Gå til innhold

Patch notes 1.8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem har sagt warriors skal gjøre minst skade? Hvorfor tror du vi har arms og fury tre? Og at warriors tåler mer deng enn andre VS casters er bare tull. Eneste må være mer stamina i såfall, og det kommer ann på hva slags gear du har.

Jeg sa ikke minst, jeg sa mindre. Jeg sa ikke vs. casters jeg sa generelt. Og det er MYE mer +sta på plate enn cloth. Så warriors tåler mest mot det meste, derfor bør de heller ikke gjøre mest skade, som de gjør idag med epic-gear.

 

Og til deg som sa hunter-epic-bow er umulig å skaffe. Jeg har sett den på en mengde hunters. Uansett; det FINS ikke noe ekvivalent hos casters, samma hvor mye de spiller. Med den der gjør hunter aimed shots for 3k crit, så multishot for 1kcrit = død caster. Mot warrior kanskje det halve.

Lenke til kommentar
jeg sa generelt. Og det er MYE mer +sta på plate enn cloth. Så warriors tåler mest mot det meste, derfor bør de heller ikke gjøre mest skade, som de gjør idag med epic-gear.

 

Og til deg som sa hunter-epic-bow er umulig å skaffe. Jeg har sett den på en mengde hunters. Uansett; det FINS ikke noe ekvivalent hos casters, samma hvor mye de spiller. Med den der gjør hunter aimed shots for 3k crit, så multishot for 1kcrit = død caster. Mot warrior kanskje det halve.

Men så har ikke warrior kjekke buffs som PW fortitude, mana shield, PW shield, inner fire osv osv heller.

Lenke til kommentar

Det latterlige er at klasser som kan sende ildkuler fra 35-41 yards avstand forventer å gjøre mer skade enn folk som må stå helt inntil monsteret.

 

Mages, rogues, noen warlocks med bra gear gjør mer skade enn warriors i MC. Jeg tar alle klassene i scholo/strat med fullt critgear, men da må jeg fokusere hele tida, ha lav hp og en healer konstant på meg gjennom hele instansen.

 

Tenk litt på spillbalansen. Hvor gøy blir det å spille pvp når ranged classes kan gjøre dobbelt så mye skade fra laaang avstand? AV led en god del av del, men nå som Arathi Basin har kommet er det endelig gøy å være rogue/warrior igjen.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Instead of multiplying by the speed of the weapon, the attack power bonus is now multiplied by a fixed number pulled from the following table:

 

Two-handed weapons: 3.3

Daggers: 1.7

All other one-handed weapons: 2.4

 

 

Gjett om jeg er glad for at jeg campet alterac i fire dager med paladinen min for å få The Pacifier nå... :cry:

Dette gjelder bare "instant styles" og sist jeg sjekka hadde ikke paladins det ;) ?

Lenke til kommentar
Til han som nevnte Hunter Epic-questet.

Har du faktisk lest hva som må til for å klare det questet?

Du må ha vært i mc MANGE ganger for å ha opparbeidet deg gear nokk til å klare questet. Har til nå ikke sett en eneste hunter med det våpenet.

Jeg klarte demonene med 4 giantstalker deler, så det skal egentlig ikke såå mye til.. poenget med de demonen er at du ikke skal bli truffen, så da trenger en egentlig ikke så bra gear.

 

Men tilbake til patchnoten:

The ability to transform Rhok'delar and Lok'delar has been removed, but you can talk to Vartrus the Ancient to receive the item you currently don't possess.

 

Vi får begge?! :dribble::love:

Lenke til kommentar
Til han som nevnte Hunter Epic-questet.

Har du faktisk lest hva som må til for å klare det questet?

Du må ha vært i mc MANGE ganger for å ha opparbeidet deg gear nokk til å klare questet. Har til nå ikke sett en eneste hunter med det våpenet.

Jeg klarte demonene med 4 giantstalker deler, så det skal egentlig ikke såå mye til.. poenget med de demonen er at du ikke skal bli truffen, så da trenger en egentlig ikke så bra gear.

 

Men tilbake til patchnoten:

The ability to transform Rhok'delar and Lok'delar has been removed, but you can talk to Vartrus the Ancient to receive the item you currently don't possess.

 

Vi får begge?! :dribble::love:

Beklager å måtte skuffe deg, men du får nok ikke begge samtidig. Forskjellen er at du transformerer dem hos han gubben i stedet for du kan gjøre det alene.

Lenke til kommentar
Men tilbake til patchnoten:
The ability to transform Rhok'delar and Lok'delar has been removed, but you can talk to Vartrus the Ancient to receive the item you currently don't possess.

 

Vi får begge?! :dribble::love:

Ja, hvis det er sant så...Pah, da kan like godt enchantene på Anathema/Benediction bli lagt sammen slik at jeg kan få +60 spell dmg eller +44 int...

Endret av eckmann
Lenke til kommentar
Til han som nevnte Hunter Epic-questet.

Har du faktisk lest hva som må til for å klare det questet?

Du må ha vært i mc MANGE ganger for å ha opparbeidet deg gear nokk til å klare questet. Har til nå ikke sett en eneste hunter med det våpenet.

Du trenger ikke å ha vært i MC mange ganger, en i guilden har buen/staven, han klarte den med fullt Beaststalker set, men det er utrolig vanskelig ja...

Lenke til kommentar
Tenk litt på spillbalansen. Hvor gøy blir det å spille pvp når ranged classes kan gjøre dobbelt så mye skade fra laaang avstand?

Heh. Ja det er jævlig gunstig for spillbalansen å bli charga for så å bli ms-crita til døde på et slag også.. Eller at FR-inflasjonen er såpass høy at fire-mages (jfr. meg) kun får gjennom ¨~50% av skaden. Kjempeartig å dra av arcane power, ToEP, pom og fire ruby (alle cooldowns) for så å crite med en pyro for 200 dmg (2200 resisted), ja da koser jeg meg virkelig.

Lenke til kommentar
...for så å crite med en pyro for 200 dmg (2200 resisted), ja da koser jeg meg virkelig.

*knise*

 

Jeg ser det sååå for meg! :D Det må være det ENESTE som er verre enn å få hele greia resisted!

 

(Jeg mener, du står der og maaaaner frem ei gigantisk kule med flammer og ild og alt ondt, du ser den svææære ballen bevege seg sakte fremover mot målet og alt som skjer når den endelig treffer er at den blir borte i et lite *poff* samt påskriften "resisted".)

Lenke til kommentar

Så sant som det er sagt, poppa ut endel knapper av tastaturet grunnet utstrakt bruk av stump vold i det siste ;-) Og en liten ting til når vi snakker om pyro. Jeg syns det er litt pussig at aimed shot gjør mer skade.. Jeg mener, ærlig talt, hvis du bodde i orgrimmar og fikk valget mellom å få en svær jævla ildkule på deg eller en liten pil hva hadde du valgt? :p

Lenke til kommentar
Så sant som det er sagt, poppa ut endel knapper av tastaturet grunnet utstrakt bruk av stump vold i det siste ;-) Og en liten ting til når vi snakker om pyro. Jeg syns det er litt pussig at aimed shot gjør mer skade.. Jeg mener, ærlig talt, hvis du bodde i orgrimmar og fikk valget mellom å få en svær jævla ildkule på deg eller en liten pil hva hadde du valgt? :p

Aimed shot blir redusert av armor, det blir ikke pyroblast. Men at huntere gjør mye skade mot cloth, det er sikkert.

Lenke til kommentar

Men tilbake til patchnoten:

The ability to transform Rhok'delar and Lok'delar has been removed, but you can talk to Vartrus the Ancient to receive the item you currently don't possess.

 

Vi får begge?! :dribble::love:

Beklager å måtte skuffe deg, men du får nok ikke begge samtidig. Forskjellen er at du transformerer dem hos han gubben i stedet for du kan gjøre det alene.

Jeg tenkte det selv til å begynne med, men det står ingenting om en tradein, det sår "Du vil motta det andre itemet du ikke har".

 

*Lever enda i håpet* :p

Lenke til kommentar
Det latterlige er at klasser som kan sende ildkuler fra 35-41 yards avstand forventer å gjøre mer skade enn folk som må stå helt inntil monsteret.

 

Mages, rogues, noen warlocks med bra gear gjør mer skade enn warriors i MC. Jeg tar alle klassene i scholo/strat med fullt critgear, men da må jeg fokusere hele tida, ha lav hp og en healer konstant på meg gjennom hele instansen.

 

Tenk litt på spillbalansen. Hvor gøy blir det å spille pvp når ranged classes kan gjøre dobbelt så mye skade fra laaang avstand? AV led en god del av del, men nå som Arathi Basin har kommet er det endelig gøy å være rogue/warrior igjen.

Det latterlige er vel at du mener at de som tåler mest skal skade mest og? Det er i hvert fall det jeg tror du mener etter den posten der.

Lenke til kommentar
Det latterlige er at klasser som kan sende ildkuler fra 35-41 yards avstand forventer å gjøre mer skade enn folk som må stå helt inntil monsteret.

 

Mages, rogues, noen warlocks med bra gear gjør mer skade enn warriors i MC. Jeg tar alle klassene i scholo/strat med fullt critgear, men da må jeg fokusere hele tida, ha lav hp og en healer konstant på meg gjennom hele instansen.

 

Tenk litt på spillbalansen. Hvor gøy blir det å spille pvp når ranged classes kan gjøre dobbelt så mye skade fra laaang avstand? AV led en god del av del, men nå som Arathi Basin har kommet er det endelig gøy å være rogue/warrior igjen.

Det latterlige er vel at du mener at de som tåler mest skal skade mest og? Det er i hvert fall det jeg tror du mener etter den posten der.

Paldiner tåler vel mest :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...