer (ikke film) men foreksempel spill eller musikk produserings programmer så jobber cpu 100 % HELE tiden, dette går mye ut over varme og støy konfort..

 

vet ikke hvorfor det er slik, om det er skjermkort eller lignende som klikker og derfor overjobber den eller noe...

 

Er jo Geforce6600 256mb så vil jo tro at når jeg spiller Starcraft fra 1998 så burde det funke glatt som bare det!

 

 

Hva kan jeg gjøre? (freakforum.nu kunne ikke hjelpe meg, please hardware!)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...