Gå til innhold

Xbox-modding: Chip eller HK?


Gullars

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg skal modifisera X-boxen min, og kan velja mellom følgjande to tilbod:

 

Aladdin Advance chip med 4981/M8 bios

Evolution-X (3935)

160 GB harddisk

Pris: 1800,-

Les meir

 

Inngrep i hovudkort

Avalaunch

Xbox media center

Xbox2DVD

PAL>NTSC

200 GB harddisk

Pris: 1200,-

Les meir

 

Tilbydar 1 argumenterte med at ein xbox ikkje hadde godt av ein disk på meir enn 160 GB pga at dei bråkte for mykje og blei for varme.

 

Kva tilbod bør eg gå for? Er det betre med chip enn inngrep i hovudkortet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å Chippe en Xbox med f.eks "Aladdin" Chip er direkte inngrep på hovedkortet så jeg tror du har missforstått noe, du har en mulighet til å flashe den orginale "BIOS'en" på hovedkortet men det fraråder jeg deg, mange som har fått feil etter å ha gjort det.

 

Aladdin Chip'en er bra, kan flashe inn Xecuter sin oppdatering og den er veldig bra.

Lenke til kommentar

Essspen: Løysinga med 200GB er som du ser utan chip. For å sitera seljaren:

 

Jeg bruker ikke modchip, jeg gjør kun et par inngrep på selve hovedkortet eller harddisk (alt etter hvilken versjon du har). Da eliminerer du problemet med at chippen kan løsne fra hovedkortet. Mulighetene er akkurat de samme.

Du meiner likevel at dette er ei vel så god løysing som den med chip, og at eg heller bør gå for denne? Ingenting hadde vore betre, ettersom eg sparer 600 kroner, men eg vil berre vera sikker på at eg får ei løysing som fungerer fint.

Lenke til kommentar

Launch:

Helt feil. Det er biosen som bestemmer om man kan bruke HD>137 GB og biosene siste 2 årene har gjort det.

 

EssspeN:

Det er heller ingen problemer med HD>200GB, men man MÅ da bruke 6. og 7. partisjon.

 

Gullars:

Det er alltid lettere å rette evt feil senere med chip, uten at jeg skal fraråde deg å kjøpe den andre.

Endret av Panter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...